Hee dames,
Ben een paar dagen niet op het forum geweest, geen tijd, en heb nog wel vakantie!!!
Druk gweeest met een kast in elkaar zetten (eindelijk) en de zolder opruimen. Echt van die vakantie klussen. En slapen.......Voel me aan alle kanten zwanger en heb bijna geen onzekere gevoelens meer. Zo heb ik me de vorige keer echt niet gevoeld......Zo misselijk etc dus, het kan aan mij liggen, maar als hier in mijn buik niks groeit, ben ik gek.... Hoop dit gevoel vast te houden..... Heb nu ook een schimmelinfectie. Bah, heb al een grote pil van de dokter gehad en dit begint nu aan te slaan......
Heb dus vakantie, en op de dinsdag na de vakantie dé echo. Ik heb dubbele gevoelens, wil graag dat de vakantie heeel lang duurt, maar wil óók dat het gauw dinsdag is!
Vandaag ben ik jarig!!!!! Lig nog met de laptop in bed en ga het er eens lekker van nemen. Voel me nu erg misselijk, blèh. Moet snel iets eten.... Maar alweer 34 jaar!
We vieren het niet vandaag, wan tmijn dochter is zaterdag jarig en dan komt de hele fam etc. Ik hou niet van jarig zijn.....
Laura, maar goed dat je die testen gebuikt, toch? Ik heb ook lang die testen achter elkaar gebruikt (volgens mij 9 dagen) en ook ik begon te twijfelen. Maar ineens was die er. Toen ik een dikke streep had, had ik wel een beetje euforisch gevoel, alsof ik al zwanger wás.....
Yosha, balen balen balen hoor, maar je zegt 't zelf al, volgende maand is dé juiste maand voor de kans....
En dat je slecht slaapt herken ik wel. Ben je niet gewoon te druk met je baan?
Ik leg wel eens een paar druppeltjes lavendelolie naast mijn kussen (op een zakdoekje) De eerste keer deed ik het op mijn kussen, nou echtslapen deed ik er niet van, wat een sterke geur........
Patricia, superfijn dat je weer een goede echo heb gehad!!!!!! Ja, genieten zal met jouw geschiedenis lastig worden..... Jouw tijd komt echt wel....
Janneke, ik weet even niet meer wat ik je wilde zeggen..... Oh ja, wat voel je hem/haar vroeg!!!!! Nu komen de leuke tijden eraan, en nog even en dan kan je man het ook voelen.... En yes, je hbet 'gewonnen'. Goed gestreden, je had gewoon gelijk, nu beseft hij het ook..... Hartstikke leuk voor je....
Ik ga even iets eten, moet echt even.....
gr Roos