Wat worden onze kids toch groot, en wat zijn we toch een hecht clubje.......



Hoi hoi,

Zijn we weer allemaal van de partij???
Leuk!!! De komende 4 jaar kunnen we hier weer lachen, huilen, lief en leed delen, en vooral veel kleppen over wat ons bezig houdt van onze inmiddels 4 jarige kleuter!!!!!
Tot schrijfs, Nastacha

 
Hallo meiden,

Hier zijn we weer.
Leuk dat jullie de overstap naar 4-8 jaar ook al gemaakt hebben.
Het duurd voor sommige nog wel even, maar het zit er toch aan te komen dat al onze "kleintjes" binnenkort naar school gaan, en met hun wendagen bezig zijn. Vandaar al maar de overstap van 2-3 jaar, naar 4-8 jaar.

Hier gaat alles zijn gangetje.
Vorige week met Claudia mini-meeting gehad in de Apenheul, was erg leuk he Clau?? Jullie moeten de foto's naar gauw bekijken op Julian zijn hyves.
Vanaf volgende week heeft Julian ook zijn wendagen op school.
Hij heeft er 5, de 1e week gaat hij 3, de 2e week gaat hij 2.
Ook moet hij nog uitdelen op de psz, en dan in de nieuwe klas.
Moet er nog aan beginnnen, moet zeggen, moet zoveel gebeuren, en ben bijna 4 dagen aan het werk in de week, de laatste tijd.
Maar ach, bij gebrek aan tijd voor te knutselen, pakken we maar een snoepzakje.

Rosanne, hoe was je vakantie?? En hoe was het in Maastricht??

Diane?? Hadden jullie een info avond??
Ik heb een aantal inlichtingen bij inschrijving van de juffrouw gehad, maar voor de rest niks hoor!!!

Ireen, bevalt het werken nog steeds,hoeveel dagen werkte jij ook weer??? Hoe is het met Merel zijn wendagen gegaan???
Gaat het met kolven nog altijd goed???

Jeanette, ik kan me voorstellen hoe je je gevoeld hebt tijdens Niels zijn wendag, maar zoals iemand op hyves het al zei, straks ben je zo aan je vrije tijd gewend, dat je in een ander ritme komt, en het heerlijk vind..... Maar nu nog even niet he??
Sesamstraat was een tijdelijke expositie, maar inderdaad erg leuk om te zien.

Sas, hoe is het bij jou?? Ook druk met werken??

San??? Bij jou zeker een overvolle agenda?? Al zooo lang niks gehoord, buiten het forum om ook niet. Gaat het allemaal een beetje met je? Is Mac nog in dat andere gezin???

Hier alles zijn gangetje, mijn ouders zijn druk bezig in het appartement, nog een paar kleine klusjes, dan poetsen en inruimen, en dan verhuizen.Nog een maandje denk ik.
Hier zijn een aantal kijkers geweest, maar nog niks gehoord van evt verkoop.
Het is zo rottig, ik zou graag een tijdsbesef willen hebben van hoelang we hier nog blijven,
Dadelijk heb ik net alles ingeruimd en gepoetst, en dan kan ik weer gaan inpakken. Is zo moeilijk. Zo ook met Julian zijn winterkleren, die liggen nog op zolder, en zou ik willen klaarmaken voor in de kast, maar die is zo vol, dat er het 1 en ander uitmoet wat volgend jaar te klein is.
Maar die winterkleren kunnen nog wel ff wachten, mss heb ik ze hier in huis niet nodig, wie zal het zeggen.

Goed, mijn kleine vent is wakker, hij is erg verkouden, ik ga hem ff aankleden, en dan eten voorbereiden, vanavond moeten we zwemmen, we moeten dus vroeg eten.
Rachel zou ook wel van de partij zijn.
Laat je je hier af en toe nog eens horen Rach??

Tot een volgende, en leuk dat jullie hier weer zijn.

Nastacha
 
Hoi hoi,

Heel even snel voordat ik de kids van de creche ga halen.
Mijn nieuwe baan is een erg drukke baan. Ik werk 26 uur per week, verdeeld over 4 dagen. Ik probeer ook denk ik een fulltime functie in 26 uur te proppen. Tja, dat gaat natuurlijk niet. Ik geef adviezen aan mijn directeur en moet het secretariaat ook coordineren.

Met de kids gaat het heel goed. Lisa is afgelopen woensdag naar het CB geweest. Ze weegt nu 7,8 kilo. Ze hebben haar deze keer niet gemeten. Dat doen ze om de ene keer. De curve van haar hoofdje is afgebogen, dus volgende keer wordt het extra in de gaten gehouden. Verder heeft ze wat eczeemachtige plekken over haar lichaam. Ze schijnt er geen last van te hebben. Ik weet niet of het door badolie komt. Dat ben ik nu aan het uitvinden.
Op de creche gaat het heel goed. Ze lacht de hele tijd.
Verder draait ze nog niet van rug naar buik. Ze blijft op haar zij steken. Ze draait wel rondjes in de box.
Ik ben nog steeds aan het kolven en ik moet zeggen dat het aardig gaat. 's morgens kan ik ongeveer 300 ml kolven en 's middags 'maar' 100 to 150 ml, dus ik ben hartstikke tevreden.

Merel is nog niet aan het wennen op school. Dat is pas eind oktober. Gisteren zouden we een intakegesprek hebben, maar dat is niet doorgegaan vanwege ziekte van de juf.

Oke, is toch langer geworden dan ik dacht.
Ik zal proberen weer wat vaker hier te komen, maar ik ben na het werken bekaf.

gr. Ireen
 
Hallo allemaal,

Ook maar vanuit brabant weer eens een berichtje.
Leuk dat we zijn overgegaan naar  het 4-8 jarige forum!
Ik zit mee fikse verkoudheid maar voel me net niet ziek genoeg om thuis te blijven. Wel ziek genoeg om de tandarts te verzetten . Moet 2 verstandskiezen laten trekken en heb daar echt geen zin in. Nu is de afspraak verzet naar aankomende dinsdag maar zoals het er nu uitziet ga ik dat ook niet redden.

Wb school, Niels is vandaag wederom geweest. Weer bij een andere juf, zoals gezegd hij heeft er 3!  Vooralsnog pikt hij het goed op, we zullen zien hoe het verder gaat. Nog een weekje en dan wordt hij 4. Heb vandaag kadootjes voor zijn verjaardag gekocht. Niet te gek maar wel erg leuk. Taart besteld met een carsafbeelding. Daar is hij momenteel helemaal gek van.    
Ik had allemaal wilde plannen voor het afscheid van het KDV. In eerste instantie zelfs vrij genomen op de laatste ochtend maar dit werd niet echt op prijs gesteld door de leidster had ik het idee. Nu ga ik dus maar werken en na een kritische blik op de kinderen kwam ik tot de conclusie dat er ook geen wilde afscheidskadootjes gaan komen. Er zijn erg veel kleine kindjes bij gekomen en die mogen  nog niet veel meer dan een danoontje. Ga met Niels cakejes bakken en geef een kadootje  wat ze in de groep kunnen gebruiken.

Nas, jammer dat het niets geworden is met de verkoop van het huis. Volgende keer beter!  
Weet je  toevallig ook tot wanneer die tentoonstelling duurt van sesamstraat.  Lijkt me wel erg leuk om te zien.
En heb je al een andere auto aangeschaft?

San, hoe gaat het bij jou en met de kinderen? Ben benieuwd maar net als iedereen zul je het ook wel erg druk hebben.  
Rosanne, had ik al gevraagd hoe je vakantie is geweest? Zoniet, dan bij deze. Ik heb wel de foto's op hyves gezien. Zag er leuk uit! Wat is Yanna al groot geworden zeg.

Fijn weekend allemaal.
Groetjes Jeanette  
 
Zo ikk hier ook snel even voor ik zo aan het werk ga.
Ben net van de camping thuis gekomen om even 2 uurtje bij te springen, vrijwillegers werk dus vandaag want het geld wat ik verdien ben ik wel weer kwijt aan de benzine haha. Maar dat geeft niet vind het harstikke leuk werk en de zaterdag is altijd een drukke spits en dat vind ik heerlijk.
Vanavond laatste bingo op de camping met de dames op het veld had ze nog beloofd nog een keer mee te gaan. Maar voor de meesten is dit toch wel het laatste weekend en voor mij een van de weinige zaterdagavonden dat ik vrij ben.
Wij zijn ook druk bezig op de camping om de boel winterklaar te maken.
De meeste weekenden zijn wij wel geweest maar nu zijn wij een beetje aan het afbouwen en plannen we ook gewoon dingen in het weekend thuis of ergems anders.

