Wat voor werk doen de papa's?

A

Anoniem

Guest
Hoi
Ik las een stukje over de Sintfeesten bij de mannen op het werk en ineens vroeg ik me af: "wat doen jullie mannen eigenlijk voor werk?"

Mijn vriend heeft een eigen beveiligingsbedrijf. Hij werkt (op papier) 30 uur, maar soms zijn dat er 130 ...      maar aan de andere kant... hij kan ook gewoon maar eens een week thuis zijn.
In ieder geval op mijn werkdagen is hij er voor de jongens.

Ben benieuwd!
Liefs van Anouk

Hoi,

Henk werkt bij Croon Elektrotechniek en is daar service monteur. Helaas is bij hun het sinterklaasfeest voor kinderen vanaf 2 jaar en dus kon Maaike nu nog niet meedoen maar volgend jaar zijn wij zeker van de party.
Op papier werkt hij 40 uur maar vaak zijn dit er meer per week. Volgende week is hij waarschijnlijk 4 hele dagen van huis maar goed.

Groetjes
Inge

Mijn man is timmerman. Hij werk eigenlijk altijd gewoon zijn uren en hoeft niet vaak over te werken. hij is elke dag om 16.30 weer thuis

Mijn man is accountant op een duh..accountantskantoor; daar werkt ie parttime.. Ook heeft ie een eigen administratiekantoor..

Hoi Allemaal,

Mijn man heeft een eigen schildersbedrijf. Hij werkt in principe elke dag van kwart over zeven tot zes uur en dan 3 avonden + de zaterdag. Zeven schilders in dienst.
Of te wel....bijna nooit thuis!

Groetjes Karin

Boet (mijn schoonouders hebben hem vernoemd naar een motorrijder van toen, 31 jaar geleden, Boet van Dulmen) is vrachtwagenchauffeur bij impact retail. Hij rijdt voor it's en prijstopper (electronicazaken). Op papier werkt hij ? uur, in werkelijkheid maakt hij lange dagen en begint meestal om 5.30 uur.

groetjes miranda

Ray is militair (groepscommandant).. maar dat had ik alwel eens gezegd.. Over t algemeen komt hij alleen op woensdag avond thuis. maar dat is altijd anders... Elke week is anders. Het komt erop neer dat ik vooral alleen thuis ben. In maart gaat hij weer voor 5 mnd naar Afghanistan, niet zo leuk want hij heeft wel het type functie waarvan je zegt dat het niet echt veilig is (meer buiten de poort zegmaar)... gelukkig vertelt hij niet zo heel veel als ie daar is, anders zit ik de hele tijd de stressen...
Veel mensen kunnen zich er niet veel van voorstellen, het is voor hem makkelijk dat ik ook weet hoe het eraan toe gaat bij defensie.

Hoi,
Mijn man heeft ook een eigen bedrijf..Begon 10 jaar geleden ongeveer als klusbedrijf, maar nu word het per 1-1-09 omgezet naar Interieurmontage. Werkt in binnen en buitenland.
Werkt ook vijf dagen door de weeks, van zeker half zes, tot ????
Kan 18 uur zijn, maar ook zomaar middernacht..
Ik sta er dus ook grotendeels alleen voor...Maar dat went..
Zaterdags is hij nu meer thuis..was eerst gewoon een zesde werkdag.
En zondag is onze gezinsdag.
Gr Rina

Terug
Bovenaan