Wat voor merk luiers gebruiken jullie

hoi,
ik gebruik ook de luiers van Kruidvat, en deze bevallen prima! Heb ook nog luiers thuisliggen van de Dirx (Friends; 4-9 kilo) en deze bevielen eveneens goed, maar waren nog iets te groot voor mijn zoon. Ze hebben sinds kort een tussenmaat van Friends (3-6 kilo dacht ik). Wellicht het proberen waard!
 
Hallo,

Wij gebruiken eerst da eigenmerk luiers deze bevielen eerst niet waren te groot. Toen zijn we overgegaan op pampers eigenlijk ook te groot maar pastte toch iets beter. Alleen plast ze hier we sneller langs. Sinds kort gebruiken we weer de da luiers bevallen goed en passen nu ook goed. Ze heeft nog steeds de kleinste maat.(2-5 kl.)

Groetjes Geeke
 
Wij vinden de luiers van AH echt niets! Niet in vergelijking met Pampers! Met AH-luiers had hij vaak natte billetjes, de luier plakte gewoon een beetje vast. Als je Pampers in de aanbieding koopt, dan is het echt niet veel duurder als AH-luiers en Pampers zijn vaak in de aanbieding!
 
Hoi, nou ik zweer echt bij pampers!
Mijn zoontje is nu 3 maanden en vanaf t begin gebruiken we pampers!ondertussen van alles geprobeerd, Huggies superflex(ook goed), kruidvat(mwa gaat)Etos(echt 10x niks),en dus hou ik t gewoon op pampers.En idd, als je ze in de aanbieding koopt valt t best wel mee...
Groetjes doortjuh mv jeremy 01-03-2006
 
Hoi,

Ik ben zowat aandeelhouder van de pampers gevoelsmatig. Ik ben ook aan het uitproberen geweest met andere merken maar vind de pasvorm het beste bij pampers. Daarnaast krijgt mijn dochter uitslag van de meeste andere merken, Kruidvat, DA en C1000 eigen merk in ieder geval. Met pampers geen vlekje te zien dus ik vind het best.
Groetjes.
 
Voor overdag gebruik ik lidl -en kruidvat luiers (tis maar net in welke winkel ik ben). Ze bevallen prima! De lidlluiers zijn niet puur plastic, voelt goed aan hoor!
Voor 's nachts gebruik ik pampers. álle andere merken lekten door! Ik heb echt alles geprobeerd: c10000, AH, bumblies, kruidvat, da, huggies, lidl, noem maar op. Maar alleen pampers blijft 's nachts droog. Je kind gaat namelijk na het eerste jaar meer plassen 's nachts.
 
Hoi,

Ik gebruik voor mijn dochter van 8 weken pampers of huggies.
Bij de pampers gebeurt het regelmatig dat ze bij een poepbroek door lekt, met huggies heb ik daar geen last van.
Ik gebruik overigens maatje 2.

Groetjes,
Marjolein
 
Terug
Bovenaan