We gaan ervoor part II

en het schema ook maar meteen naar pagina 2.
Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yosha

28/7

6/9

20/9

2e

1

-

32

H'sum

al gehad

Maike
10/8
10/9
24/9
1e
1
-

24
Frl

al gehad

Roos

1/8

10/9

24/9

2e

2

19/9
33

Gld

al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-

31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1

33
Gron
al gehad

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2

-

26

Stellen
dam

Els
11/4
21/9
5/10
5e
2
-
30
Ensch
-

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen

1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
>
1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
?

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
26/9 16u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

32

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10
33
Utrecht
--=

Hey hallo,

Patricia: volgens mij staat jouw scherm op "sorteer op oud --> nieuw" als je nieuw --> oud aanvinkt zie je altijd de laatste berichtjes eerst. Handig! ;-)
Logisch dat je jezelf indekt, snap ik na zoveel teleurstellingen. En die wens voor een winterslaap die had ik al, laat staan jij! Allemaal logisch, menselijk en begrijpelijk maar ik hoop dat je tussendoor toch kunt beseffen dat jullie al voorbij honk 1 zijn: je bent zwanger.

Er was niks te zien van het bloedverlies. Waarschijnlijk adertje in de baarmoeder of wondje en dat ging later eruit. Of de baby heeft hard geschopt en iets geraakt, kan allemaal. Geen reden tot zorgen, maar mag natuurlijk altijd bellen!

Die vakantie wordt zeker fijn! Gaat ons lukken. Mn moeder is pas een week weg maar die wil me ZO graag zien! Logisch ook. Onze band zal wel stuk sterker worden, fijn vind ik dat. Het weer wordt misschien minder dan andere jaren maar ach: ik neem 6 boeken mee en 6 tijdschriften, ik ga volop genieten! We hebben 3 restaurantjes waar we altijd heengaan, kan daar enorm naar uitkijken. ben zo'n smulpaap! Ben dol op de aioli die je daar kunt kopen, neem altijd 6 potten mee naar huis! Nergens zo lekker als daar.... Manlief en ik gaan ook altijd een dagje samen weg, altijd lekker want je zit toch 24 uur per dag met zn 4en. Och ik kan nog wel uren doorgaan: no worries about me: wij gaan genieten! We zijn ZWANGER!

heb trouwens een verzilverd echo-fotolijstje gekregen van mn moeder. Ik sjouw dat ding nu overal mee naartoe! Naast mn bed, naar de badkamer, aan tafel, zoo leuk! Ben verliefd!

Greeetzzz! Jannie

he jannie, ik heb inderdaad de nieuwste berichten als laatste staan. Vind het nl irritant als ik 20 berichtjes 'moet' lezen, ik bij de laatste begin. Of nou ja weet ik veel. Ik vind het zo prettiger. Heb op dat punt wat autistische trekjes denk ik, hahaha.

@ Jannie: Haha, je klinkt alsof je aan het stuiteren bent. Leuk hoor. Dat heb je zo verdiend. Ik word er al vrolijk van als ik het lees.

@ Patricia: Je schreef in een eerder berichtje ook dat je duizelig was. Dat ben ik ook steeds. Bij de vorige zwangerschap ook. Die vriendin van mij die zwanger is, heeft er ook af en toe last van. Volgens haar gyn kan dat wel degelijk een zwangerschapskwaaltje zijn. Die zei dat er momenteel veel bloed naar je baarmoeder gaat en dat je daardoor soms een beetje licht in je hoofd kunt worden en wat duizelig bent.
Heel slim om je te bedenken dat je ei redelijk laat was afgelopen keer. Ze rekenen dan wel vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, maar daar houdt jouw beebje geen rekening mee in zijn ontwikkeling. Mocht er dus de volgende keer nog geen kloppend hartje zijn, dan hoeft dat nog niets te zeggen.
Ik hoop zo voor je dat er wel een kloppend hartje is!!!!!!!
Krijg je trouwens een inwendige echo? Want daar is natuurlijk meer op te zien dan op een uitwendige. Ik hoop zo voor je dat het deze keer wel goed gaat.

