wat vinden jullie hiervan?

Ik dacht dat de dames op dit forum allemaal respect hadden voor elkaar en voor hun situatie, maar liselotje je verpest de boel lekker. Wij zijn ook al een hele tijd bezig, en wil helaas nog niet zo lukken.
Je hebt samen besloten voor te gaan, en dan is het iedere maand een dikke vette tegenvaller als het niet gelukt is, ik ben benieuwd hoe liselotje na 1,5 jaar of langer proberen er over denkt. Je verwacht dan ook begrip en steun van alle andere dames die hier in hetzelfde schuitje zitten. De dames hier hebben er alles voor over om ook een klein wondertje in hun armen en hart te sluiten! En vergeet dan niet dat het soms niet voor iemand weggelegd is en dat je met sommige opmerkingen toch heel veel mensen verdriet doet!
en wat betreft leeftijd, daar heeft het niets mee te maken, ik ben 27 en mijn man is 30, wij zijn er helemaal klaar voor om paps en mams te worden. we hebben in principe nog jaren de tijd, maar zijn toch al een hele tijd bezig.
dus liselotje een beetje begrip   en vooral respect voor de mensen bij wie het iets langer duurt, trouwens zowiezo voor iedereen!

Nogmaals: als je problemen hebt met zwanger worden, of al lang bezig bent, of een andere nare ervaring hebt met zwangerschap: dan is dit topic niet voor je bedoeld!
Sommige vrouwen willen het ook niet begrijpen heb ik het idee.
Het is juist zo dat bijvoorbeel marylinn ook bedoelt: als je, voor zover je weet, nog geen problemen hebt ervaren met zwanger worden, dan komt het juist wel eens wat overdreven over allemaal. Sommige vrouwen omschrijven dat ze dan zo zwaar teleurgesteld zijn (terleurstelling is heel normaal, maar zo overdreven) en dan al dat gedoe met bijhouden van temp, en NOD en eisprong........Ik denk juist dat het voor diegenen die problemen hebben wel eens wat moeilijk is om dat te lezen.
Aan de andere kant, moet het wel kunnen om dit forum allemaal. Iedereen mag zelf weten op welke manier je er mee bezig bent, dat snap ik helemaal.

het lijkt me wel een goed idee om er nu echt over op te houden!!!!!

Ach, het houdt het leuk en spannend toch?
Niet zo'n ophef er over maken hoor!

Er mag toch best over gediscussieerd worden?
Ieder heeft z'n eigen mening en beweegredenen, en we hebben hier toch in ons land een vrije meningsuiting??
Het is alleen jammer dat er soms nogal heftig gereageerd word en mensen aangevallen worden, en dat is niet de bedoeling.
we willen geen van allen iemand kwetsen en/of verdriet doen.
Dat was mijn bedoeling in iedergeval niet.

hoi meiden,

ik zweef een beetje tussen de verschillende meningen in, maar zal iemand hier nooit op veroordelen.
ik lees inderdaad bepaalde topics niet, omdat ik mezelf daar niet in kan vinden.
ik vind bepaalde reacties hier behoorlijk respectloos, ik hoef hierbij geen namen te noemen, want ik denk dat de juiste mensen zich wel aangesproken voelen.
het gaat er niet om welke mening je hebt, maar wel hoe je het brengt.
ik kan zelf gelukkig wel vrij relaxed om gaan met het zwanger worden, maar weet dat niet iedereen dit kan.
ik hoop dat we in het vervolg wat volwassener en respectvoller naar elkaar kunnen reageren.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan