wat nu ????

Ik kan je me je reactie voorstellen. Ik was er heilig van overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen en op de echo bleek het een meisje te zijn dat was echt slikken voor mij en vond het ook helemaal niet leuk. Maar inmiddels ben ik er zo aan gewend dat ik helemaal blij ben met mijn meisje zelfs zo dat als het toch een jongen blijkt te zijn ik daar weer aan moet gaan wennen.
Ik kan mij de reacties van anderen die je een egoïst noemen ed wel indenken vanuit hun gevoel zij willen graag een kindje maakt niet uit wat. iedereen heeft zijn eigen gevoelsleven en moet zijn eigen gevoelens doormaken en ik vind dat een ander dat niet mag veroordelen. Ik vind het knap dat je je er zo open over uit durft te laten want ik voelde me heel schuldig tegen over het kindje dat ik teleurgesteld was, en durfde er ook niet over te praten. Je houdt zeker nog net zo veel van het kindje alleen moet je er nog even aan wennen dat het een jongetje is en dat komt vast wel. Ik wens je heel veel geluk met je mannetjes.

Renée
 
Ik vind je reactie werkelijk schandalig!
Zoveel vrouwen welke onvruchtbaar blijken te zijn...en jij...kunt zwanger worden en dan ben je teleurgesteld...
pffffttt!
En wat zit er tegen in het leven?
Ben vorig jaar 3 dierbare personen kwijtgeraakt, waaronder de enige oma welke ik nog had en toen ik hoorde dat zij ongeneeeslijk ziek was, wist ik dat ik net in verwachting was...
dus...waar maak je je druk over!
Heb medelijden met je zoontje


Linda
41,5 weken zwanger van een...????
 
Hier kan ik nu zo kwaad om worden. Je moet blij zijn dat je punt 1 een kind kan en mag krijgen en dan ook nog zo teleurgesteld omdat het een jongen is. Ik ben moeder van een zoon wat maar 5 weken heeft mogen leven....weet je hoe graag ik mijn ZOON nu bij me had gehad??? Wees gelukkig en tevreden.Momenteel ben ik na heel veel moeite zwanger van de tweede ( 19 wkn). Wij zijn al blij als ons kindje gezond op de wereld mag komen, als het blijft leven. Je zei dat het een beetje tegen zit in je leven de laatste tijd. Nou als je gezegd bent met een gezond en levend zoontje dalijk..wees dan blij.

Wendy
 
Mijn reactie?????????? Je mag blij zijn dat je een kind krijgt en wat maakt het nou uit of het een jongen of een meisje is.........Ik heb zelf een zoontje die veelste vroeg is geboren en het dus niet heeft gehaald ik heb nu een gezonde dochter van 6 en ben eindelijk in verwachting van de 2de ( 20 weken )....Ik ben allang blij als dit wonder gezond op de wereld komt ongeacht of het een jongen of een meisje is............ Kijk eens om je heen hoeveel vrouwen er ongewild kinderloos zijn.........ik zou voortaan even uitkijken met wat je plaatst.....

Monique
 
hoi dames

ik kan me de positieve en negatieve reacties van allemaal heel goed voorstellen maar vind het wel heel dapper van "anoniem" dat dit onderwerp aangeroerd word en vind ook dat iedereen zijn mening mag geven maar niet het recht heb om een ander zo af te kraken.Ik zou ook blij zijn als mijn kindje gezond ter wereld kwam na wat problemen maar kan me ook goed voorstellen als je die problemen niet heb gehad dat je misschien in eerste instantie teleurgesteld kan zijn.En reken maar dat er genoeg mensen zijn die zeggen dat het niet uitmaakt maar toch een bepaalde voorkeur hebben en dit niet durven uit te spreken.
laat iedereen gewoon in zijn waarde...al is dat soms nog zo moeilijk.
 
wij zijn al bijna 17 maanden bezig om ook een kindje te krijgen,ziekenhuis in ziekenhuis uit,wat maak het nou uit om een jongen te krijgen,ik vind dat jij je eigen diep moet gaan schamen draak dat je er ben,ik zou graag willen dat ik zwanger was van een jongen en vele meiden met me
 
Degene welke dit onderwerp heeft aangesneden weet dat ze een heleboel kritiek over zich heen krijgt en de reacties hier zijn niet mis.
Maar...wat jacqueline schrijft....niemand kraakt haar af.

Ik vind het nogmaals onredelijk dat iemand zo hardop durft te zeggen dat ze gehoopt had op een meisje..
mijn schoonzusje heeft er alles voor over om zwanger te raken en dit zonder suc6.
Dan mag je je schamen dat je wel kinderen kunt krijgen en dan niet genoegen neemt met een jongetje...arm jochie....


Linda 41,5 weken zwanger
 
Terug
Bovenaan