Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wat vinden jullie kids lekker of vies qua fruit en groente
boas ik ook meer potjes dan vers.eigenlijk puur omdat wij veel blikgroente eten,wat boas dus nog niet mag.diepvriesgroente ben ik niet zo kapot van en het enige verse wat het hier een beetje uithoud is bloemkool en broccoli.en spruitjes lusten we ook graag,maar die zijn er nu niet.wat met de pot mee-eten betreft kom ik niet verder dan broccoli,worteltjes en courgette.het laatste maak ik dan voor boas als ik de andere helft door de macaroni doe.
dus voor de broodnodige variatie pak ik potjes.
om de week eten wij tussen de middag warm en boas gewoon savonds.eten we iets wat boas ook zou mogen,dan bewaar ik dat voor savonds.als boas straks goed in de kinderstoel bij ons aan tafel kan zitten zal hij wel vaker mee gaan eten.als ik iets babyproofs kook doe ik dat ook zonder zout en de pot met zout staat dan op tafel.mn man kan niet zo goed zonder.
hier een melkmonster
fruit en groente gaan er moeilijk in,
flesje pap vind hij wel lekker
vanavond nog maar eens een poging tot groente gedaan, maar dat was na 6 happen huilen, kreeg er niks meer in, heb maar een fles gemaakt
kwa fruit, tja frisfruitje met opvolgmelk is wel lekker
maar dat eten van een lepel doet ie liever niet nog