wat vinden jullie kids lekker of vies qua fruit en groente

Voor mama van Marielle,

ja , die zijn er! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben zo'n luierd!

Hier wordt trouwens alles gegeten, behalve broccoli en lentespinazie met zalm.

Groetjes Ilona

hoi ilona en mama van marrielle,
mijn man en ik eten pas om 8 uur. mijn man komt om 7 uur uit zijn werken dan geef ik net senna de fles. daarna ga ik pas koken.
ik geef senna altijd om half 6 eten, maar ik maak het wel altijd vers. ik heb nu wel een vooraadje groeten in de vriezer liggen (gepureerd en al) voor als het een keer nioet uitkomt om twee keer te koken.
kan me wel voorstellen dat mensen die zelf ook pas laat eten lekker makkelijk potjes gevn hoor! en het schijnt gewoon gezond te zijn zeggen ze!!

groetjes marijke

Wel knap dat je soms 2 keer kookt!
Mijn man komt ook regelmatig later thuis. (Onregelmatige diensten). Ik eet dan met Marielle (4 jaar) al eerder en bewaar dan wat voor mijn man. Marielle moet toch wel om 7 uur ongeveer in bedje liggen nu ze naar school gaat ;-)

ja als senna wat groter is ga i kdat ook doen. dan eet ik met senna eerst en dan eet mijn man maar als hij thuis komt. (uit de magnetron)
maar nu eet senna toch alleen nog maar groente.
dus nu kook ik gewoon twee keer.... hihi....

Hoi!

Christian (4,5 mnd) heeft alleen nog maar peer en banaan gegeten, maar dat vindt hij erg lekker! Ik wil er wel graag voor zorgen dat hij telkens maar 1 ding krijgt, dus geen combi-smaken bedoel ik. Vanuit de gedachte dat hij dan de afzonderlijke smaken leert kennen. Of hij dat ook gaat waarderen moet ik nog maar afwachten, hahaha!

Hoe doen jullie dat met mee-eten, koken jullie dan zoutloos? Ik heb nl begrepen dat zout nog niet zo goed is.

Groetjes,
Tess, mv Christian

Ik kook zoutloos inderdaad. Daar ben ik mee begonnen toen Marielle 4 jaar geleden mee ging eten en sindsdien geen zoutvaatje meer aangeraakt. Ik mis het niet in mijn eten en mijn man ook niet.  

Terug
Bovenaan