Hallo meiden,
Hier zijn we weer.
Leuk dat jullie de overstap naar 4-8 jaar ook al gemaakt hebben.
Het duurd voor sommige nog wel even, maar het zit er toch aan te komen dat al onze "kleintjes" binnenkort naar school gaan, en met hun wendagen bezig zijn. Vandaar al maar de overstap van 2-3 jaar, naar 4-8 jaar.
Hier gaat alles zijn gangetje.
Vorige week met Claudia mini-meeting gehad in de Apenheul, was erg leuk he Clau?? Jullie moeten de foto's naar gauw bekijken op Julian zijn hyves.
Vanaf volgende week heeft Julian ook zijn wendagen op school.
Hij heeft er 5, de 1e week gaat hij 3, de 2e week gaat hij 2.
Ook moet hij nog uitdelen op de psz, en dan in de nieuwe klas.
Moet er nog aan beginnnen, moet zeggen, moet zoveel gebeuren, en ben bijna 4 dagen aan het werk in de week, de laatste tijd.
Maar ach, bij gebrek aan tijd voor te knutselen, pakken we maar een snoepzakje.
Rosanne, hoe was je vakantie?? En hoe was het in Maastricht??
Diane?? Hadden jullie een info avond??
Ik heb een aantal inlichtingen bij inschrijving van de juffrouw gehad, maar voor de rest niks hoor!!!
Ireen, bevalt het werken nog steeds,hoeveel dagen werkte jij ook weer??? Hoe is het met Merel zijn wendagen gegaan???
Gaat het met kolven nog altijd goed???
Jeanette, ik kan me voorstellen hoe je je gevoeld hebt tijdens Niels zijn wendag, maar zoals iemand op hyves het al zei, straks ben je zo aan je vrije tijd gewend, dat je in een ander ritme komt, en het heerlijk vind..... Maar nu nog even niet he??
Sesamstraat was een tijdelijke expositie, maar inderdaad erg leuk om te zien.
Sas, hoe is het bij jou?? Ook druk met werken??
San??? Bij jou zeker een overvolle agenda?? Al zooo lang niks gehoord, buiten het forum om ook niet. Gaat het allemaal een beetje met je? Is Mac nog in dat andere gezin???
Hier alles zijn gangetje, mijn ouders zijn druk bezig in het appartement, nog een paar kleine klusjes, dan poetsen en inruimen, en dan verhuizen.Nog een maandje denk ik.
Hier zijn een aantal kijkers geweest, maar nog niks gehoord van evt verkoop.
Het is zo rottig, ik zou graag een tijdsbesef willen hebben van hoelang we hier nog blijven,
Dadelijk heb ik net alles ingeruimd en gepoetst, en dan kan ik weer gaan inpakken. Is zo moeilijk. Zo ook met Julian zijn winterkleren, die liggen nog op zolder, en zou ik willen klaarmaken voor in de kast, maar die is zo vol, dat er het 1 en ander uitmoet wat volgend jaar te klein is.
Maar die winterkleren kunnen nog wel ff wachten, mss heb ik ze hier in huis niet nodig, wie zal het zeggen.
Goed, mijn kleine vent is wakker, hij is erg verkouden, ik ga hem ff aankleden, en dan eten voorbereiden, vanavond moeten we zwemmen, we moeten dus vroeg eten.
Rachel zou ook wel van de partij zijn.
Laat je je hier af en toe nog eens horen Rach??
Tot een volgende, en leuk dat jullie hier weer zijn.
Nastacha