Wat voor werk doen jullie?

Hallo allemaal,

Ben nieuw hier, wat leuk dit zeg!
Ik ben juf op een basisschool.
Ik sta 2 dagen in de week voor groep 4, heb 1 dag in de week taken als Intern Begeleider en doe daarnaast nog twee dagen in de 2 weken groep 7.
Erg afwisselend dus, maar op het moment wel wat te zwaar. Zit deze week verplicht thuis, moest een weekje rust nemen van de verloskundige, en moet nog even met mijn directeur overleggen of ik groep 7 ook kan afstoten voor de rest van het schooljaar.
 
Wat leuk om te zien wat iedereen doet! En grappig dat er zoveel juffen en zorg-mensen zijn!

Ik werk zelf als productmanager bij een ict-bedrijf. Dat doe ik normaal gesproken 32 uur per week, en dat blijf ik straks ook doen (we hebben al een dochter van 3). Maar sinds week 6 zit ik al in de ziektewet en daar ga ik tijdens deze zwangerschap ook niet meer uitkomen volgens de arbo-arts dus ik ben nu gewoon rustig thuis aan het rondhangen. Ik volg mijn werk wel op afstand en ga af en toe eens langs voor de gezelligheid en een update maar het echte werken komt straks wel weer.
 
Wat leuk al die beroepen van jullie. Er zijn wel een aantal juffen. dat is mooi, want als je kind straks naar school gaat hebben jullie samen vakantie.

Ik werk in het weekend als luchthavenbeveiliger . Doordeweeks zit ik op school en loop ik stage. Dus heb het best druk. Ik voel nu ook dat ik moet gaan minderen, want ik ben soms best uitgeput.
 
Terug
Bovenaan