Wat waren jullie 1e zwangerschapsverschijnselen?

Een week voor testen voelde ik het trekken in mijn onderbuik en had ik gevoelige borsten. Ook had ik last van mijn darmen, heel veel lucht en boeren - lekker he? haha
 
Mijn reuk was opeens zeer sterk verbeterd (echt al de eerste week). En geurtjes stonden me ook tegen. Pas vanaf week 8 werd ik echt misselijk. Mijn borsten waren gevoelig maar juist niet gespannen. En indd veel lucht....
 
mijn borsten deden veel pijn!
zodoende wist ik dat i kzwanger was. moest nog 2 weken wachten voordat ik kon testen, maar wist het gewoon al zeker.
verder een "vlinderachtig" gevoel in mn buik.
alsof ik opeens weer spontaan verliefd was hahaha.

2 weken later kon ik eindelijk testen, en de test was voor ons eigenlijk meer een bevestiging op wat wij al wisten... zwanger dus.

 
Ik had last van snel buiten adem zijn, alleen dacht ik ook dat ik verkouden was. En zere tepels, en geen trek meer in eten, en gewoon een algehele geen puf. Helaas heb ik dit niet gezien als de tekenen, terwijl ik dit eigenlijk wel had kunnen weten (was eigenlijk bij de eerste ook zo), want toen ik migraine kreeg dacht ik dat ik gewoon ongesteld moest worden en dat was dus niet zo!
 
Hoi hoi,

Mijn eerste symptomen zijn:

Extreem moe, en veel slapen (kan echt 12 uur per nacht slapen)
Gevoelige tepels.

Voor de rest (nog) nergens last van. Ik hoop dat het zo mag blijven!!!

Ik hoop voor je dat je ook zwanger bent!
 
binnen 2 weken na bevruchting begon het al, gevoelige borsten, wist het eigenlijk toen al ook al was eerste keer. daarna bandenpijn omdat alle spieren en baarmoeder opnieuw rangschikken onderin, moeheid, misselijk, kokhalsen bij tanden poetsen. vriendin van mij heeft alleen last van haar hormonen, ze is nu bitchiger maar verder geen symptomen
 
Terug
Bovenaan