Ik ben enorm blij dat de helft van de dag erop zit. Het energieniveau ligt geheel naar verwachting erg laag. En elke keer dat de telefoon gaat, schiet ik in een hoestbui. Zo vermoeiend.
Even een broodje kopen in de kantine en dan dadelijk fijn mijn neus in de frisse lucht steken. En bijkletsen met die vriendin van mij.
Groetjes,

Jannie gefeliciteerd met je mooie echo! Ik ken nog een trucje als je zo vroeg al wil weten of het een jongen of meisje is: als ze met de echo tussen de beentjes kijken en je ziet 1 streepje dan is het waarschijnlijk een jongen, zie je 3 streepjes dan is het waarschijnlijk een meisje! Dat klopte achteraf ook met het kindje dat we in Juni verloren. We hadden maar 1 streepje gezien bij de 12-weken echo en het was inderdaad een jongen!   Maar je gevoel zegt dus jongen? Ga je het ook vragen bij je 20-weken echo? Wij zeker wel, dat doen we altijd. Ik vind het fijn om me al een voorstelling te hebben bij het kindje.

Hey hoi,

Miep: jaja ik ben idd aan t stuiteren! ben wel gesloopt maar goed, ben enorm happy zoals je begrijpt en leest! ;-)

Marijke: mmmm dit truukje had ik gister moeten weten.... Ik ga nog goed kijken op de film maar heb gister niks gezien. ik denk idd een jongen maar kan ook zijn omdat ik vooraf de Chinese geslachtskalender had geraadpleegd. Wij willen het idd ook weten, 31 oktober weten we het al! Das al over 6 weekjes! :-D

Misschien dat ik vanavond nog eventjes kom kijken, maar anders allemaal een hele fijne week en hopelijk meer meiden onderaan t lijstje...

Groetjes Jannie

Goedemiddag,
Weekend!! Heerlijk!! Ach de 1e week na de vakantie is eigenlijk voorbij gevlogen. Nog een week en dan heb ik in het weekend mijn NOD...... Spannend!! Weet nu al dat er de komende week vast allerlei signalen om de hoek komen kijken. En ik zal proberen om ze zoveel mogelijk te negeren. Maar oei wat zal het moeilijk worden!!

Yosha, vanmiddag lekker vrij gehad? En wanneer ga je testen mocht je toch niet ongi worden?? Nog geen  betekent nog altijd dat je ook zwanger kunt zijn....!!

Miep, het was zeker een zware dag voor jou? Maar tis nu weer weekend en dan mag je weer lekker uitrusten!

Jannie, kunnen ze dan met 18 weken al zien wat het wordt? Ik dacht altijd met 20 weken? Ik geloof dat ik ook graag wil weten wat het wordt als het eenmaal zover is. Lijkt me leuk om van te voren kleertjes te kunnen kopen voor een stoere jongen of een schattig meisje!
Pfff jullie moeten morgen vroeg weg. Maar je gaat op vakantie dus zo erg zal het niet zijn..... Geniet ervan en als je terug komt moet er hier wel goed nieuws zijn.....

Patricia, de onzekerheid zal bij jou nog wel een tijdje blijven. Gelukkig mag je volgende week alweer voor een echo. Je hebt in ieder geval de 1e stap gezet en dat is zwanger worden, nu kan je niks anders dan afwachten en goed voor jezelf zorgen.
We duimen hier allemaal voor je, daar zal het niet aan liggen!!

Marijke, bedankt voor de tip over de echo en of het een jongen of meisje wordt. Ik zal em onthouden!!

Een van de buurmeisjes (2 jaar) loopt momenteel buiten rond. Ze heeft een hazelip. Kan er niets aan doen maar het is echt een lelijk gezicht. Ze zal nog wel de nodige operaties moeten ondergaan want ze kunnen dit best wel  goed verhelpen tegenwoordig. Maar er ging toch wel even door me heen dat het me niet leuk lijkt als je een kindje krijgt met hazelip (of nog erger)!!

Groetjes Laura

Hey hoi,

Jep, met 18 weken en 4 dagen was het allemaal goed zichtbaar begreep ik, volgens mij vanaf 16 weken het geslacht sowieso. Spannend!

Yosha: ik duim voor je meid! Ben erg benieuwd....

Laura: voor jou ook spannend meid, ik hoop het ook enorm voor jou!

Nog meer NOD's volgende week? Yf toch?

Bedacht me net dat we best ietsje later wegkunnen, heb online al ingecheckt dus hoeven alleen min 1 uur vooraf bagage te droppen. En ik vind vliegvelden altijd wel gezellig dus denk dat we half uurtje later vertrekken. Ach ben toch wel vroeg wakker!

Groetjes, Jannie

Terug
Bovenaan