Wat worden onze kids toch groot, en wat zijn we toch een hecht clubje.......

Goedenmorgen,

NOu het is hier noodweer dus ik kan wel ff een stukje typen hahaha.
Regen onweer bah.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd eigenlijk te moe ben om ff een stukje achter te laten.   Zit niet helmaal lekker in mijn vel en alle gevoelens zijn ongelofelijk dubbel.
Nas weet wel al dat er hier wat problemen zijn. Dus wij doen momenteel niet anders als praten en praten. KOmt ook nog eens bij dat ik van de week alle babyspullen uitgezocht heb om door te geven aan mijn broertje en zijn vriendin.
Wist niet dat dat zo ongelofelijk moeilijk zou zijn, dacht dat ik er helemaal klaar mee was. Na 2.5 jaar proberen ben ik inmiddels alweer een poosje aan de pil, omdat ik het risico niet wilde lopen om nu ik alles niet helemaal op een rijtje heb zwanger te raken.
Maar ohw wat zit het nu hoog dat ik toch wel weer een kleintje zou willen.
Doe ook al 2 dagen weinig anders dan huilen.
Op het werk daarintegen gaat het hartstikke lekker, vind het heerlijk om er weer uit te zijn. En daar kan ik mijn energie lekker kwijt.

Daan is momenteel een heerlijk joch, luisterd goed en hoef weinig te mopperen.
Hij werkt goed mee dus wat willen we nog meer he?
Gisteravond hadden ze hier bij een kleding winkel vast klanten koopavond met 30% korting op alles. DUs Daan mee en een nieuwe wintergarderobe aan geschaft.
MOet alleen nog even een paar nieuwe broeken vor hem want daar kon ik niet voor slagen. Maat verder ben ik klaar voor hem. Hij werkte perfect mee en hij heeft nogal wat kleren aangepast. Maar dat zonder zeuren.

Verder zijn wij hier hier met een stickersusteem begonnen voor eten.
Daan eet altijd erg slecht of het moet erg lekker zijn, maar vaker slecht.
Maar tot op heden werkt het goed. Ik heb 2 veschillende soorten stickers.
5 happen is een minder mooie sticker en meer als 5 happen of erg goed eten is een hele mooie sticker. Minder als 5 happen is een kruis. Nou er zitten nu 3 stickers op de plaat en het zijn alleen maar mooie stickers ben benieuwd hoelang dit door gaat zetten en of het resultaat geeft. Maar tot nu toe is hij erg enthiousiast.

Nou ik ga eens even boven aan de slag, is erg hard nodig haha.
Vanavond weer werken dus moet nu wel even wat doen want morgen werk ik overdag dus gebeurd er ook weinig. Vrijdag dagje uit van Sebastiaan zijn werk dus gebeurd er ook weer niets hihi.

NOu hou jullie op de hoogte.

Liefs Saskia
 
Hoi hoi
ook hier is het erg belabberd weer hoor Sas. Baal er ook enorm van. Toen ik straks ut mijn werk kwam lagen er her en der al afgebroken takken op de weg van de harde wind.

Vandaag is mijn  nieuwe rooster ingegaan. Dat betekend dus voortaan op woensdag werken en op vrijdag vrij. Altijd lang weekend, heerlijk.
Morgen heeft Niels de laatste dag op het KDV. Vanmiddag gaan we samen cakejes bakken om te trakteren. Voor de baby's heb ik danoontjes.  dan heb ik nog een leuk boek waar ze op de groep wat aan hebben en dan vind ik het wel goed. Alleen voor zijn beste vriendje wil ik nog een leuke kaart  doen en toch proberen een beetje contact te houden. We zullen zien. Ik heb in elk geval dinsdag Niels voor de laatste keer opgehaald op het KDV. Was toch wel raar om te beseffen dat we er nooit meer zullen komen.  

Zaterdag zijn verjaardag en dan is het maandag echt zover, naar school.
Wij hebben voor zijn verjaardag een spel gekocht en iets van cars. weet niet hoe het heet maar het is een soort fototoestelletje waar je een ronde schijf in kan doen. Door te klikken krijg je telkens een nieuw plaatje. Dit hebben we ooit bij vrienden gezien en dat vond hij zo geweldig.  Tevens geld op zijn spaarrekening  gezet.  

Nas, ik zie jou anders ook niet zovaak wat schrijven .
Sas, wat vervelend allemaal. Hopelijk krijg je je gevoel wat op een rij en neem je de juiste beslissingen. Sterkte meid!
San, hoe is het met jou? Lukt het allemaal met de drie kids?
Ireen, fijn dat je het naar je zin hebt op je werk. Herken het gevoel om een 40 urge werkweek in 20 uur te stoppen. Lukt helaas niet. Denk aan jezelf hoor!

Zo, ga maar eens afsluiten en dadelijk even boodschappen doen. Heb van die dagen dat ik gewoon niet weet wat te moeten koken. Dus ook daar kan ik nog even goed over nadenken.
 
