Toevallig hebben wij zo een soort zelfde situatie aleen gaat het hier om beide ouders die elkaar bijna de hersens in slaan (op dit moment nu ook trouwens) de wijkverpleegkundige was hier van de week en had het er even over omdat ik er veel moeite mee had. kids hoor je ook veel huilen en zijn duidleijk overstuur. Zij herinderde mij aan die nieuwe tv spot. Want ook kinderen die bij huishoudelijk geweld aanwezig zijn is een vorm van mishandelen en dienen begeleid te worden. Dus ik zou kijken wat je kan doen en ff op internet zoeken naar de mogelijkheden als je het echt niet vertrouwd. Bedenk wel dat als een moeder het psychisch heel zwaar heeft dit ook uitwerking heeft op d ekids, maak dit op dit moment zelf ook mee.
Ook Zifjon bonk extreem met zijn hoofd...... maar nogmaals bekijk en overdenk d esituatie goed en handel er dan naar overeenkomstig jouw geweten.
gr van Mariska
Ook Zifjon bonk extreem met zijn hoofd...... maar nogmaals bekijk en overdenk d esituatie goed en handel er dan naar overeenkomstig jouw geweten.
gr van Mariska