Wat voor merk luiers gebruiken jullie

hoi.
In het begin heb ik voor Sharona Pampers gebruikt, de new born deed het heel goed met dat sponzige randje aan de achterkant. Helaas gaan de newborn maar tot 2 en moeten we 3 hebben. Ook geprobeert van Pampers...een nachtmerrie!! Iedere luier zat de poep op dr ruggetje. Ik ben over op de Huggies en ben super tevreden. Nergens meer last van. Heb ook Etos luiers geprobeerd maar dat was niks...

groetjes, vicky  
 
Hoi,

Wij hebebn ook al van alles geprobeerd. Zeker met de spuitluiers in het begin. Toen bevielen eigenlijk alleen de Aldi luiers goed. Nog steeds zijn we erg tevreden over de aldi luiers. Ook de europrofit ( Trekpleister en Kruidvat ) bevallen goed.
De Friends van Dirk/ bas/ digros is ronduit slecht absorbeert bijna niks en de billen zitten onder de witte stukjes van de luier.
Pampers al weer een tijdje niet meer gebruikt maar bevilen op zich ook goed net als de kruitvat luiers.

Etos zijn sinds ze vernieuwd zijn wel iets beter maar voldoen nog niet aan de eisen bij spuitpoep, we hebben ze eigelijk alleen maar als ik weer een pak gratis heb van de zegeltjes, maar niet voor de nachten.

gr renée
 
Terug
Bovenaan