wat vinden jullie kids lekker of vies qua fruit en groente

Hoi

Wij zijn ook begonnen met vast voedsel en hij lust eigenlijk alles, alleen bloemkool, dat vind hij iets minder eet ook minder en  trekt bij elk hapje een  vies gezicht
En als hij veel banaan eet wordt zijn ontlasting moeizamer, dus daar let ik wel op

Groetjes annegien  

Volgens mijn moeder waren bij mij de bruine boontjes ook favoriet, en dat is al bijna 32 jaar geleden, grappig he, mijn oudste vond het trouwens niet te vreten, maar die vond potjes groente sowieso niet echt lekker (echt niet zeg maar), potjes fruit lust ze nu nog graag en neem ze heel soms wel eens mee als we op stap gaan....ze is nu 3 trouwens

Naomi heeft nog geen fruit of groente gehad dus nog geen favo-lijstje

groetjes Yvonne

Vera eet graag fruit. Groente zo uit een potje vindt ze niks. Wel als ik een halve aardappel met een half potje door elkaar prak. Of uit de hand geven (vers) dat is gewoon stoer, dus dat wil ze wel proberen.

Letten jullie erop dat kiwi pas na 12 maanden gegeven mag worden? Net als aardbeien en bessen. Op borstvoeding.com staat een hele lijst met wanneer wat gegeven mag worden en welke groente nitraat bevatten (die mag je max 2 keer per week geven).

Hoi,

Stijn vindt de potjes met alleen groenten helemaal niks,wij zijn overgestapt op de potjes vanaf 6 maand,dit gaat erg goed,Stijn vindt het heerlijk.zit ws. toch meer smaak aan.Ook fruit vanaf 6 maand vindt meneer veel lekkerder! Misschien een tip!!!

Liefs,Kim Mamma van Stijn.

Potjes zijn toch echt alleen voor de dagen dat wij iets eten dat vera niet mag hebben hoor. Verder kan ze eten wat wij eten. Vandaag lekker een verse meloen gehad. Een stuk uitslobberen en een beetje prakken en voeren. Heerlijk! Ik zie Marielle ook genieten als Vera hetzelfde eet als zij.

Zijn er echt mensen die hun kind een potje voeren terwijl er die dag aardappelen en babygeschikte groente op tafel komen?

Terug
Bovenaan