Wat waren jullie 1e zwangerschapsverschijnselen?

Ik had het steeds koud! Continu kippenvel, buiten in de zon met 30 graden!
Honger! Veel honger!
En continu lichte menstruatie buikpijn alsof die er aan kwam. (Bleef echter wel tot week 9 van de zwangerschap)
 
Ik ben nu 4.6 week. Ik begon een week geleden ongeveer met soms rugpijn, veel afscheiding, pijn aan tepels en in bed misselijk (als ik sliep niet) nu continue misselijk, buik en rugpijn, pijn aan tepels en heel moe. 
 
Het begon bij mij tijdens de vakantie. 5 dagen voor NOD heel veel moeten plassen. 2 dagen later begonnen mijn borsten ook op te spelen. 1 dag voor mijn  NOD kwam ik terug in Nederland en had ik een positieve test. 
 
Hoi hoii,
Ik was abnormaal moe, ik kon geen genoegen krijgen van slapen en had heel erg moeite met het opstaan!! Ook had ik van begin af aan heel erg last van maagzuur :/
 
Hoi hoii,
Ik was abnormaal moe, ik kon geen genoegen krijgen van slapen en had heel erg moeite met het opstaan!! Ook had ik van begin af aan heel erg last van maagzuur :/
 
Hoi hoii,
Ik was abnormaal moe, ik kon geen genoegen krijgen van slapen en had heel erg moeite met het opstaan!! Ook had ik van begin af aan heel erg last van maagzuur :/
 
Hallo,
ik ben nu 7 weken zwanger. Mijn eerste verschijnselen waren, gevoelige borsten (dit heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden). Verder viel ik elke keer ik slaap op de bank. Heb ik normaal nooit!
 
Ik had erg pijnlijke borsten/ tepels.. nu met 16 weken nog steeds en is niet echt minder geworden. 
En veel steken/ trekkerig gevoel in de onderbuik aan de zijkanten (bandenpijn waarschijnlijk al)
 
Terug
Bovenaan