wat moet ik doen?

hallo,

ik ben werk als soort au pair in een gezin met 2 kinderen ( 3 en 5 jaar) per volgende week  kom er 4 dagen in de week een extra buur kindje ( December geboren) ik ben het weekend vrij dan bij ik bij mijn vriend en zijn ouders in huis. Ik ben helemaal weg van kinderen en er zijn veel vriendinnen om me heen die net zwanger zijn of al een kindje hebben.
Nu ben ik al jaren aan de pil maar afgelopen weken erg vaak ziek geweest. veel braken en diaree.  2 redenen waardoor de pil mss niet werkt. vorige keer dat ik 'ongesteld' was, was ik ook aan de pil en heb ik maar een heel klein beetje bloedverlies gehad maar dacht dat dit kwam door dat ik zoveel ziek was geweest. Dit is niets voor mij omdat ik er normaal een hele week mee zoet ben krom lig van de buik pijn min. om de 2 uur verschonen anders lek ik door. Nu heb ik ook al ruim een maand dat van het een op het andere moment dat ik erg misselijk heb en ik heb last van me buik. veel hoofdpijn. Maar ik ben niet zo'n zeur dus heb net niet eens me eigen vriend laten merken. maar nu kwam gister zowel em schoonouders als me vriend met de conclusie dat met buik opgezet was en vroegen me of ik  mss ongesteld moest worden of dat me darmen van slag zijn. nou ja ongesteld moest ik vorige week al worden en ben het niet geworden.

wat moet ik nu doen? ja een test halen maar wat als ik echt zwanger ben? we hebben nog geen eigen huis we staan steeds 2de.

wat voor jou goed voelt??

Je mag kiezen of je het kindje wilt houden ja of de nee.. Als jullie constant 2e staan voor een woning kan je er donder op zeggen dat je voordat je de helft gepasseerd bent al een huis heb en dus ruim de tijd om een kinderkamer op te bouwen..

Het blijft altijd een beslissing die jij moet maken en die goed voelt voor jullie! En niemand anders kan jullie daarbij helpen..

Succes

Groetjes Claudia

als het zou ik zou ik het willen houden!!!! Toen een vriendin abortus wilde plegen werd mijn vriend daar erg kwaad om dus  die zal denk ik ook wel zeggen houden!!!
maar er kan nog zoveel misgaan......,. dus ik wil het niet meteen de hele wereld vertellen. maar wie moet ik het wel egt vertellen?  
hoe dan ook we willen een huisje liever gister dan vandaag. Maar trekken wij dit wel emotioneel en finacieel wel?

Ik maak niet zoveel zorgen over of ik er wel aan toe ben. ik heb ervaring genoeg om niet in paniek te raken.

Hoi,

ik zou idd allereerst beginnen met het halen van een zwangerschapstest. De test zou ik als ik jou was toch samen met je vriend doen. Het zijn altijd bijzondere momenten waarop het  mij fijn lijkt om dat samen te doen.
Als blijkt dat je zwanger bent kun je er samen met je vriend over praten en gaan kijken hoe jullie dat gaan aanpakken.
Nadenken over het kindje weg te laten halen zou ik persoonlijk absoluut niet doen.
Dat jullie nu 2de staan op de woonlijst van een huis geeft aan dat jullie bijna aan de beurt zijn en als ze weten dat je zwanger bent zullen ze daar denk ik echt wel vaart achter zetten. Met het huis zal het dus vast wel goed komen.
Verder zou ik willen zeggen datals je zwanger bent....... geniet, geniet, geniet of in elk geval probeer ervan te genieten want het is een groot wonder!!
Suc6 met testen!!!!

Liefs, Nathalie

Ik zie mijn vriend alleen zaterdagochtend heeeeeeel vroeg want hij moet naar het buitenland. moet ik nu wachten tot zaterdag of zelfs tot het weekend er op?:|

Hoi!

Kan me voorstellen dat er ineens veel op je afkomt nu.

Als ik jou was zou ik eerst eens even heel diep ademhalen en proberen even rustig na te denken.
Allereerst lijkt het me belangrijk om te weten of je überhaupt zwanger bént. Ik begrijp uit je post dat je vriend nog helemaal niet weet dat je de laatste weken wat klachten had die op een zwangerschap kunnen wijzen? Ik denk dat  je dit dan  zo snel mogelijk met hem moet bespreken, liefst natuurlijk face-to-face, maar anders desnoods via de telefoon. Je kunt dan ook met hem afspreken wanneer je de test doet. Het mooiste zou inderdaad zijn als hij er bij kon zijn, maar ik zou in jouw situatie niet tot zaterdag kunnen wachten, laat staan tot volgend weekend... (Anders live aan de telefoon of zo?)

Als je inderdaad zwanger bent, kunnen  jullie daarna (samen!) rustig nadenken over alles wat nu door je hoofd schiet.  En dan bedoel ik  vooral of jullie samen een kind  willen en kunnen opvoeden. Huis en geld zijn natuurlijk ook belangrijk, maar daar komt uiteindelijk vast wel een oplossing voor.

Sterkte!
Betje.

ik wil niet wachten tot volgende week zaterdag en wil het niet haastig s'ochtends om een uur om 4 moeten doen dus ik doe de test dan wel in me eentje en bel hem idd vanavond en wanneer ik de test doe. de meeste testen moeten met ochtendurine toch?

komt tijd komt raad. ik heb genoeg kenissen die me hopelijk dan steunen.
en ben ik niet zwanger vraag ik me af waar me klachtjes dan vandaan komen.

wanneer vertel je zo iets aan je ouders en of schoonouders? aan je baas? aan de rest van de wereld wil ik denk pas na de 12 weken alleen als ik een duidelijke zwangerschapsbuik heb en mensen vragen er naar zal ik eerder ja ik ben zwanger zeggen. per wanneer MOET je een vk bezoeken? zit hier een hoog kosten plaatje aan?

Terug
Bovenaan