Groetjes Jeanette  
 
Goedemorgen,

Hoera,  Niels is 4 jaar geworden! Wat een grote vent is het ineens, voor mijn gevoel dan .
Hij is flink verwend met vooral kadootjes van cars, cars enne......cars!
Brenda jij ook nog gefeliciteerd met Jesse. Ook een leuke dag gehad? Jesse zal ook wel flink verwend zijn.

Vanmiddag naar de verjaardag van een vriendje van Niels. De vriendschap is overgebleven van de zwangerschapsgym. Erg leuk om beide jongens zo op te zien groeien.

Fijne zondag allemaal!
Groetjes Jeanette

 
Hallo meiden,
 
ook hier waai je weg en regen je nat.... de jongens hebben dan ook een heerlijke pyjamadag. Met doeken hebben we een tent in de hele kamer gebouwd, normaal ben ik daar niet zo blij mee, maar ze hebben lol en spelen lief.

Afgelopen vrijdagavond, met Raff in het donker "wauw, vet cool mama het is midden in de nacht" naar de kinderboekenwinkel geweest waar hij een boek voor Birk en zichzelf uit mocht kiezen. Dat doe ik altijd in de kinderboekenweek, zo leuk! Raff koos dus twee boeken, maar ikzelf zag nog 5 anderen....boeken zijn zo leuk...en duur....maar ach niet te vaak doen dan kan dat best. Het was wel heel leuk om zoiets te doen met mijn grote zoon!

Alle kids die al 4 zijn geworden, van harte gefeliciteerd! Hier duurt het nog een maandje... Wel spannend hoor allemaal,nog een weekje werken, dan vakantie en dan gaat Raff oefenen en dan..... We zijn het boek "dikke juffrouw Jans " aan het lezen (vierde keer) en dat vindt Raff super, daar kan hij ook al zijn vragen kwijt over wat komen gaat.

 Nou meiden, ik ga even een hapje eten, tot schrijfs maar weer, liefs Clau
 
Hoi meiden,

Daar is Diane ook weer eens. Is alweer een tijdje geleden, maar ik kon me er niet toe zetten iets te schrijven. Heb ook niet zo veel te vertellen. Alles gaat hier zijn gangetje, de jongens vermaken zich prima met alle auto's die Jasper nu vernoemd heeft naar alle Cars figuren (ja Jeanette, ook Jasper is helemaal in Cars sferen). Niels heeft ontdekt dat als je op de loopauto zit je veel sneller gaat als je met twee voeten tegelijk afzet ipv om en om. Hij scheurt nu dus steeds de kamer door en gaat (gelukkig) steeds beter sturen. Met Jasper hebben we afgesproken dat hij er niet meer op mag als hij 4 is. Ik ben benieuwd.

Niels en Jesse, van harte met jullie 4 jaar. Ik hoop dat jullie goed verwend zijn, dat hoort erbij als je jarig bent. Jasper moet nog 7 weekjes wachten. Vrijdag maar eens naar school gebeld, ik had nog niets gehoord over een kennismakingsgesprek en wendagen. Waren ze zijn envelop vergeten op te sturen. 's Middags lag hij in de bus met wat formulieren om in te vullen en een boekje met een kaart voor Jasper. Leuk hoor, maar oh wat gaat het snel. Ik zal morgen even bellen om een afspraak te maken. Hij komt in de klas bij mijn oude juf van de kleuterschool. Ik weet nog niet of ik daar blij mee ben, maar dat zien we dan wel weer.

Hier is het ook al de hele dag, eigenlijk al het hele weekend snertweer. We kunnen zwemmen in de achtertuin, want het water loopt niet eens meer weg. De storm vannacht is me erg meegevallen, waarschijnlijk stond de wind gunstig op ons huis.

Binnenkort gaan we aan de zolder beginnen. Jasper mag dan omhoog en Niels krijgt zijn kamer. Jasper kijkt er nu al naar uit en ik eerlijk gezegd ook. Dan is het boven maar helemaal af en zijn we onze bende kwijt (hoop ik) door definitief in te richten.
Om ons heen regent het weer zwangeren. Al mijn vriendinnen zijn zwanger en maand na maand uitgerekend. Een in januari (wordt in december een ks), een in februari en mijn beste vriendin in maart. Leuk weer hoor, maar wel raar, alle vorige keren waren we samen zwanger en nu dus niet. Wij wachten nog een jaartje en zien dan wel wat er gebeurt. Begin november gaan ik met twee van hen naar de jonge gezinnen beurs, ik heb er nu al zin in. Lekker even neuzen.

Zo dat was het weer. Ik ga nog even met het calamiteitenplan van school aan de gang, nog 1 keer aanpassen en dan is het helemaal op orde.

Groetjes Diane.
 