Gisteravond was Daan erg verdrietig hij en Sebastiaan zouden het konijnenhok verschonen, en toen lag Daan zijn konijn dood in het hok. Arme Jochie helemaal over de toeren. Samen hebben ze het konijn in de gemeente tuin begraven.
Daan vroeg of hij een nieuw konijn mocht dan was die niet zo verdrietoig meer hahaha.
Ondankes dat wij hadden gezegd dat er geen beesten meer zouden komen ben ik toch overstag gegaan en nog met hem naar de welkoop gereden om een nieuw konijntje te halen. Hij heeft de ozo orginele naam snuffie gekregen haha.
NOu ik ga even afsluiten want moet nog even omkleden voor ik weg ga.
Van de week kom ik nog wel weer even wat schrijven hiero.

Liefs Saskia
 
Hallo meiden,

ook ik ben hier van de partij! Raar idee hoor, dat onze kids straks basisschoolkinderen zijn. En wij van die roddelende mutsen aan het schoolhek...hihi

Nas en ik waren inderdaad naar de Apenheul geweest, Diane zei laatst dat het minder was dan voorheen, nou, daar ben ik het niet mee eens, ik vond het juist andersom! En het was natuurlijk gewoon gezellig om bij te kletsen met Nas.

Vind het wel leuk dat we binnenkort weer een meeting hebben kunnen we allemaal weer bijkletsen.

Vorig weekend was het hier kermis, helemaal leuk, de jongens waren niet weg te slaan bij de minibotsauto's. Nu nog vraagt met name Birk of we niet nog éééééén keertje mogen gaan.

Nou meiden, forum doet weer raar, of onze laptop, ik kan namelijk niet zien wat ik typ vanaf het moment waarop dat balkje vol is, dus ik hoop dat ie alles plaats, errug vreemd

fijne week, liefs Clau
 

Hallo Meiden,

Ook wij zullen weer van de partij zijn op dit nieuwe forum van 4 tot 8 jaar gelukkig hebben we hier weer een hele tijd de gelegenheid om met elkaar te kletsen en hopelijk gebeurd dat ook hier weer net zo fanatiek als op die andere forums, volgens mij zijn wij enige clubje die al zo lang met elkaar kletsen op een en het zelfde forum.

Jesse mag morgen (dindag) afzwemmen voor zijn peuterzwemdiploma en dan gaat hij over naar de zaterdag groep om dat hij 4 wordt en daar wordt meer gedaan aan het echte zwemmen.
Ben nu vanalles aan het organiseren voor jesse zijn verjaardag want zaterdag is het zover dan wordt hij 4 jaar.
Hij krijgt van ons een hele grootte tracktor met shovel en kar en daarnaast krijgt hij nog een paar kleine dingetjes.

Het is vanaf een donderdag hier ook groot feest want het is dan winkelweek hier in het dorp.

Verder gaat het hier heel goed.
Laat gauw weer eens wat horen hier heb het nu gevonden waar we weer 4 jaar lekker kunnen kletsen.

Groetjes van Brenda, Jesse en Dylano
 
Goedemorgen, ben ik weer een keer.
Wat is het rustig hier, ik had wel gedacht dat een nieuwe topic ook voor gespreksstof zou zorgen, maar nee hoor!!

Julian heeft zijn 1e 2wendagen eropzitten.
Vandaag naar de psz, en dan morgen de 3e wendag.
Volgende week nog 2.
Hij vind het erg leuk, en hij gaat er naar toe alsof hij het al jaren doet.
De 1e dag zei hij na de boterham tegen de juf, dat het zandmannetje kwam. Die kleine slaapkop ook!!!
Maar hij doet het verder goed. 2 dagen niet slapen, en dan op woensdagmiddag zijn slaap in halen had ik in het begin gedacht, maar vanmiddag gooit Kris roet in het eten, hij komt hem halen en gaat hier in de buurt naar een binnenspeeltuin.
Dus weg slaapje....Maar goed, mss donderdagmiddag als het nodig is, ik ben dan toch vrij.
Verder niks veranderd hier. Nog alles bij het oude.
Ik moet gaan werken doei
 
Terug
Bovenaan