Nou, meid, in de eerse plaats gefeliciteerd! (dat mag toch wel he) t' Is toch elke keer weer een wonder! Ik snap dat je gedachten door elkaar heentollen, heel goed te begrijpen ook.
Laat het maar even rustig bezinken.
En je hoeft echt nog niet gelijk naar de huisarts hoor!
Zelf ben ik daar helemaal niet geweest, ben gelijk naar de verloskundige gegaan met 8 weken.
Kun je je vriend telefonisch bereiken?
Dan zou ik het hem vertellen, en niet tot zaterdag wachten.
Probeer deze eerste dagen niet teveel te denken aan alles wat er nog geregeld moet worden, denk eerst eens rustig na over het kleine wondertje wat in je groeit.
Ik hoop echt dat je er blij mee bent!
O, ja , die hormoonzalf, ik zou even op de bijsluiter lezen of je die in je zwangerschap mag gebruiken. En zo niet stoppen of een ander middeltje vragen bij je huisarts
Liefs!
Laat het maar even rustig bezinken.
En je hoeft echt nog niet gelijk naar de huisarts hoor!
Zelf ben ik daar helemaal niet geweest, ben gelijk naar de verloskundige gegaan met 8 weken.
Kun je je vriend telefonisch bereiken?
Dan zou ik het hem vertellen, en niet tot zaterdag wachten.
Probeer deze eerste dagen niet teveel te denken aan alles wat er nog geregeld moet worden, denk eerst eens rustig na over het kleine wondertje wat in je groeit.
Ik hoop echt dat je er blij mee bent!
O, ja , die hormoonzalf, ik zou even op de bijsluiter lezen of je die in je zwangerschap mag gebruiken. En zo niet stoppen of een ander middeltje vragen bij je huisarts
Liefs!