wat vinden jullie kids lekker of vies qua fruit en groente

Quinn lust eigenlijk alles. Behalve bloemkool. Dat vindt hij niet lekker. Maar hij doet braaf zijn mondje open en eet het op. Worteltjes is favoriet. Qua fruit heeft hij niet echt een voorkeur. Lijkt hiermee op zijn mama. Die is ook weg van fruit.

Hoi Veerle,

Tot nu toe gaat eigenlijk alles er wel in hihihi alleen kiwi vind ze echt vies en bruine bonen met appeltjes is toch wel favoriet.
Om  5 uur  heeft ze voor het eerst vis op, ze ruikt er nu nog steeds naar vis  hihihi

groetjes Sonja

boas eet ook eigenlijk alles wel de laatste tijd.alleen sperciebonen en bloemkool heb ik niet meer geprobeerd,want die vond zelfs ikzelf echt vies ruiken.oja,de pompoen van olvarit is ook niet te pruimen.hoe heb ik dat kunnen kopen,brrrr.heb nog een potje staan,iemand interesse?

Hoi,

Dit had ik op een andere topic neergezet 'ervaring met bijvoeding gevraagt'

Lekker---> Pompoen met rijst (vind ik echt (kokhalsend)  vies dus koop het echt niet meer), bruine bonen met appel (favo!), bannaan, bannaan met appel en druif, worteltjes (nu ook met aardappel), peer, appel, en net voor het eerst gehad gele fruit mix (fruit vind hij koud lekkerder??)

Vies ---> spezie bonen, bloemkool, rijsteboem en kunstvoeding

niet vies maar ook niet echt lekker ----> broccolie gaat er wel in maar lacht niet en spartel ook niet met voetjes en doet er lang over.

Overig fruit met melk is ook lekker en goed omdat hij geen kunstvoeding wil drinken alleen jammer dat ze maar 1 smaak hebben (bannaan en appel met melk dus).
Fruit gaat 1 potje in en groente een halve.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hier zijn favoriet: bruine bonen met appeltjes (olvarit) en zelfgemaakte worteltjes en witlof (beide met aardappel en de wortels met een beetje gehakt en de witlof met een half plakje kaas).
Wat betreft fruit: gestoomde appel, banaan gemengd met nectarine of mango of peer (maar dat is er niet meer) en ook gewoon gepureerde perzik/nectarine/mango. Esther  fruit!

Niet lekker: Groene groenten. Kiwi is mwah, alleen lekker met banaan. Maar eigenlijk eet ze alles wel.

Hoi!
Mevrouw hier vindt eigenlijk alle soorten groenten lekker.  De zelfgemaakte porties nog het meest: spercieboontjes+bloemkool+rijst, broccoli+wortel+aardappel, pure bloemkool (hier ben ik zelf zeer trots op ). Ik maak de meest vreemde combi's en ze eet het!Fruit gaat er maar matig in: halve peer of half bakje fruit. Appel spuugt ze altijd na verloop van tijd uit en banaan valt niet echt goed in de darmpjes.
Groetjes, Ingrid

hooi...
leuk topic!!!
hier is de fafo POMPOEN?!? ik heb het geroken en geproeft en smaakt dus echt naar paardenvoer...bah..
gelukkig is hier ook bruine bonen met appel een faforiet..

brocoli vind natas ontzetend vies.
en worteltjes zijn vies(maar dat lussen pa en ma ook niet:p )

groetjes sylvia mama van natas 26-01-07

nou favoriet zijn hier worteltjes, alle soorten fruit vindt ie heerlijk en danoontje start (is geen fruit of groente maar goed) en  natuurlijk de bruine bonen met appeltjes!!

broccoli vindt meneer echt vies! daar gaat hij van kokhalzen en doet daarna gewoon zijn mond nietmeer open!!

groetjes marijke

Terug
Bovenaan