Hoi meiden,

Nog een weekje en dan zien we elkaar weer live. Leuk zeg, 't is alweer een jaar geleden voor de meesten.
Even voor de duidelijkheid: 18 oktober, 10.00 uur bij Ballorig  in Houten, toch??
Ik ben er in ieder geval, en waarschijnlijk komen Marco en Niels ook mee.

Groetjes, Diane.
 
Goedenmorgen,

Zo hier ik ook weer eens even.
Ben bijna een week computerloos geweest ramp ramp, maar heb hem gelukkig weer.
Deze week een heerlijk relaxed weekje om te werken.
Zaterdag tot op heden nog steeds vrij...... dus blijven duimen dat ik erbij kan zijn.
En ook dat mij voorhoofdsholteontsteking niet door breekt. Heb al tabletjes en druppels opgehaald. Dus ben veel aan het stomen op het moment.
Sebastiaan dumpen we zaterdag op de camping kan hij mooi schilderen in de caravan.
De kleuren zijn uitgezeocht dus.
Het seizoen zit er weer bijna op dus wij zijn al flink aan het opruimen.
Volgende week in de vakantie maar eens beginnen met schoonmaken zodat we de boel lekker schoon achter kunnen laten. We gaan wel in de winter nog geregeld heen om de boel in de gaten te houden op vocht en muizen hahaha.
Kunnen we daar gelijk lekker met de honden in het bos lopen heerlijk.
Zelf ben ik op het moment ook weer in rustiger vaar water, begin langzaam aan weer op te krabbbelen en dat is wel erg lekker. Ik moet nog wel heel hard knokken hoor tja je kunt je natuurlijk niet van de een op andere dag beter voelen. Maar ik heb wel de vechtlust om de berg weer te gaan beklimmen, en alleen dat gevoel van vechtlust maakt het al dat ik mij beter voel.
Nou ik zal zo eens even met de was aan de gang gaan heb genoeg liggen helaas hihi.

Liefs Saskia.

Enne inderdaad 10 uur ballorig Houten?
 

Goedemiddag meiden,


Hier weer een stukje tekst van mijn kant.
Hier is de vakantie al begonnen, zoals bij de meeste onder ons zeker??? En wat hebben we een heerlijk weer.
Helaas heb ik vakantie zonder m'n prinsje, want die is bij papa!!!!
Hij komt donderdag pas terug.
Afgelopen zondag is hij 4 jaar geworden, en gelukkig heb ik met de dagen kunnen ruilen zodat die tot een uur of 2 toch nog bij me kon zijn.
Ik had uiteraard toch versierd, en zijn kadootjes verstopt (waarom denkt iedereen nu toch aan pasen) Ik vond het in ieder geval iets om het ochtendprogramma mee te vullen.
Zijn 1e kadootje mocht die openmaken, en opzetten, ik had hem zo'n verjaardagstaarthoed gekocht van de xenos.
Hij vond hem super. De rest van de kadootjes eerst zoeken en dan openmaken. Het was een hele klus, maar hij vond het erg leuk, en was blij met zijn kadootjes.
In plaats van taart (omdat we maar met 4 waren) koos hij voor een tompouce, wetende dat de taart met zijn feest gegeten wordt als mijn ouders verhuisd zijn.
Toch een kaarsje opgezet, dat hij na 10 pogingen eindelijk uitgeblazen kreeg.
Uiteraard zijn speelgoed getest, en eten wilde hij bij Mc Donalds.
Om 14.30 heb ik hem naar papa gebracht. Ik heb hem daar s'avonds nog in bed gelegd.
Gisterenavond belde hij na zijn feestje daar. Hij was natuurlijk doodmoe, en hij aan het huilen, mama ik wil nu naar huis, mama je moet me komen halen, mama ik wil nu niet hier slapen.
Ojee, dan voel je je K.....
Uiteraard was het ook dat hij moe was, je weet dat hij het leuk heeft gehad, maar toch, dat doet pijn. Vanavond belt hij weer, ben benieuwd hoe het dan gaat.
Ik ben inmiddels bezig om weer iets aan mezelf te gaan doen.
Ben natuurlijk 4 dagen vrij en alleen, dus ben naar de kapper geweest, en met een zonnebank kuurtje gestart. Jullie zullen het zaterdag zien. Shoppen ga ik morgen, heb dus een drukke week.
Sas, hoe is het bij jou??
Hoe werkt het stickersysteem bij Daan wat eten betreft?
Blijven duimen dat het zaterdag gaat lukken he??


Het uitdelen op school heeft Julian voor de vakantie gedaan, en na de vakantie gaat hij dan voor de echt naar de basisschool. Hij heeft er zin in.
Als hoofdkado heeft hij een camper gekregen, hij vind hem super.
Ook heb ik nog wat gestort, en nog wat kleine prul gekocht.
Hij was tevreden.

Nou dat was het voorlopig weer.
Zien we ons gewoon binnen bij ballorig, weet niet of we 10.00 redden.
Groetjes, Nastacha


 
Terug
Bovenaan