Wat voor merk luiers gebruiken jullie

Hoi

Ik ben heel benieuwd welke merken luiers jullie gebruiken.
Ik heb zelf op dit moment C1000 en die bevallen wel aardig.
Ik hoop wat van jullie te horen.
Groetjes Joyce
 
Hallo

Wij gebruikten toen onze zoon geboren was de luiers van pampers (ook veel gekregen)
Daarna zijn we over gegaan naar de luiers van Kruidvat en deze bevallen mij ook goed.
zijn ook een stuk goedkoper dan pampers.
Wij hebben nu 4+ of soms 5 van maat luiers.

Onze zoon is inmiddels bijna 20 maanden.

veel succes ermee en hopelijk krijg je veel reacties.

Groetjes Mammajesse  (04-10-04)  
 
Hoi,

Ik heb voor mijn dochter eerst Pampers gebruikt, maar die waren te breed. Nu gebruiken we Kruitvat luiers. Dat gaat prima.
We hebben ook nog even luiers gehad van de Liddl, maar die lekte door na een poepbroek.

Doei
 
HELP!
Lidl luiers lekken door? Jammer dat ik dat nu pas lees....
Normaal gebruiken wij Huggies Superflex, hele goede luiers, maar een beetje duur. Heb dus een keer een pak bij de Lidl gekocht maar hoor er nu alleen maar slechte verhalen over. Volgens mijn vriendin is het bijna puur plastic en krijgt haar kind er extra last van luieruitslag van.

Ben benieuwd.....

groetjes Peggy (mama van Tristan 24-12-2005)
 
Hallo medels,

Wij hebben van het  begin af aan "Pampers" gebruikt. Deze bevallen prima en onze dochter krijgt er geen luieruitslag van. Toen ze een paar weken oud was, heb ik een keer een pak van het "Kruidvat" gekocht en toen had ze gelijk uitslag.... Nu zijn we even aan het "rommelen" met de luiers. Ik was over gegaan op de luiers van het "Kruidvat" en die bevielen ook prima. Scheelde trouwens enorm in de prijs, al moet ik zeggen dat ik de "Pampers" altijd in de aanbieding heb gekocht. Ik heb er nooit de normale prijs voor betaald. Ze zijn vrijwel wekelijks ergens in de aanbieding. Maar "Tante Pollewop" poepte continue langs de luier.... Alles zat onder, bah, bah, bah!! Dus ik heb nu voor de nacht "Pampers" maat 4 en overdag gewoon van het "Kruidvat" (4+) en het gaat goed. Ze heeft af en toe nog een ongelukje.
 
hoi

ik heb een dochtertje van 4 jaar en die heeft altijd aldi luiers aan gehad prima nooit door gelekt.
mijn andere dochtertje van nu 4 maanden heb ik lidl luiers helemaal te gek nooit door gelekt nooit wakker terwijl we eens een pak etos hebben gekregen en daar werd ze snachts van wakker dan was ze te nat en kon ze niet meer slapen
ik zweer dus bij LIDL   luiers


groetjes diana
 
Hallo luier kopers,

Wij gebruiken de luiers van Makro zelf. Zitten goed en zijn tot nu toe  de goedkoopste luiers die wij gebruikt hebben en die ook goed zitten. Zijn zelfs nog goedkoper dan die van het kruidvat.

Groetjes Wegwerpluier
 
hallo allemaal,

we hebben een dochtertje van 11 weken en ze is vanaf het begin al aardig groot (bij 2-maanden controle c.b. was ze 6,4 kg en 61,5 cm, er zit slagroom in de borstvoeding). maar goed de luiers: eerst had ik kruidvat (maat 4-9 kg), maar ben nu overgestapt op huismerk albert heijn (zijn per luier net weer iets goedkoper en komen uit dezelfde fabriek als luiers van het kruidvat).   ben op zich tevreden over de AH  luiers, alhoewel bij een echte spuitluier deze het ook niet tegenhouden.

groetjes!
 
Terug
Bovenaan