We gaan ervoor part II

Hey allemaal!!

hartstikke moe na mn schooldag en ga nu lekker mn bedje in, maar wilde even kijken hoe het met de echo van Patricia was, fijn meid dat ie goed was, kun je er weer even van genieten, doe rustig aan!!

Ik ga slapen en kom later weer terug zal donderdag zijn want morgen werken en daar is t morgen druk!!

Tot dan allemaal!!
Fijne avond en slaapse!!

Groetjes, marieke

Goedenavond dames,

Nog even snel een kijkje en een berichtje achter laten op dit forum voordat ik mijn bedje in duik.

@Yosha: Dank voor je uitgebreide reactie. Ik weet dat ik moet wachten tot mijn NOD maar wachten is niet mijn sterkste kant, haha. Tja, van wie wel op dit forum? Ben wel blij te lezen dat een innestelingsbloeding twee dagen kan duren. Ik ben vandaag totaal geen bloed verloren maar ik heb met een tampon gekeken hoe het ervoor stond. Sorry dames, voor de details. Daar zat nog een heel klein beetje, heel licht roze bloed aan. Ook al is het licht, ik blijf schrikken van bloed. Op de eerste plaats natuurlijk omdat ik gewoon hoop dat het weer raak is en op de tweede plaats dat ik nog zo kan voelen hoe het bloed uit mijn gezicht trok toen ik op de WC zat en bloedde i.v.m. de mk.
Het is alleen zo vervelend dat ik niet precies weet wanneer mijn NOD is, vanwege de mk. Ik had altijd een cyclus van precies 28 dagen dus morgen zou mijn NOD moeten zijn als ik uitga van de datum van mijn mk, morgen precies 4 weken geleden. Terwijl ik aankomende vrijdag precies 2 weken terug mijn ei heb gevoeld. Als ik daarvan uitga zou mijn NOD aankomende vrijdag moeten zijn. De vorige keer heb ik getest toen ik 4 dagen over tijd was. Hoe ik het toen zo lang heb kunnen uithouden weet ik ook niet meer. Ik gooi er morgenochtend gewoon een testje tegen aan en mocht die negatief zijn dan wacht ik tot zondag met opnieuw testen.

Wat goed van je dat je a 2,6 kilo bent afgevallen en ook al is het vocht, ik weet als geen ander hoe je je daaronder voelt. Een paar jaar geleden ben ik ook bijna 30 kilo afgevallen, met elke kilo ben je blij en voel je je letterlijk "kilo's" lichter.
Inderdaad erg handig van je buik, haha.
Vast veel succes in Duitsland! De vorige keer ben ikzwanger geraakt tijdens weekendje Parijs, dus ik geloof wel in vruchtbare weekenden!

@Jannie: Grappig dat we bij hetzelfde bedrijf hebben gewerkt! Ik heb nog niet echt 'aparte' feesten mee gemaakt, misschien toch wel iets veranderd? Ben wel benieuwd wat jij allemaal hebt mee gemaakt.
Die man met een dubbele naam zegt me niks, je bedoelt toch niet Klaas Koffeman? Maar die komt uit Urk en niet uit Kampen.

Jullie geven me wel wat hoop met dat bloed. Bloed beangstigt me, zou toch echt wel met de mk te maken hebben. Het is inderdaad 10 dagen na een mogelijke bevruchting. Maar zoals ik hierboven aan Yosha ook al schreef; ik weet dat ik moet wachten, hoe moeilijk ook. Ik probeer morgen een testje maar hoop nog nergens op.

@Patricia: Ook jij zegt gelukkig "spannend" vanwege dat beetje bloed. Ik moet inderdaad proberen "spannend" te denken ipv "eng". Ik houd jullie op de hoogte.

@Laura: Je hebt helemaal gelijk door te proberen zo nuchter mogelijk te blijven. De vorige keer wist ik direct na mijn ei dat het raak was. Nu heb ik dit keer dat gevoel ook wel gehad maar lang niet zo sterk als de vorige keer. De vorige keer was de test niets meer dan een bevestiging, nu heb ik hem echt nodig om uitsluitsel te geven. Vanmiddag wist ik het ineens zeker dat ik zwanger ben. Maar ik durf het niet echt te denken, ben onzeker en bang en ik weet dat alleen wachten de oplossing is.
Bij ieder krampje raak ik in de stress, ook niet echt bevordelijk dus.

Welterusten voor iedereen straks.
Phoeby

He meiden,

hier zijn weer eens de  aangeland!! ggrgrrrgr
Maar goed, had dat ook wel verwacht zoals gister beschreven....geen idee waarom want volgens mij was onze timing wel goed, ei was paar dagen eerder en we zijn eerder begonnen met klussen en later geeindigd, dus aan ons heeft het weer niet gelegen...maar had niet het gevoel of de gedachte dat het weleens raak zou kunnen zijn, raar he, terwijl ik dit de vorige maanden wel heb gehad.

