Ja ik begrijp jullie wel maar jullie kinderen maken dan geen kabaal en zijn lief en luisteren heel goed. Milton als hij boos is gooit hij zich eigen op de grond dat is gewoon pure negatieve aandacht vragen en ik zeg ook weleens tegen een kennis nou ze kunnen tekeer gaan net alsof ze vermoord worden terwijl het iets is dat ze niet zo tekeer hoeven te gaan voorbeeld haren wassen of dat ze naar hun kamer worden gestuurd als ze stout zijn heb ik dan extreme kinderen maken jullie kinderen dan nooit ruzie komop zeg
Ik hoor het wel vaker om mij heen.
Trouwens bij het cb weten ze hoe ik voor mijn kinderen ben die weten ziezo al dat het niet waar zou wezen als het bij mij het geval was maar ik vind het zo achterbaks achter iemand zijn rug om spreek de persoon er zelf op aan weet jij hoe het in elkaar steekt ik heb ook geen zin om telkens uitleg te moeten geven aan mijn buren als er weer iets is. Jongen zit op school en ze zitten nog bij cb als die zien dat het niet goed gaat grijpen ze wel in
Ik hoor het wel vaker om mij heen.
Trouwens bij het cb weten ze hoe ik voor mijn kinderen ben die weten ziezo al dat het niet waar zou wezen als het bij mij het geval was maar ik vind het zo achterbaks achter iemand zijn rug om spreek de persoon er zelf op aan weet jij hoe het in elkaar steekt ik heb ook geen zin om telkens uitleg te moeten geven aan mijn buren als er weer iets is. Jongen zit op school en ze zitten nog bij cb als die zien dat het niet goed gaat grijpen ze wel in