Wat voor werk doen jullie?

Heey, leuk om te lezen allemaal :)

Ik ben leerkracht basisonderwijs en sta dit jaar voor het eerst voor groep 4 (bijna 4 jaar kleuters gedaan) en doe dit ma-di-wo.
Ik vind het best veel naast mijn kleine ventje (13 maand) en met mijn zwangere buik, maar vanaf juni werk ik alleen nog ma en di.
Ik ben ook 13 aug uitgerekend en begin ook pas in januari weer! Heeeerlijk! Bij mijn eerste had ik vanaf de voorjaarsvakantie t/m de zomervakantie :)! Ook zo lang dus...
 
Ik werk als postbezorger. Maar werk ook als overblijfjuffrouw.
In Juni ga ik al wat minder werken. Na me bevalling wil ik weer voop beginnen.
 
Ook ik werk in de zorg, bij een behandelcentrum voor autistische jongeren met een normaal IQ. Ik werk er nu al bijna 9 jaar. De eerste 7 jaar voor 32 uur, maar anderhalf jaar geleden ben ik 28 uur gaan werken. Na de bevalling ga ik 24 uur werken.
Momenteel werk ik 75% aangezien ik regelmatig zo moe was, dat ik half slapend in de auto zat en erg veel vergat. Ik rij bijna een uur vanaf m'n werk naar huis. 75% is nu goed vol te houden, dus dat blijf ik ook doen tot het eind van mijn zwangerschap. Tenzij ik natuurlijk straks nog een stapje terug moet doen...
 
Hoi ABlokker: ik zou zeggen zeker havo afmaken en volgend jr naar veel open dagen, denk goed na wat je beste vak is op school...
misschien kun je je richten op een mbo opleiding, is iets minder belastend als je ook een kind moet opvoeden.
heel veel sterkte, mijn leven zal een hele aanpassing zijn, maar ik ben net 28 jr geworden en heb het school- en werkgebeuren ( vast contract) al achter de rug en zit in een stabiel vaarwater. Ik hoop dat je veel aan je familie, vriend en bijv, deze site hebt!
 
Ik ben full-time mama.
Ben gestopt met werken toen ik zwanger was van mijn zoontje en geniet met volle teugen.
Werkte voorheen op kantoor bij kaarten leverancier Hallmark maar door een aanrijding ging dit niet meer en heb daarna als leidinggevende in een schoenenwinkel gewerkt.
En nu dus lekker thuis was wel even wennen financieel en kwa omgang met mensen want iedereen werkt om me heen.
Nu Salvador 3 jaar is en kan communiceren is het wel erg gezellig thuis.
 
ik ben barvrouw in de kroeg en werk van vrijdag tot zondag de drukste dagen dus erg leuk werk maar word ne toch wel zwaarder doorde weeks ben ik huisvrouw en moeder na de bevalling ga ik de zelfde uren weer werken (24 uur ) word nu wel zwaarder mer dit mooie weer is het terras erg druk maar nog een paar weekjes en dan leg ik ff mijn dienblad aan de kant 29 mei is mijn laatste werkdag
 
Wat een leuke banen hebben jullie allemaal!

Ik werkte voorheen in de kinderopvang. Toen mijn zoontje 14 mnd was ben ik gestopt met werken. Inmiddels ben ik nu zo'n 3,5 jaar thuisblijfmoeder en dat blijf ik voorlopig ook met 4 kinderen.
 
Ik werk als onderwijsassistente bij een groep 7/8 combi en ook nog bij een groep3/4 ik vind het heerlijk om te doen maar zal straks eerst niet werken en zie dan wel wat ik ga doen (ik werk nu als invalster, kunnen ze je lekker makkelijk dumpen....)
 
Terug
Bovenaan