Maar goed, deze maand zie ik het positieve er van in! Ik mag weer 4 weken langer doorgaan met mijn dieet! JOEPIE

Kan iemand mij in het schema aanpassen:

ei rond 29 oktober en NOD 12 november.....

@Jannie: wat leuk dat je je beebje hebt gevoeld...(hoop het ooit zelf nog eens mee te maken...)

@Laura: jeetje, je ei laat wel op zich wachten he deze maand....echt ongelooflijk hoe in de war onze cyclussen zijn na de miskraam, ik had deze maand ineens een cyclus van 24 dagen, terwijl het normaal standaard 28 dagen is, maar goed voelde mijn ei ook eerder, dus dat ik nu eerder ongi ben is niet zoooo heel vreemd.

@Phoeby: sterkte met wachten meid en maak je niet echt, echt niet doen, als je zwanger bent krijg je echt een + test in je handen en kun je er nog 36 weken van genieten....maar tot die tijd niet elke maand in de stress schieten hoor, ik heb het afgezworen en voel me er stukken beter bij, terwijl wij ook dolgraag zwanger willen raken hoor!

@Marieke: wat een leuke foto's heb je gemaild!! Heerlijk buikje heb je!!

Ga gauw weer werken, nog 2 drukke dagen en dan een heeeel druk weekend! Ga vrijdag heerlijk naar Marco Borsato, is iemand van hier al geweest toevallig? Zaterdag verjaardag zus, zondag verjaardag oma van mijn man en een neef van mij....dus wederom druk druk druk...

Nog een laatste vraagje, heeft iemand een tip om te kunnen slapen 's nachts? Ik slaap al 2 weken heeeel slecht, als ik eenmaal wakker ben val ik gewoon niet meer in slaap en ga ik maar schaapjes tellen, maar dat helpt niet. Inmiddels ben ik echt doodop aan t worden, heb al vroeg naar bed geprobeerd, dan slaap ik vroeg, maar word ik midden in de nacht wakker en dat blijf ik ook, en ga ik later, tja eigenlijk hetzelfde! Ik lig niet te piekeren ofzo, dus daar ligt het ook niet aan....tips zijn welkom ladies!

Nou fijne dag allemaal,

liefs Yosha

Hee dames,

Ben een paar dagen niet op het forum geweest, geen tijd, en heb nog wel vakantie!!!
Druk gweeest met een kast in elkaar zetten (eindelijk) en de zolder opruimen. Echt van die vakantie klussen. En slapen.......Voel me aan alle kanten zwanger en heb bijna geen onzekere gevoelens meer. Zo heb ik me de vorige keer echt niet gevoeld......Zo misselijk etc dus, het kan aan mij liggen, maar als hier in mijn buik niks groeit, ben ik gek.... Hoop dit gevoel vast te houden..... Heb nu ook een schimmelinfectie. Bah, heb al een grote pil van de dokter gehad en dit begint nu aan te slaan......
Heb dus vakantie, en op de dinsdag na de vakantie dé echo. Ik heb dubbele gevoelens, wil graag dat de vakantie heeel lang duurt, maar wil óók dat het gauw dinsdag is!
Vandaag ben ik jarig!!!!! Lig nog met de laptop in bed en ga het er eens lekker van nemen. Voel me nu erg misselijk, blèh. Moet snel iets eten.... Maar alweer 34 jaar!
We vieren het niet vandaag, wan tmijn dochter is zaterdag jarig en dan komt de hele fam etc. Ik hou niet van jarig zijn.....

Laura, maar goed dat je die testen gebuikt, toch? Ik heb ook lang die testen achter elkaar gebruikt (volgens mij 9 dagen) en ook ik begon te twijfelen. Maar ineens was die er. Toen ik een dikke streep had, had ik wel een beetje euforisch gevoel, alsof ik al zwanger wás.....

Yosha, balen balen balen hoor, maar je zegt 't zelf al, volgende maand is dé juiste maand voor de kans....
En dat je slecht slaapt herken ik wel. Ben je niet gewoon te druk met je baan?
Ik leg wel eens een paar druppeltjes lavendelolie naast mijn kussen (op een zakdoekje)  De eerste keer deed ik het op mijn kussen, nou echtslapen deed ik er niet van, wat een sterke geur........

Patricia, superfijn dat je weer een goede echo heb gehad!!!!!! Ja, genieten zal met jouw geschiedenis lastig worden..... Jouw tijd komt echt wel....

Janneke, ik weet even niet meer wat ik je wilde zeggen..... Oh ja, wat voel je hem/haar vroeg!!!!! Nu komen de leuke tijden eraan, en nog even en dan kan je man het ook voelen.... En yes, je hbet 'gewonnen'. Goed gestreden, je had gewoon gelijk, nu beseft hij het ook..... Hartstikke leuk voor je....

