Wat voor merk luiers gebruiken jullie

Hoi

Wij gebruiken voor onze zoon van 4,5 maand al vanaf het begin pamers en huggies. We hebben wel andere geprobeert zoals bumblies,slecker en etos. Maar dat wad allemaal niets, doorlekken en natte billen. De kruitvatluiers zijn duurder dan de pampers en huggies in de aanbieding hoor!

Groetjes sandra
 
Wij gebruikten eerst kruidvatluiers, die bevielen goed. Maar de luiers van de Aldi zijn goedkoper dus ook uitgeprobeerd en ze bevallen even goed. Dus nu gebruiken we luiers van de Aldi.

Groetjes,

Linda
moeder van Rebecca 11 november 2005

 

hallo de eerste week gebruikte we   pampers maar omdat onze toen
erg klein was lekte aan de zijkant van pampers
toen zijn we op kruidvat over gegaan die zijn iets smalller
hij is 9 maanden en doet het prima met kruidvatluiers dus voorlopig blijf ik daar op
zover ik weet zijn ze bijna net zo duur als pampers

groetjes bianca
 
Hoi,

Wij gebruiken de luiers van Kruidvat. Wij hebben ook een tijdje de luiers van AH gebruikt maar die bevielen toch een stuk minder. Zijn iets minder soepel. Voor de nacht gebruiken we een maatje grotere luier dan overdag.

Debbie
 
Ik gebruik alles wat los en vast zit. Zo heb ik een huggies gebruikt, c1000 luiers, kruidvat luiers, etos luiers en pampers
Die van de Etos vond ik wat stijfjes, die vormden zich niet echt lekker naar de babybilletjes, de andere had ik geen klachten over. Tuurlijk kan de ene luier meer hebben dan de andere, maar er zit niet zo heel veel verschil tussen.
Ik kijk voornamelijk naar de prijs en ga binnenkort ff kijken voor Europrofit luiers, kijken of dat wat is. Op dit moment heb ik nog een paar pakken pampers (gesponsord door opa en oma), dus voorlopig hoef ik nog ff niet te kopen.

 
Hoi hoi,

Wij gebruiken vanaf het begin af aan al pampers. Hij is nu 3 maanden, we gebruiken nog steeds  NewBorn. Toen hij net geboren was (de eerste weekjes) waren ze nog iets te groot (maar dat komt omdat hij te vroeg was en kleine baby is), maar toen gewoon wat vaker verschoond uit voorzorg.

Het is maar 1 keer gebeurd dat de luier het niet hield en dat de poep op zijn ruggetje zat, maar hij had die dag echt diarree en volgens mij had geen enkel merk dat aangekund.
's nachts (hij slaapt meestal de hele nacht door) plast hij heel veel en als ik hem 's ochtends verschoon zit de luier echt helemaal vol, maar nog nooit doorgelekt.

Dus ik blijf lekker bij pampers. En als je ze in de aanbieding koopt valt de prijs best mee.

groetjes,

Jacqueline
 
Hoi,

Ik gebruik Pampers en Lidl. Luiers van de Aldi heb ik nu voor het eerst gekocht en die zijn ook erg goed.
Kruidvat, Etos en C1000 zijn bij ons geen succes. Die lekken al na een uur door.
Mijn dochtertje is nu 8 mnd een heet maat 4.

Katja en Tara
 
Even over de prijs: kruidvatluiers bevatten bij bepaalde maten veel meer luiers dan bijv pampers bij dezelfde maat. Dan is de prijs wel ongeveer hetzelfde maar heb je dus wel 20 luiers meer bij kruidvat.
Sommige merken hebben naarmate  het een maatje groter wordt ineens 10 tot 20 luiers minder erin...balen hoor. Want ik gebruik nog evenveel luiers als altijd.
 
Terug
Bovenaan