We gaan ervoor part II

Hai hai,

spannend Jannie, tis EINDELIJK donderdag!!!! mail je ons weer zo'n mooie echo als vorige keer???

Nou hier is ineens het gevoel van zwanger zijn verdwenen hoor....denk toch dat de  onderweg zijn....
Als dat inderdaad zo is, dan heb ik me voorgenomen om vanaf nu alle signalen, kwalen etc etc van een eventuele zwangerschap te negeren en pas te testen op of dag na NOD!
Ook al word ik nu inderdaad ongi, mijn dip valt wel mee eigenlijk....maar ja, heb nog niets roods gezien, dus ook daar moet ik even op wachten...(haha, wachten wachten en nog eens wachten...)

Marieke: wat leuk dat je het hartje hebt gehoord, dat lijkt me voor de allereerste keer echt heeeel speciaal!!

Nou meiden, moet straks naar een klant in veldhoven, dus maak snel wat klaar en stappen we straks maar weer in de auto.....

Ik hou jullie op de hoogte, maar wat mij betreft is de spanning er wel af hoor...

liefs en werkse vandaag,

Yosha

hoi hoi,
ff snel gekeken, nou ja snel, heel wat bij te lezen. Korte reactie want ik moet naar mijn werk.
Jannie hopenlijk is je echo goed straks, wel spannend zo met het bloedverlies.
Van mij nog geen banner, ben veel te onzeker en weet dat ik het ook moeilijk vond om te zien toen ik nog niet zwanger was. Dus misschien bewaar ik die wel tot ik naar het mei-forum durf.

Ik dus echt superonzeker. Heb er niet veel vertrouwen in. Vind dat ik zo weinig kwalen heb. Tot ik ze onder elkaar zet, dan zijn het er toch wel wat.... NOu ja vanmiddag misschien iets meer duidelijkheid bij de echo, maar of dat vertrouwen geeft??? Jullie horen het,

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi Yosha,
Jammer! Nou ja, de red devils zijn er nog niet, dus wat dat betreft kan het natuurlijk nog alle kanten op. Alvast veel succes met het negeren van al je signalen. Dat valt echt niet mee kan ik je uit ervaring vertellen.
Ik weet nu onderhand dat ik ook allerlei signalen heb als ik ongi moet worden, dus bij mij zegt het niks. Ik test daarom ook echt niet voor mijn NOD.
Geen idee of mijn ei al gesprongen is of niet. De beroemde drempelpijn heb ik nog niet gevoeld. Maar goed, ik weet dat ik die pijn in het verleden regelmatig heb gevoeld, maar de vorige keer ook al niet.  Aangezien ook niet iedere vrouw de eisprong voelt, kan ik er weinig over zeggen.
Er lijkt me in ieder geval niks aan de hand te zijn, want het ei was onderweg volgens de echo van dinsdag.  Heb em zelf gezien!
We hebben goed ons best gedaan dus het is nu weer afwachten.
Maar het zijn nog maar 10 dagen, dat valt dus eigenlijk best mee!!

Speciaal nog even voor Jannie omdat zij zo dol is op de banners:

Ladies,

ALLES WAS GOED!!!!!!!!!
Ik ben echt de meest gelukkige vrouw op aarde!

De echo was om 9uur, die was super. We zagen meteen een baby die druk aan het spartelen en springen was. Het hartje klopte en de tranen van geluk kwamen eindelijk! Ohhh ik was zo bang maar diep van binnen had ik nog steeds een goed gevoel, en terecht blijkbaar! We hebben 5 mooie foto's meegekregen en ook een 3D echo heeft ze gemaakt, is vrij onduidelijk maar dan zie je toch aal een kindje liggen. Ongelofelijk, echt!

Daarna konden we gelukkig meteen door naar de verpleegkundige: die ging naar het hartje zoeken en was meteen raak! Leek wel een stoomtrein! Gelukkig hoefden we niet tot 11uur te wachten voor een gesprek met de assistent gynaecoloog, we konden even voorkruipen. Alles was dus picobello in orde!

Een trotse aanstaande mama spreekt hier!

Ben meteen naar mn werk gegaan, mn baas is helaas vandaag ziek dus die bel ik zo even. Maar heb het wel al tegen de hele afdeling kunnen roepen. Wat een opluchting!!!

Ladies, ik zal jullie zsm even een foto mailen. Ben ZO TROTS!

Groetjes, Jannie

JOEHOE Jannie! Ik heb vol spanning op je berichtje zitten wachten en heb nu kippenvel op mijn armen staan. Natuurlijk wees alles er wel zo'n beetje op dat het nog goed zat, maar toch is er die onzekerheid en als je dan bevestigd krijgt dat het goed zit......
Geweldig!

Jippie, da's wel een dansje waard. Behalve dan dat ik nog steeds niet bijzonder veel lucht heb vanwege mijn verkoudheid, dus moet je het even zelf doen. Maar zo te horen bruis jij momenteel even van energie, dus dat komt wel goed.

@ Patricia: Vanmiddag heb jij je echo. Ben benieuwd wat er te zien is. Nog wel geen hartje, maar hopelijk toch de bevestiging dat de start alvast goed is. Ik hoop het zo voor je!

Jaja ik ben errug happy! Ik ga zo naar huis (zit op mn werk) en ga dan beginnen met bellen, gelukkig heb ik mjn telefoon opgeladen vannacht! haha!

Patricia: succes met je echo! Ik had een echo met 5 weken en 3 dagen, er was een heel klein vruchtzakje te zien, een boontje. Spannend meid, hopelijk voel je je toch beter na je echo / afspraak!

Groetjes Jannie

Hoi allemaal!!!!!

Janneke meid SUPER!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!
Heerlijk joh dat de echo goed was!!!!!! Fijn kan je lekker nog meer gaan genieten!!!!
En lekker bijna op vakantie!!!!

Miep vervelend dat je je niet zo goed voelt!!!! Hoop dat je snel weer opknapt!!!!

10 dagen laura, gaat alweer snel!!!!!
Ik hoop dat je ei hat zaadje heeft gevonden!! of andersom....

Particia, ben benieuwd hoe jouw echo was, ik hoop goed!!!!

Yosha bij jou blijft het dus spannend, kan beide kanten op!!

Ik heb mn eerste studiemiddag erop zitten. Ik heb mn eerste gedeelte van de medsiche woorden geleerd!! ze gaveb als advies niet meer als 10-15 per dag. Dus heb de eerste 15 geleerd!! Wel leuk om te doen en met de tips erbij van hoe te doen, lukt het aardig!!
En een hoofdstuk van anatomie gedaan, poeh he dat is veel, 10 bladzijden maar er staat zo onwijs veel in die 10 bladzijden!!!!!
Zo eerste eten maken en vanaaf nog even oefenene met blind typen, kan ik ook niet dus moet ik echt vanaf het begin leren...
Gisteren wilde ik ook leren maar was zo blij dat het goed was met ons kindje dat ik daar veel te hyper voor was!!!!

tot laters weer!!

Terug
Bovenaan