Ik ga even iets eten, moet echt even.....

gr Roos

Goedemorgen meiden,
Kan het niet laten om even te kijken wat jullie allemaal schrijven en beleven!!

Yosha, balen meid, maar je bent er erg nuchter onder! Gelukkig dat je deze keer eindelijk niet het gevoel had zwanger te zijn! Dat had ik afgelopen keer ook wel diep in mijn hart. Door het over tijd zijn en mijn misselijkheid had ik desondanks wel grote hoop, maar diep in mijn hart wist ik gewoon dat het niet raak was.
Goed van je dat je zo bezig bent met het dieet en dat het tot nu toe niet moeilijk is vol te houden!! Ik heb er respect voor, ben dol op lekker eten en laat nooit iets staan. Ben 56 kg bij 1,68 mtr dus heb ook niks te klagen hoor! Heel veel succes met je dieet, idd, je kan nu 4 weken langer doorgaan en nog meer kilo's verliezen!!

Phoeby, ik weet niet of je gelijk weer op regel bent met je ongi na de miskraam. Help het je hopen, maar mijn ervaring was anders.
Ik ben normaliter ook stipt, 24-25 dagen. Na de miskraam duurde het echter 37 dagen, groot verschil dus!!
Heb je al een test gedaan, en en????

Janneke, mooi dat je gewonnen hebt!! En nu nog maar 2 weken geduld!!

Marieke, heb ook even je buikje bekeken, wow!!! Bij jou gaat het echt hard!! Weet je zeker dat het er maar 1 is haha!!

Ja mijn ei is idd laat, het is nu dag 13. Ik heb ook nog niks gevoeld wat er op zou kunnen wijzen dat. En nog geen dubbele streep dus op de test.
Maar goed, als ik na 25 dagen ongi word, kan ie best op dag 15 of 16 nog komen. Ik maak me momenteel in ieder geval niet zo druk en dat is ook wel eens lekker!!

Werk ze allemaal en tot gauw!
Groetjes Laura

he meiden,

jeetje paar dagen neit geweest en weer een hoop bij te lezen! haha! hier gaat het op zich wel, ik had vanochtend een klein beetje bruine afscheiding ( lekker praatje) en gelijk vk gebeld, maar assistent zei dat dat 'wwarschijnlijk"geen kwaad kon, en een innestelingsbloeding is, mocht ik nog steeds twijfelen over een paar dagen , da mag ik altijd bellen, nou fijn ik zit hier gelijk onzeker!!! het was ook allen vanochtend vroeg maar, daarna niks meer......balen hoor!

enne yosha ik ben afgelopen vrijdag naar marco geweest en het was echt super!!! en ik ga vrijdag ook (weer) waar zit/sta jij??? ik sta in het goldvak!!!

xxx

Hoi Loreane,

ik heb geen idee, we staan volgens mij wel, maar waar???? in ieder geval niet vooraan, want dat wil ik niet, mijn zus en ik zijn klein (zij 1.58 en ik 1.63m) dus ik wil niet vooraan staan omdat je dan geplet wordt....dus wij staan in het volgende veld dacht ik.....maar goed, zie het wel, ben er niet eerder geweest, want toen was ik ziek en ook deze keer heeft een vriendin van mij dit geregeld.

heb er wel enorm veel zin in, zit alleen een beetje met mijn dieet...haha, maar dat lost zich ook vast wel op!

Veel plezier vrijdag en probeer je niet te druk te maken, Patricia en Miep hebben ook regelmatig oud bloed verlies en toch laten de echo's bij beiden een gezonde beeb zien!

liefs yosha

Hoi Loreane,
Bruin bloed is oud bloed. Dit betekent in het grootste gedeelte van de gevallen dat er niets aan de hand is. Zeker wanneer het niet gepaard gaat met hevige krampen. Zelfs helder bloed hoeft niet per se te betekenen dat het fout is.
Het feit dat je na vanmorgen geen last meer hebt gehad van bruin is ook alleen maar een goed teken. Het kan echt vanalles zijn. Oud innestellingsbloed / misschien tijdens het vrijen iets geraakt / en nog een rijtje oorzaken die mijn vk opnoemde maar die ik allemaal vergeten ben omdat ik alleen maar blij was dat ik 5 minuten daarvoor het hartje van ons beebje weer had zien kloppen.
Maar ik snap wel heel goed dat je  er enorm onzeker van wordt. Mijn enige advies wanneer je je onzeker blijft voelen, is gewoon terug bellen. Desnoods overdrijf je dan en zeg je dat je last blijft houden enzo. Dan krijg je vast wel een echo.
Succes meid!

Miep
9w1d

Terug
Bovenaan