Wat voor werk doen jullie?

Ik werk in de zorg, in een verpleeghuis op een revalidatie afdeling en werk 20 uur per week. Omdat het toch te zwaar werd ben ik nu voor 50% ziek. De combinatie werk, gezin en een aankomende verhuizing (huis verkocht en bouwen pas in najaar nieuwe woning dus moeten twee keer verhuizen) die nog voor de bevalling zal plaatsvinden was toch te zwaar dus werd het tijd voor een stapje terug.
 
wow da's wel heel zwaar inderdaad! ( Linda76) ik hoop dat het nu beter met je gaat..

ik werk zelf voor 36 uur als reintegratieconsulent en ik merk dat het niet eens fysiek maar mentaal toch wel zwaar wordt, over drie weken begin ik met afbouwen van caseload dat ga ik nog wel volhouden blijf dan wel hetzelfde aantal uren werken maar meer op kantoor. Na bevaling ga ik 24 uur werken, di, do en vrijdag.

 
Ik ben werkeloos en ga ook niet naar school.
Maar ik ben dan ook de jongste op de site (28 mei wordt ik 18).
Ik wil wel weer naar school, heb wel mijn havo-diploma al een jaar op zak, maar weet gewoon niet zo goed wat ik wil gaan doen.
En ik wordt jammer genoeg nergens aangenomen!!

Ach ja, het leven gaat verder en ik blijf proberen!
 
Ik ben secretaresse in het ziekenhuis, ik werk op een secretariaat waar elke secretaresse haar eigen aandachtsgebied heeft. Ik werk voor de afdeling Medisch Instrumentele Dienst en Asset Management. Ik werkte tot vorige week 32 uur en blijf dit na mijn zwangerschap ook doen. Afgelopen week hebben we besloten dat ik 26 uur ga werken, ik ga dan 's middags om 15 uur naar huis. Over 8 weken begint mijn verlof, in die 8 weken heb ik ook nog een weekje vakantie :) heerlijk!
 
Ik ben medissch secretaresse in het VUmc. Heerlijke baan:) Werk 3 dagen in de week en dat bevalt me prima!
Mijn werk is tot nu toe goed te doen en ik denk dat het wel te doen blijft tot mijn verlof 01.07 in gaat.
 
Ik werk in de thuiszorg voor 24 uur. Als verzorgende IG. Ik werk al 3 weken niet meer in de zorg omdat het erg zwaar werd. Nu heb ik vervangend werk en werk in op het consultatiebureau als assistent. Wat ik ontzettend leuk vind. De ene week 2 dagdelen en de andere week 3 dagdelen.
na de zwangerschapsverlof blijf ik 24 uur werken. wel ga ik op zoek naar een andere baan. Omdat ik erg veel gezeik heb gehad op t werk tijdens de zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan