Wat voor werk doen de papa's?

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-11-2008 15:16:27'));

Hoi Shivana,

Tegenwoordig zeggen we nee, alhoewel je sommigen niet kunt weigeren.... Er kwam een keer een buurman aan de deur en die vroeg of Dennis zijn internet wilde aansluiten. En die man werkt bij een garage/schadebedrijf. Dus wij vroegen of hij dan wat voor ons kon regelen met auto, roestplekjes weg werken enzo.
En dat kon wel. Puntje bij paaltje heeft mijn man internet aangesloten en onze auto heeft nu nog plekjes want het kon toch niet...

@Moekje: jammer, ik wilde net vragen of ik goedkoop koekjes kan krijgen ;-)

hoi hoi

nee helaas, ze kunne wel een aantal producten goekdoper kopen maar lang niet alles
het meeste is bevroren en moet nog rijzen en afgebakken dus je hebt er weinig aan.
s morgens in de kantine kun je wel vers afgebakken broodjes kopen en dat doet mijn man ook nog wle eens als hij uit de nachtdienst komt dan heb ik lekker verse broodjs op die dag heeerlijk hahaha
soms in d emiddag bakken ze gewone broden af en kun je die voor E0,75 cent kopen
maar das lang niet alitjd voldoende voor al het personeel dus wie het eerst komt die het eerst maalt zeg maar .

en dat verhaal van jouw , erg herkenbaar hoor , mijn man doet thuis ook graag met pc's en als hij dan al een aantal keren de pc bij andere heeft gemaakt en die komen hun afspraken niet na grrr erg he , dan moet je man er anders een vergoeding voor vragen , voor niks gaat de zon op he .

groetjes moekje

Hoihoi,

Mijn man heeft dus precies hetzelfde, hij is Timmerman en dan weten ze je ook altijd te vinden. Voor directe familie doet hij het gratis, voor  vrienden ook, kennissen moeten wel gewoon betalen of ze moeten iets terug kunnen doen. De vader van mijn vriendin heeft een kunstbeen en hij kan het dus allemaal echt niet meer zelf. Hij is iemand die niet snel hulp vraagt maar dat wel bij mijn man durft. Mijn man doet voor hem alles gratis omdat het daar dus echt niet meer gaat. Meestal geven ze dan wel bijvoorbeeld 15 euro voor de spaarpot van Marissa en dan kun je weer moeilijk nee zeggen. Dat geld doen we dan ook echt in haar spaarpot.
Maar als je zo'n "handig" beroep hebt moet je inderdaad wel in de gaten houden dat je niet elke dag iets voor iemand gaat doen want dan heb je zelf nergens meer tijd voor

groetjes Linda

@Moekje, oh lekker vers brood! hahaha. En de vanzelfsprekendheid waarmee wordt verwacht dat mijn man het wel even voor niets doet...

@Kezfan, ik heb hier nog wel een timmerklusje liggen ;-)
maar nu zonder dolle, je wordt er toch gek van!

Ron is electro monteur. Het bedrijf waar Ron werkt heeft vast contracten met diverse bedrijven oa Blokker, Hans Textiel, Pameijer Stichting. Zij doen daar vast de elektra (en dus licht..) voor installeren, storingen verhelpen.
Gemiddeld werkt Ron van 05.30 tot 18.00 en is zaterdag/zondag thuis Om de 6 weken heeft hij storingsdienst, maar gelukkig gaat 't ie aan onze neus voorbij of kan hij de storing telefonisch verhelpen.
Gelukkig heeft hij uitzicht op doorstroom naar binnen, want het is fysiek redelijk zwaar werk en vindt het niet erg om de kabels te laten voor wat het is en het binnen werk voor zijn rekening te nemen

groetjes
Achnita mv mike(4 jr) en Brian (16mnd)

Hoi meiden,

het verhaal van diverse mensen hierboven herken ik ook. Henk wordt ook te pas en onpas gevraagd om te komen voor een nieuwe groepenkast of iets dergelijks. Voordat we Maaike hadden deed hij dit ook wel regelmatig. Nu proberen we het een beetje te beperken. Hij vraagt nu ook bijna aan iedereen (behalve familie) geld. Als hij zou willen zo hij ondanks het vragen van geld nog wel elke avond en het hele weekend kunnen klussen.

Groetjes
Inge

Gelukkig hebben mijn man en ik allebei geen beroepen waarom familie en vrienden beroep op willen doen.

Maar het lijkt me idd soms wel frustrerend als je timmerman / electromonteur / automonteur / kapper bent.

hi

mijn man is bezig voor zijn vrachtwagenrijbewijs en brengt keukens bij mensen. ik zal niet zeggen welk bedrijf maar de grootste van nederland!!

en mijn vader monteert ze dan weer!
groetjea nagela

Terug
Bovenaan