Wat voor werk doen de papa's?

Hoi,

Mijn man Richard is product manager bij een bedrijf dat naadloze RVS buizen verkoopt.
Hij verkoopt de producten maar houdt zich ook bezig met de prijzen, klachtenafhandeling etc. etc.....
De fabriek staat in Spanje en de klanten zitten in heel Europa. Hij moet dus ook wel eens voor een paar dagen weg.
Ik ben er nu wel aan gewend maar echt leuk vind ik dat niet. Maar ja, hij heeft wel een leuk salaris en hij heeft plezier in zijn werk dus dat maakt een hoop goed -:)
Hij maakt ook veel uren in de week maar in het weekend is hij wel altijd thuis.

Groetjes,
Maike

Hoi,

Mijn man werkt bij een bedrijf dat software ontwikkeld voor de mobiele telefoon.
Hij werkt 40 uur in de week, maar hij mag flexwerken. Hij begint dus altijd (heel) vroeg zodat hij om 15.30 uur weer naar huis kan. Meestal is hij rond 17.00 uur thuis.

Hij is nu wel bezig met een nieuwe baan eventueel. Daar heeft hij woensdag een gesprek over. Spannend!

Groetjes, Karin

mijn vriend is vrachtwagenchauffeur,we hebben dus een eigen transportbedrijfje.
voor we anouk kregen reden we met zn tweeen op italie.
hij is de hele week weg.

gr petra

hoi hoi,

mijn vriend werkt in de metaal en heeft het daar ook erg naar zijn zin,
sinds januari dit jaar bj een andere baas en dat is een goede stap geweest.
hij begint om 7.00 tot 16.00 en is dus redelijk op tijd thuis want hij hoeft maar 10 minuutjes te fietsen.
tot kerst moet hij nu elke dag tot 17.30 werken dus nu word het wat later dat hij thuis
is.

groetjes mascha

Mijn man is helpdeskmedewerker/netwerkbeheerder.
En het liefst wil hij koekenbakker zijn! hahaha.
Iedereen verwacht namelijk altijd dat je hun pc maakt en internet aansluit. En je krijgt er niks voor terug. Klinkt misschien lullig hoor, maar het is zo irritant dat mensen van alles willen en niks terug doen.
Zo van: ja voor jou is het zo makkelijk...... tja.

groetjes Maris

Mijn man werkt bij een autoschadebedrijf.
Maar momenteel zit hij al ca. een maand thuis i.v.m. een operatie, vanochtend is hij weer langs de arbo-arts geweest, dus ik ben benieuwd wat die heeft besloten!

@ Maris: ik herken wel wat je zegt. Mijn man weet en kan best veel over/met auto's en dat weten de mensen die we kennen ook wel. Bijna elke weekend moet hij wel voor iemand ff de remschijven ruilen of de motor nakijken of de banden verwisselen of iets anders bekijken en eventueel repareren ..... als het nou gewoon een keertje ofzo was, ok, maar niet zo vaak en ook bijna elke keer dezelfde mensen. Hij krijgt er ook niks voor terug ..... maar het is ook zo lullig om er geld of iets anders voor te vragen, want het zijn allemaal toch wel vrienden en kennissen.

Groetjes,
Shivana

hoi hoi

mijn man werkt in de fabriek van bakker bart.
hij werkt op de afdeling , orderpick en grondstoffen.

en nee hij is geen bakker hahaha

groetjes moekje

Hoi Shivana,

Tegenwoordig zeggen we nee, alhoewel je sommigen niet kunt weigeren.... Er kwam een keer een buurman aan de deur en die vroeg of Dennis zijn internet wilde aansluiten. En die man werkt bij een garage/schadebedrijf. Dus wij vroegen of hij dan wat voor ons kon regelen met auto, roestplekjes weg werken enzo.
En dat kon wel. Puntje bij paaltje heeft mijn man internet aangesloten en onze auto heeft nu nog plekjes want het kon toch niet...

@Moekje: jammer, ik wilde net vragen of ik goedkoop koekjes kan krijgen ;-)

Terug
Bovenaan