Wat voor werk doen de papa's?

Hai,

Mijn man is private banker bij een grote bank. Hij heeft een contract van 32 uur omdat hij 1 dag per week voor zijn dochter zorgt als ik werk (ik werk 3 dagen). In praktijk wordt het op zijn werkdagen nog wel eens laat en avonden werken of in het weekend weg met klanten komt ook nogal eens voor.

gr.Ing

Maik is proces operator bij een bedrijf dat een schuim maakt wat in de medische en cosmetische industrie wordt verwekt. Maik werkt gewoon fultime, maar als Rik naar school gaat, wil hij in ieder geval de woensdagmiddag thuis gaan zijn.

X Saskia

@evolution: Ik kan me er zeker wat bij voorstellen. Mijn vriend is jarenlang beroeps geweest. Toen de 2ling in aantocht was is hij de burgermaatschappij in gegaan (met alle ellende die erbij hoort)
Pittig voor je! Zal niet makkelijk voor je zijn als hij op uitzending is.
Dapper!
liefs van anouk

Mijn vriend, was jaren lang bouwvakker, maar was er erg flauw van en is toen voor vrachtwagen chaffeur gaan leren, theorie heeft ie klaar alleen nog afrijden. Nu is hij thuis en verdelen we de taken.
Hopelijk heeft hij snel werk.

Groetjes Linda

hoi,
Marc is financieel/administratief medewerker bij een verffabriek en werkt fulltime (40 uur per week). Er wordt bij dat bedrijf niet overgewerkt dus hij is altijd rond 5 uur thuis.

Tamar

hoi

mijn man werkt in de metaal als cnc freezer,
op papier werkt hij 40 uur maar werkt ook vel over
standaard 2x in de week s'avonds en meestal de zaterdagochtend en als er storing is bij ee macine gaat hij ook heen s'avonds tot 22 uur kan hij gebelt worden
hij past zijn overwerken wel aan aan mijn dienstrooster omdat ik regelmatig weekenden en avonden moet werken dus eigenlijks zijn we door de weeks niet zo heel vaak samen thuis  soms erger ik me er wel aan hoor maar het loopt opzich goed dus eigenlijks mag ik niet klagen

liefs ilona

Hoi hoi,

mijn man is koerier. Begint iedere dag om 5.30 tot wanneer hij klaar is met zijn route. Vandaag is hij lekker op tijd klaar. Mss wel om 13.00 al

Liefs Debby.

Mijn man behandeld aanvragen voor uitkeringen en berekent ze. Het gaat om uitkeringen voor slachtoffers van de tweede wereldoorlog. Vervolgden, maar ook burgeroorlogsslachtoffers. Dus ja, de doelgroep neemt langzamerhand wel af

Terug
Bovenaan