Wat waren jullie 1e zwangerschapsverschijnselen?

Graag zou ik willen weten wat jullie 1e zwangerschapsverschijnselen waren (echt van de eerste dag tot de eerste maand zegmaar). Ik twijfel zelf of ik zwanger ben, maar wellicht helpen jullie symtonen hierbij. Ik kan pas volgende week vrijdag/zaterdag voor het eerst testen.

Heel erg bedankt!

Liefs Victory

PS: Wel handig voor iedereen die net zwanger is of graag zwanger wil worden, zodat ze een beeld krijgen van de eerste tekenen.
 
Ik kan je niet helpen. Ik had niet echt vroege zwangerschapsverschijnselen. Wel dat ik af en toe wat misselijk was maar dat had net zo goed een beginnend griepje kunnen zijn. Oh ja, ik heb wel regelmatig hele gespannen borsten en dat had ik al vrij snel. Ze zijn ook wat groter geworden intussen maar ik ben nu dan ook al 10 weken. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Laat je het nog even weten?

Groetjes Patricia
 
Ik had met dag 3 na conceptie al het gevoel dat ik zwanger was... was ook beetje misselijk, borsten iets gespannen en gewoon in dikke instinct dat het raak was.. En wat duurde het lang voordat ik dan mocht gaan testen... zucht.. Duurt namelijk een tijdje min 14 dagen voordat het op een test te zien is... Langste 12 dagen vond ik het.

Ik ben nu trouwens 26 wken. En ik heb tot week 17 die misselijkheid enzo gehad.. Oh ik was ook heel moe.

Bij mijn zoon zwangerschap heb ik helemaal geen klachten gehad maar had toen ook al snel door dat ik zwanger was, ook gewoon een groot instinc.. Succes! Ik hoop dat je zwanger bent.. je laat ons wel weten he?
 
Ik was een beetje misselijk, heel kokhalsen bij het tanden poesten, geen trek meer in eten, zware /volle buik en heel moe. Vanaf 15 weken werd dit geleidelijk wat minder. Ik wist het trouwens ook al heel snel dat ik zwanger was nog zonder test. Maar het is echt bij iedereen verschillend.
Wel spannend hoor. Laat je het weten!
Groetjes Peet
 
Ik kon opeens niet meer tegen rook. Dat was een week na de conceptie. En ik had ook heel erg het gevoel dat het raak was. Maar geloven deed ik het pas toen ik de test echt in mijn handen had. Toen pas, begreep ik ook waarom ik zo naar was geworden van de sigarettenrook.
Liefs,
 
Ik heb ooit wel eens gelezen, dat je schaamlipen donkerpaars achtig van kleur zijn en het klopt echt zo, verder was ik kortademig als ik een trap op liep, misselijkheid, gevoelige borsten, sterke geurontwikkeling, geen trek in koffie, menstruatie die natuurlijk uit bleef. (inmiddels zwanger van de 4e)
Groetjes...
 
Terug
Bovenaan