Wat worden onze kids toch groot, en wat zijn we toch een hecht clubje.......

Hoi meiden,

Hier even een heel kort berichtje van mij (eindelijk!).

Wij zijn zaterdag van de partij als Quentin niet ziek wordt van de prik donderdag a.s.
Ik had deze al verzet omdat hij eerst vlak voor de vakantie stond dus nu mag Quentin donderdag a.s.

Alle kindjes die jarig zijn geweest, alsnog van harte gefeliciteerd!

Misschien tot zaterdag dan!

Doeg,
Rosanne
 
Hoi meiden,

Ik hoop dat ik er zaterdag ben. We hebben nl. twee zieke kids. Niels heeft al een week oorontsteking en kreeg vorig eweek al een penicilline kuurtje van de ha. Nu kreeg hij er gisteren opeens weer koorts bij en dat hoort eigenlijk niet. Vanmorgen weer naar de ha en nu moet hij  als dezekuur af is nog  een andere kuur volgen met een ander medicijn. Maar vandaag was meneer weer wat tespreken, en als het morgenochtend goed gaat gaat hij ook de hele dag naar het kdv.
Jasper heeft griep; al twee dagen koorts en weinig eetlust. Gelukkig drinkt hij wel. Maar hij hangt alleen maar en is niet te genieten. Gelukkig kreeg hij van de week een nieuwe Thomas trein voor op zijn baan, daar ligt hij nu uren naar te kijken (de batterijen vliegen erdoor, hihi). Met zetpillen is het wel te doen en heeft hij wat meer pit, maar ook hier wachten we zaterdag maar even af. Hij gaat morgen niet naar het kdv, daar is hij te futloos en koortsig voor. Gelukkig kan Marco morgen thuis werken.

Als we niet komen (ik hoop echt van wel!!!) sms ik Nas wel even 's morgens.

Groetjes, Diane.
 
Hoi

Om direct maar met de deur in huis te vallen, Niels kan zaterdag niet mee komen.
Vandaag is hij geopereerd en hij mag nu een aantal weken niet klimmen, klauteren, stoeien, fietsen etc etc. Ook mag hij de hele week niet naar school. Dus hem blootstellen aan een speeltuin vind ik wel erg cru.
Ik moet zeggen dat hij zich kraning heeft gedragen. Hij heeft alles op zich af laten komen en niet een kik gegeven. Marc is meegegaan naar de OK. Hij is een stuk rustiger als ik ben dus dat zal vast ook invloed hebben gehad op Niels.
Daarbij hebben we gisteren een uitvoerige informatie uurtje gehad waarin alles duidelijk aan hem werd uitgelegd. Papa krijgt een pak aan, muts op, hoe een infuus eruit ziet, echt super goed.
Om 16.30 uur vanmiddag mochten we weer naar huis.

Diane, sterkte en beterschap met de beide jongens. Niets vervelender dan 2 zieke kindjes.
Nas, fijn dat Julian weer thuis is.

Ik moet weer gaan. Nog even eea doen voor de winkel.

Groetjes Jeanette
 
Hallo Meiden,

Hier ook even een berichtje van deze kant.

Hier gaat alles goed vorige week met dylano 2x bij de ha geweest vanwege de verkoudheid want hij was al een aantal dagen behoorlijk verkouden.
Dus toch maar voor de zekerheid even heen nou bleek de verkoudheid van hem op de longen te zijn geslagen en dat was nou niet zo heel erg fijn dus hij kreeg een kuurtje en ook nog zo'n koker waar je van die pufjes doorheen laat komen vanwege de benauwdheid die hij ook had en moesten een dag later weer terug komen en gelukkig vond de ha het weer een heel stuk rustiger anders hadden we toch even langs de kinderarts moeten gaan en nu moeten we hem dus goed in de gaten houden als hij op zeer korte termijn weer verkouden wordt moeten we terug komen en dan gaan ze verder kijken want het kan ook zijn dat hij astmatich is en dat willen ze dan gaan uitzoeken.

