wat nu ????

Hi

Toen ik mijn echo kreeg hoopte ik ook heel erg op een meisje, toen bleek het dus ook een jongetje te zijn. Ik was er behoorlijk van slag van en heb het er best moelijk mee gehad tijdens de zwangerschap. Ik kon het toen ook niet goed hebben als mensen om mij heen een meisje kregen. Mijn mannetje is inmiddels 11 maanden en ik zou hem voor geen goud willen ruilen voor een meisje. Wij zitten nu te denken over een tweede en als ik zou kunnen kiezen, dan zou ik voor een jongetje gaan. Ik ben helemaal om en onwijs gelukkig met mijn mannetje.
En ik ben niet de enige. Ik heb al vaker hetzelfde verhaal gehoord als dat van mij.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal, als je mannetje er eenmaal is komt alles goed.
 
hoi anoniem

Wij hebben een zoon van 4 jaar en zijn nu bezig voor een tweede nu wil het toevel zijn dat mijn man vandaag aan onze zoon vroeg wat wil je hebben een broertje of een zusje en hij antwoorde heel hard een zusje toen moesten wij erg achen want in de fam van mijn man zijn helemaal geen meisjes en ook nu denken wij weer dat we geen meisje zullen krijgen als t zover is mijn man vind het ook wel rot maar aan de andere kant ben ik een echte jongensmoeder en vind ik het helemaal niet erg wat we deze keer zullen krijgen
ik hoop dat je klaar komt met je moeilijke en ingewikkelde gevoelens en dat je dadelijk trots mag en kan zijn op je 2de zoon
heel veel succes en sterkte
 
Ook al ben ik ziek,hier reageer ik echt even op.Je hebt gelijk dat je het leuk vind als je een meisje zou krijgen,maar zo zit het leven niet in elkaar.Ieder krijgt wat hij hoort te krijgen op de juiste tijd.Ik vind dat jij je gelukkig mag prijzen als je babyjongetje gezond mag zijn.Op het moment dat je zwanger wordt,weet jezelf ook wel dat het fifty/fifty is met wat je hoopt te krijgen.Mijn oudste 4 kinderen zijn allemaal jongens en ik ben er gek mee.Mijn jongste drie zijn meisjes en daar ben ik ook gek mee.Ik kreeg juist van mijn familie te horen van,onee,hé alweer een jongen?Denk je die situatie nou ook eens in.Meid wees blij dat je uberhaupt kinderen kan krijgen.Sorry hoor,maar hier kan ik echt wat boos om worden. Hester
 
Ik moet wel even slikken als ik dit laas. Ik zou zo blij zijn met een kindje. Jongen of meisje. Wij hebben kans op een kind met een handicap, en ik ben blij als op de echo te zien is dat een eventueel tweede kindje van ons (weer) gezond mag zijn. Het zou mij niks uitmaken of het een jongen of meisje is. Bij onze eerste was ik ervan overtuigd dat we een meid kregen. Op de echo zagen wij een mooi gezond ventje. Ik heb ter plekke alle plannen bijgesteld. Ik was dolgelukkig dat hij gezond was. Dat stond voor ons voorop. Het lijkt ons beide leuk om een meid te krijgen, maar een knul is net zo welkom. (hoewel opa graag een kleindochter wil!)
 
Ik heb ZO'N medelijden met dit arme kind! Ik hoop dat je het in je hebt om dit kind 100% te accepteren. Ik vind dit echt heel moeilijk om te lezen omdat je blijkbaar geen idee hebt wat een wonder het is een gezond kindje op de wereld te zetten!

Ina
 
Hoi Anoniem,

Ik kan het me goed voorstellen want ik was er ook heilig van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen, maar het werd een jongen, ik heb met 22 weken een pretecho laten maken zodat ik alvast erop voorbereid was, ik was dus blij dat ik van te voren wist dat het een jongen werd, want dan kon ik er naar toeleven, want nu zijn we zo gelukkig dat het een jongen is.
 
Er wordt over je stukje verdergediscuseerd op het zwanger worden forum.
Dacht misschien wil je het wel lezen, de keuze is aan jou, maar kwam het net tegen, dus wou het je even doorgeven.
 
Terug
Bovenaan