wat vinden jullie hiervan?

Ha ha, ik kwam nog een berichtje van je tegen Liselotje77! Deze is van 14 februari j.l.

ik menstueer nu, dus mijn NOD is 9 maart. Ik vind het heel leuk om te merken dat er nog veel meer vrouwen zijn die net als ik bezig zijn met zwanger worden, en NOD uitrekenen, enz. Vorige maand was ik 3 dagen overtijd, gelijk voeld eik allerlei signalen van zwanger zijn, was ook erg misselijk 's ochtends... Als je erg op je lichaam let voel je ineens van alles.

Voor iedereen: SUCCES!!!

Lijkt me leuk om te horen wat jullie voor een werk doen.
Ik ben pedagogisch werker in een opvang voor dak en thuislozen

Je vind het toch belachelijk als vrouwen hun NOD uitrekenen enz. ?????

Goed gedaan jos,
We zullen eens zien als zij zelf een aantal maanden bezig is.
Kijken of zij er dan niet mee bezig zal zijn.
Gr liselotte

Dames,

zullen we gewoon allemaal niet meer stressen en lekker zwanger worden??
en of we het nu klussen (vind het wel geinig omdat het 'onze' eigen termen zijn en dat je je er toch mee verbonden voelt omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten) of de liefde bedrijven, we gaan toch allemaal voor een kindje.

Dus gewoon lekker kletsen en als je je niet kunt vinden in dit forum dan misschien in een andere?

Veel succes allemaal!!!

Inderdaad...
Laten we geen ruzie maken over hoe je om moet gaan met zwanger worden... De een heeft steun aan uitrekenen enzo en de ander  juist niet...
We willen allemaal graag zwanger worden.. Laten we juist dingen met elkaar delen, voor mij is "samen" is het sleutelwoord voor dit forum en niet "tegen" elkaar....

Ieder op zijn manier, waar je jezelf het prettigste bij voelt!!!

Groetjes Lies

Hoi Jos,

Ik heb er erg om moeten lachen! Ik vind het een hele goede van je om haar berichtjes hier te plaatsen!! Erg duidelijk nu allemaal!

Even voor de duidelijkheid; Ik lach niet om je vragen liselotje want die nam ik erg serieus! Maar wel omdat je nu zo'n topic hebt geopend!

Ik denk dat het inderdaad het beste is als deze topic zsm wordt gesloten!

Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden!!

groetjes annie

helemaal mee eens, misschien ben ik momenteel ook wel een stesskipje, ondanks dat dit pas mijn eerste ronde is, maar ik weet ook niet hoe ik over een paar maanden ben, vind het gewoon fijn om lekker te beppen en mijn gevoelens/vragen te delen.

lijkt me zeker niet de bedoeling dat iemand zich rot voelt!

Begin

Lieve Dames!!!!

Zullen we er allemaal mee ophouden!!

Kom op!! We zien elkaar weer op alle andere topics!!

Groetjes Patricia

Sorrie maar hier wil ik toch nog wel even op reageren!!!
Want wat doet mijn leeftijd er toe????

Dit was inderdaad niet naar de mensen toe die al langer bezig zijn met zwanger worden, of waarbij het niet op de  natuurlijke manier  lukt. Dit vind ik heel naar en vervelend voor jullie. Ik hoop echt dat het voor jullie snel mag lukken, want het is juist zo'n mooie ervaring.
In eerste instantie zag het er namelijk voor mij ook niet rooskleurig uit, dus ik weet hoe jullie je voelen. Ik heb het geluk gehad dat  ik als nog spontaan zwanger ben geraakt, en ben daar enorm dankbaar voor.
Verder moet iedereen zelf maar weten hoe die het doet, en wens ik iedereen veel succes en hoop ik voor allemaal dat je snel positief mag testen!!!!

Terug
Bovenaan