wat moet ik doen?

Hoi sweetygirl,

Wat een emoties zeg zo allemaal!

De meeste testen moeten idd met ochtendurine, maar bij sommigen maakt het niet uit. Het staat altijd in de gebruiksaanwijzing dus dan moet je die er even bijpakken!

Toen ik zwanger was van m'n eerste (ben nu zwanger van de tweede) heb ik de verloskundige gebeld om te vragen wanneer ik langs mocht komen. Meestal ga je rond de 10 weken voor de eerste echo en daarna om de 5 weken, dan om de 4, dan om de 3 en hoe verder je bent in de zwangerschap hoe vaker je gaat. Tot je op het laatst iedere week gaat. Bij ons werd alles vergoed door het ziekenfonds, en tegenwoordig wordt zelfs de 20 weken echo vergoed! Het enige wat wij moesten betalen was een eigen bijdrage voor de kraamverzorging. En dan natuurlijk de uitzet e.d. Op www.nibud.nl kan je uitrekenen en kijken wat een kindje allemaal kost. En je hebt natuurlijk ook marktplaats en misschien vrienden en kennissen die spulletjes weg doen...

Verder is het misschien ook nog zo dat als je echt zwanger bent je dan voorrang krijgt bij een huis?? Maar dat moet je zelf even uitzoeken, je staat nu steeds tweede dus je zal zeker snel een huis hebben!!

Ik denk dat het voor jezelf fijn is om het gelijk aan je ouders en schoonouders en natuurlijk je vriend te vertellen. Je baas hoef je het pas te vertellen als jij het wilt. Dus je kan er inderdaad voor kiezen het te vertelllen als je het ziet..

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen! Heel veel succes met alles!

Groetjes,
Jo

ik woon natuurlijk wel doordeweeks bij me baas in. met mijn moeder heb ik geen super band en die woont ook kilometers van ons nu huis vandaan. mijn schoonouders hebben vind ik ff genoeg aan hun hoofd maja mss hebben ze allemaal wel het recht om het te weten.

Volgens mij krijg je alleen voor rang met een urgentieverklaring. en een vriendin   in mijn oude woonplaats kreeg die pas de dag voor de uitgerekende datum. ik weet niet hoe dat in me nieuwe woonplaats is geregeld. ik denk ook wel dat me vriend zoiets heeft van ik wil ook genieten van onze zwangerschap en dan moet ik dat wel vootijdige regelen
(maar misschien ben ik helemaal niet zwanger) vanavond met me vriend overleggen en mss morgen een test halen en woensdagochtend testen

Ik zou als ik jou was gelijk morgenochtend een zwangerschapstest halen en gelijk testen.
Wie weet ben je helemaal niet zwanger, dan is alle spanning voor niets geweest.
En wie weet ben je het wel, in elk geval, nu weet je niks, zodra je test weet je het.

allemaal lief bedoeld maar iedereen zegt nu wat anders ik ben morgen ochtend aan het werk kan pas om een uur of 1 een test halen. en weet niet of ik het uithou om niet direct te testen. maar de meest moeten met ochtendurine

Hoi, Ik bedoel het ook niet vervelend of wil verwarring zaaien, maar ik weet zeker dat het nu al dagen door je hoofd blijft malen, en je gedachten zijn alleen maar daarbij. (ik heb het zelf ook gehad, dus weet hoe het voelt)
Dan kun je het jezelf toch niet aandoen om pas zaterdag te testen?
Stel dat het dan negatief is, heb je de hele week gedacht dat je zwanger was!
En geloof me, dan is het net of je je kindje verloren bent!
De meeste testen kun je gewoon overdag ook doen hoor!
Succes, en we horen wel wat eruit gekomen is he!!!!!

nee ik wil de test het liefst doen waar me vriend bij is maja ik wil  het niet gehaast moeten doen en ook niet pas over bijna 2 weken dus dan doe ik hem woensdag ochtend als ik er tijd voor heb. en wie weet word ik morgen middag wel ongesteld zou wel erg laat zijn maja het zou altijd kunnen toch. oke dan moet ik daar in de winkel ff naar kijken en het is hier zo'n lekker klein dorp:p dus iedereen legt de link met me baas ach zien we dan wel weer:D als ik hem heb gedaan meld ik het natuurlijk hier tot die tijd blijf ik een beetje ronddwalen op deze site

ik heb een test gedaan (niet geheel rustig me oppaskindje was uit haar bed gekropen tussen de spijlen door:S ) en er kwam een plusje in beeld. dit betekend zwanger het waren nog hele duidlijke streepjes ook hummzz wat moet ik. ik moet alles op een rijtje zetten ik moet me nieuwe huisarts ( ken die man helemaal niet:S ben net over) inlichten toch?
 ik heb hormoonzalf voor mijn voeten. hier moet ik dan zeker mee stoppen?  
ik mag geen rauw vlees meer. oh het nadenken het is zoveel makkelijker als het een vriendin gebeurd. nog tips? ik weet nu niet hoe lang ik al zwanger ben kan 4 a 8 weken zijn want mijn vorige menstruatie was waarschijnlijk ook niet echt. maar door de pil nog op gang gekomen.

of kom het gewoon door de hormonen van de pil of die van met zalf dat er een kruisje stond.
 oh ik had vanochtend echt in me hoofd dat ik ongestedlwas geworden en al de spanning over zou zijn. maar nu toch iets heeeeel anders!!!!!

Hey,

Ik ga  je eerst  feliciteren met je zwangerschap: gefeliciteerd!
Je bent heel verwarrend in je berichtjes maar kan dat me goed voorstellen als je overvallen wordt door een zwangerschap.
Maar probeer even de belangrijke dingen eerst te doen:
* heb je je vriend al ingelicht en wat zei hij?
* ik zou morgenochtend even de huisarts of een vk bellen aangezien je niet weet hoelang je zwanger bent, je kunt dan vaak eerder terecht.
* en begin met foliumzuur!! wat ik begrijp was het nog niet gepland maar foliumzuur is voor je kindje wel heel belangrijk!!
Succes en probeer te genieten, het is zoiets moois!!

gr. Cora mv Roy en 13+4 wkn zwanger van onze 2e uk.

Terug
Bovenaan