Wat waren jullie 1e zwangerschapsverschijnselen?

Ik merkte dat m’n borsten erg gevoelig werden, daarna ook menstruatie achtige buikpijnen. 
Nadat ik de test gedaan had werd me ook duidelijk waar de vermoeidheid vandaan kwam 
 
Ik werd de week voor mn nod ineens iedere nacht wakker terwijl ik normaal altijd door sliep! Snel buiten adem, misselijk bij bepaalde dingen. Ook ineens een aantal dagen na eisprong super gevoelige tepels.
Je kunt dus echt voor je nod al zwangerschapskwaaltjes hebben!
 
Leuk topic!
Het eerste was dat mn tepels pijn deden als mn vriend er maar naar keek.
Daarna kokhalzen bij het tanden poetsen.
Toen duizelig tijdens t uitlaten van de hond. 
Alles nog voor dat ik wist dat ik zwanger was. Test was pas een week later positief. 
De 5e week continue licht misselijk.
Nu in week 7 duizelingen en sterretjes zien als ik me teveel inspan (handig tijdens t werken)
 
Ik zit nu op zo'n moment dat ik ook mijn twijfels heb of het raak is. Gevoelige tepels en het idee dat ze al van vorm veranderen (of wil ik dit maar zien?) En vooral veel krampjes in mijn onderbuik en ineens meer honger. 
Ik heb vrijdag nog een test gedaan, omdat ik toen al een aantal dagen lichte symptomen had en omdat ik al ruim 60 dagen op mijn nieuwe cyclus aan het wachten was. Deze was negatief. Nu mag ik van mezelf pas over 1/1,5 week weer testen als de symptomen aanhouden.
Ik ben benieuwd.. Spannend!
 
Hoi hoi, 
mijn eerste zwangerschapsverschijnselen waren: moe, niet te verklaren ze moe! En tijdens een cursus op mijn werk moest ik alles overgeven. Eigenlijk vooral deze 2. Die avond heb ik ook getest en bleek ik zwanger (enkele dagen voor ik ongesteld moest worden). Ik ben nu 21 weken in verwachting van een tweeling! ?
 
Ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger. We zijn er donderdag achter gekomen.
Ik had niet heel veel of hele duidelijke symptomen. Sterker nog, ik was ervan overtuigd dat ik niet zwanger was. Wel had ik een paar kleine dingen:
- ik had al heel snel het gevoel van een ballon in m'n buik. Was heel erg opgezet en was ook continu aan het winden (sorry, haha!)
- ik had de week voordat ik ongesteld moest worden géén trek in chocola (normaal gesproken ren ik naar de supermarkt om dat in te slaan). Ook nu heb ik totaal geen trek in zoete dingen.
- vanaf de dag dat we erachter kwamen (13 dpo) kreeg ik ook ontzettend pijnlijke borsten. En ik heb super veel dorst. Kan water blijven drinken...
Verder gelukkig (nog) geen symptomen.
 
Ik had heel erg het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar dat kwam maar niet door.
En ik had hele gevoelige borsten.
 
HIII!!!!
 
 
Ik kreeg een enorme chocola kick. 
En ik had vaak kleine lichte steekjes in mijn onderbuik. 
Verder nergens last van gehad. En heb met een week overtijd de bevestiging van een test moeten krijgen
 
Terug
Bovenaan