wat vinden jullie hiervan?

Hoi liselotje,
Ik vind het een beetje flauw van je dat je hier nu begint te stangen.
Je geeft alleen maar reacties op mensen die jou verhaal helemaal snappen, mar op de mensen die jou niet snappen reageer je niet.

beetje jammer dat er zo gereageerd word op een forum voor "volwassen" vrouwen die hier maar hoofdzakelijk voor 1 ding zitten.

Annie1

hoi liselotje en marilynn

Wat is jullie leeftijd als ik vragen mag jullie klinken zo jong?En ik vind dat jullie wel een beetje rekening mogen houden met de gevoelens van de anderen en vooral de mensen die al langer bezig zijn,we zijn hier om elkaar te helpen en niet om af te kraken. groetjes wendy

Hoi allemaal....

Ik kan ook moeilijk verkroppen dat sommige meiden in de eerste ronde al piepen bij alles wat ze denken te voelen, en alle kwaaltjes die er in ene zijn.

Maar ik vind niet dat mensen die langer bezig zijn (een jaar ofzo) dat het dan alleen normaal is dat je er heel erg meebezig bent.

Ik ben nu ongesteld geworden na ronde 1, en BAAL DAAR ONTZETTEND VAN!!!!!

ik heb de hele zondag zitten huilen dat ik ongesteld was geworden, wat was ik graag zwanger geweest.
Mensen die een topic als deze openen, denken daar maar lekker van wat ze willen, ik had deze week liever een positieve test gehad.
Mensen die mijn verhaal gelezen hebben, weten wat ik bedoel.

Dus mensen ik denk echt dat we eerst naar de achtergrond van mensen moeten kijken voor we oordelen.
Tuurlijk eerste ronde en alles gelijk voelen en spoken zien... das niet handig, maar op een manier ook begrijpelijk, je wil iets graag en dan wel direct.

Liefs Randy

Hallo Meiden!

wie weet hoe het zit met zwanger worden als je een gekantelde baarmoeder hebt??
Is het zo dat je dan moeilijker zwanger wordt???

Mijn baarmoeder is dus gekanteld, (vertelde mijn huisarts toen ik een uitstrijkje kreeg..)
ik zit dus aardig te stressen....Nou Liselotje,

Ben maar eens op jou naam gaan zoeken. Over stress-kip gesproken! Je vind velen van ons maar stress-kippen. Dit berichtje hierboven is van jezelf, lees je laatste zinnetje dan nog maar eens goed! Zo zie je maar, je bent pas bezig met zwanger worden en zit nu dus al aardig te stressen....

Hallo! ik ben al lange tijd niet neer aan de pil, meer dan een jaar niet. (niet om zwanger te worden maar omdat ik last had van de pil). Sinds 2 maanden willen we zwanger worden. We hebben niks anders gedaan dan normaal, maar ik merk dat ik nu onrustig word en wel heel graag zwanger wil zijn! Dus nu heb ik uitgerekend wanneer de vruchtbare dagen zijn..
Het zit de hele dag in mijn hoofd, droom over baby's, en zit de halve dag op internet naar borstpompen, wiegjes ed. te zoeken... Ik ben er dus nogal mee bezig, Herkenbaar???

Sorry, maar ook bovenstaand berichtje is van jezelf.
Duidelijk genoeg dat je er zelf ook erg mee bezig bent, dus snap je topic nu helemaal niet meer! Denk dat de discussie dus wel gesloten kan worden, niet?

En daar sluit ik mij bij aan beste Randy!

Voor alle anderen:

Ik heb in nov mijn kindje verloren en ik ben er op dit moment misschien ook iets te veel mee bezig. Geef ik ruiterlijk toe!
Maar dat is in onze situatie heel begrijpelijk. Als je zelf net begonnen bent om zwanger te raken is het heel makkelijk om dit te bediscussieren.
Echter, er zijn hier gevoelens mee gemoeid die niet uit het niets komen. Wij hebben heel veel verdriet gehad, zijn ook gewoon bevallen, maar hebben geen kind.

Ik wens iedereen veel succes met zwanger raken en hoop vooral op gezonde zwangerschappen, want als je eenmaal een zwangerschap hebt gehad die niet goed afloopt, begrijp je misschien dat het niet zo makkelijk is als het nu gesteld wordt, om alles los te laten.

Weet je, ik zou willen dat ik de onbevangenheid van sommige meiden nog had, die net begonnen zijn! Dan kon ik misschien ook  alles makkelijk loslaten!

Helaas kan ik dat  nie meer.  Ik  moet bij elke  een volgende zwangerschap de littekens meedragen die 4 miskramen opgeleverd hebben en ik kan je vertellen dat is niet altijd gemakkelijk.

mama van MD

Haha Jos!! Ik denk inderdaad dat we dit topic nu wel kunnen sluiten!! Anders worden we er alleen maar gestresst van

Terug
Bovenaan