Met jesse gaat het heel erg goed hij vind het heel leuk op school en heeft het goed naar zijn zin in de klas zegt de juf ook dat het al stukken beter gaat en hij zich steeds meer thuis begint te voelen.
Vorige week woensdag een bijeenkomst gehad om eens te kijken wat de kinderen zoal doen op school en in de klas.
Best leuk zo'n avond.
Na vandaag heeft hij een weekje herftstvakantie en dan gaan ze weer lekker naar school toe.
Jesse hoeft ook pas woensdag 29 oktober weer naar school toe i.v.m studiedag van de juffen op maandag en jesse naar de oogarts op dinsdag.

Maar om ook nog even te vertellen wij komen zaterdag niet want ik heb niet kunnen ruilen met iemand. Dus helaas maar ik wil wel graag horen van jullie hoe het was en als er foto's gemaakt worden dan wil ik ze ook wel hebben.
Kan ik toch nog een beetje zien hoe jullie kids lekker aan het veranderen zijn nu ze bijna 4 zijn.

Ik wil jullie een fijne dag wensen morgen (zaterdag) en ik hoor de verhalen wel.

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano
 
Wij komen 90% zeker wel. Beide mannen zijn koortsvrij, dus niets houdt ons tegen. We wachten morgenochtend nog af, maar ik verwacht dat de koorts niet meer terugkomt.

Tot zaterdag!
Groetjes Diane.
 
Hallo meiden,

Nog even via deze weg melden dat het morgen dus niet doorgaat.
Ben de hele avond bezig geweest, de 5 overgebleven kandidaten te berichten, maar heb van niemand antwoord gehad.
Uiteindelijk met Ireen gesproken, en zij had ook zowat,het zijn er wel maar weinig. We willen gewoon meer mensen terug zien op 'zo'n meeting.
Je kunt natuurlijk niet met iedereen rekening houden er is altijd wel iemand die afvalt, maar voor 5 mensen is de reis voor mij gewoon te ver.
Dan zijn er ook nog twijfelgevallen zoals diane met zieken thuis, en Sas met het werk, dat ik dadelijk om 7.15 thuis vertrek en dan mss nog maar 3 of 4 overblijven.
Clau zou mij van de trein halen en weer naar nijmegen terug brengen,maar door een feestje ook eerder op de dag. Op zich geen probleem mee hoor, vond het al lang fijn dat ik mee kon met de auto,maar nogmaals, niet voor zo weinig.
Ireen stelde toen uit eindelijk voor om het maar uit te stellen, zodat ook rosanne, san, jeanette en mss ook wel rach en de anderen kunnen komen??
Hopenlijk valt er snel een andere datum, en geven jullie mij niet de schuld van het afzeggen.
Tot gauw, Nasje xx
 
Hoi meiden en vooral Nas,

Ik heb je net al ge-smsd. Wel jammer hoor, maar ik geef jou echt de schuld niet. ik geef jullie groot gelijk dat jullie de knoop doorgehakt hebben. Maar jammer is het wel. We zaten net met broodjes, drinken en twee enthousiaste kids in de auto, toen ik besloot mijn telefoon aan te zetten. Normaal staat hij altijd uit, alleen als ik werk is ie aan. Nu dacht ik, laat ik hem maar aanzetten, want de nummers van Nas en San staan erin. Maar goed ook dus. Kreeg drie berichten en kon nog net op tijd een afslag pakken om weer om te keren. Natuurlijk is Jasper teleurgesteld (stomme mama, stommerik; dat was de terugweg), maar hij zal genoegen moeten nemen met een volgende keer. komt wel goed.
Ik vind wel dat we snel een andere datum moeten prikken, anders wordt het weer niks en zit je met Sint en Kerst. Wat dachten jullie van zaterdag 1 november of zaterdag 13 december. Als dat niet uitkomt kunnen we het beter naar januari of februari verzetten.
Ik hoop dat we het snel kunnen regelen, het zou zonde zijn om het live contact te laten verwateren.
Enne volgende keer zet ik de avond van te voren mijn mobiel wel aan. Ben ik in ieder geval bereikbaar  en voorkomen we een tweede teleurstelling.

Fijn weekend in ieder geval en tot snel (hopelijk).

Groetjes Diane.
 
Terug
Bovenaan