Wat waren jullie 1e zwangerschapsverschijnselen?

Vanaf de bevruchting gingen mijn borsten met de dag meer pijn doen. vooral aan de zijkant. tegen de tijd van mijn NOD gingen mijn tepels ook pijn doen... toen wist ik het al wel want ik had daarvoor een miskraam gehad en toen had ik dezelfde verschijnselen. De test was dik positief en bij 5 weken zwangerschap konden mijn zussen zien dat mijn borsten gegroeid waren. nou als een ander het al kan zien!!! bij 6,5 week (dan ben je 4,5 week echt zwanger) werd ik ook misselijk en stond ik kokhalzend te tandenpoetsen en 's morgens boven de pot.

Dit heb ik tot 10 weken gehad en daarna ging het zo vanzelf over, elke dag minder last en met 15 weken was alles helemaal weg.... daarna helemaal geen klachten meer gehad... alleen moe aan het eind maar dat is logisch!
 
Hoi,

Voor mij is het de 2e zwangerschap, dus misschien speelt dat ook mee, maar ik had al voor ik kon testen het gevoel zwanger te zijn. Had erg veel last van mijn humeur en liep mezelf daarin in de weg. Mijn vriend gaf het ook aan en zei 'ik hoop maar dat je zwanger bent anders hebben we een groot probleem, hahaha'. Ik viel tegen hem uit, was snel geirriteerd en ergerde me aan alles wat hij deed. Op dit moment ben ik 10 weken zwanger en ik heb werkelijk alle klachten deze zwangerschap... Bij de vorige had ik nergens last van. erg wennen dus. Vooral de misselijkheid in combinatie met een versterkte reuk vind ik een erg vervelende kwaal haha. hoop voor je dat je een rustige zwangerschap hebt met weinig klachten!

groeten floor
 
Hallo dames,

Ik ben ook 5 weken en 2dgn zwanger en heb tot nu toe alleen maar last van mijn borsten en tepels en kortademigheid.
Dit is mijn 3e zwangerschap en heb bij de 2e vorige zwangerschappen wel misselijkheid, sterke reuk voor bepaalde dingen, rare smaak in mijn mond, maar nu voel ik me goed.
Dus het kan toch verschillen. Maar is best wel een beetje vreemd als je bij je vorige zwangerschappen wel misselijk bent geweest en nu opeens niet.
Maarja, de ene zwangerschap is de andere niet en ik ben er hartstikke blij mee.
Moet over 2 weken voor de eerste echo, kijken als alles goed is, dus ben benieuwd. Hoop ook of we dan al het hartje kunnen horen kloppen.

Groetjes van Bernice
 
Oh ik ben zoooooo zenuwachtig, ik ga morgen een vroege test doen (want wordt oorspronkelijk pas dins/woe ongi) hopelijk is het raak! Ik laat het jullie weten en ontzettend bedankt voor alle verschijnselen te benoemen. Altijd handig!

Liefs Victory
 
ik had in t begin eigenlijk niet veel last van misselijkheid,alleen de borsten werden gevoeliger,gespannen,en dat vond ik al een tekentje van doe eens een test en dat had ik toen gedaan en ja ben Zwanger..zo enkel heb ik een beetje last van misselijkheid.en de moeheid slaat soms toe,en soms ben ik toch wat meer geemotioneerder dan gewoon..
 
Geen menstruatie krijgen. Meer niet eigenlijk, en omdat ik net gestopt was met de pil, we in een verhuizing zaten en ik stijf van de stress stond daardoor dacht ik eerst dat het daardoor kwam. Ben pas ietsjes misselijk geworden rond de 10 weken, maar dat was 3 dagen in de avond, toen was het weer over.



Achteraf heb ik ook al een soort van bandenpijn gehad met 2 weken zwangerschap, maar heb dit toen geschoven op spierpijn door het vele sjouwen met dozen en het behangen in rare hoekjes en bochten.
 
Terug
Bovenaan