Wat waren jullie 1e zwangerschapsverschijnselen?

Hallo,
Waarschijnlijk hoor je deze symptomen veel minder maar wat bij mij opviel was dat mijn haren extreem uitviel en mijn nagels eindelijk niet meer afscheurde! Pas toen ik niet meer ongesteld werd en een test had gedaan begreep ik hoe het kwam. Daarna kwam bij mij pas de misselijkheid. Ik heb nooit last van mijn borsten gehad.
Groetjes, Patricia 
 
Bij mijn eerste zwangerschap was ik vermoeid en 's mochtends misselijk de eerste weken. We waren wel bezig om zwanger te raken maar ik had het niet echt verwacht (we probeerde toen 5 maanden). Ik linkte het dus niet meteen met zwangerschap. Toen ik eenmaal een test had gedaan dacht ik oh, vandaar! 
Tegen de tijd van NOD had ik ook heel erg het gevoel dat ik ongesteld moest worden, terwijl ik daar normaal helemaal geen last van heb, dit gevoel heeft ook nog een week of 2 - 3 aangehouden.
Helaas met 6 weken een miskraam gehad, maar was daarna na 1 maand gelijk wéér zwanger. En toen wist ik het wel meteen met dezelfde symtpomen. :) 
 
Zeer herkenbaar om deze klachten te lezen. Bij de eerste zwangerschap: eetbuien, puistinvasie (die daarna volledig weg was), pijnlijke borsten, beetje misselijkheid die steeds erger werd, opgeblazen gevoel.
Zoals ik heb uitgerekend ben ik nu 4+3. Maar pffff, ik ben toch een portie misselijk! Deze heftigheid kan ik mij niet herinneren van de eerste zwangerschap. En emotioneel en onzeker, duizelig, hoofdpijn, opgeblazen gevoel, weer puistinvasie, slecht slapen. Ik ga haast denken dat het er 2 zijn.. 
 
Ik was extreem moe..en 3 dagen voor ik ongesteld moest worden ging even voor de zekerheid testen en bleek toen zwanger te zijn... ik dacht eerst miss heb ik wel ijzer te kort... vermoeidheid bleef tot een week of 15 verder had ik geen andere zwangerschapverschijnseln in het begin..
 
Hallo,
Ik ben al even diverse forums aan het lezen mbt deze topics en ik lees veel gelijkenissen qua symptomen maar toch twijfel ik aan een eventuele zwangerschap. Even in korte puntjes mijn situatie:
• laatste ovu: eind dec 2018
• krampen sinds 02/01/2019 (en nog steeds niet over!)
• ms op 12/012019 (denk ik, het was minder dan anders en heeft minder lang geduurd)
• 24/7 misselijk maar sommige dagen een groot hongergevoel en continu dorst (ben normaal een hele slechte drinker)
• negatieve test op 22/01/2019
• heel veel last van darmen + meer winderigheid dan anders
• huisarts heeft gezegd dat ik gevoelige darmen zou hebben en heeft me pillen meegegeven maar ik voel totaal geen verschil!! Apotheker zei dat ik wel extra moet letten op een eventuele zwangerschap
• volgende nod is pas 11/02/2019 dus nog even wachten, eisprong zou vandaag moeten zijn
Bestaat de kans dat het toch raak is??
PS: we zijn niet aan het proberen maar is wel zeer gewenst + sorry voor de lange tekst! :)
 
Groetjes,
 
Ik merkte dus dat ik enorme honger had. En veel meer energie dan normaal. Ik ontdekte mijn zwangerschap bij de 4e week. Direct de eerste dag dat ik kon testen 
 
Terug
Bovenaan