We gaan ervoor part II

Hi Ladies,

Mijn excuses dat ik even niks van mij heb laten horen. Ik moest het een beetje los laten, begon echt een obsessie te worden.
Afgelopen weekend had ik een feest van mijn werk (Jannie, jij moet die feesten kennen aangezien ik VM ben van die groen-gele jongens waar jij ook hebt gewerkt) en gisteren was ik jarig.

Meiden ik zit zo in onzekerheid. Ik ben er vrij zeker van dat ik vrijdag 3/10 mijn ei heb gehad. Ik wil me niks in mijn hoofd halen maar sinds een dag of 3 ben ik duizelig, af en toe opvliegers en af en toe misselijk en totaal geen zin in alcohol, zelfs op het feest van mijn werk niet terwijl ik echt wel van een cocktailtje hou.
Ik voel me nog rotter dan toen ik de vorige keer zwanger was maar toen had ik ook weer kwaaltjes die ik nu nog niet heb (licht exceem op mijn hand, gespannen borsten, veel plassen). Al kreeg ik die kwaaltjes toen rond de dag van mijn NOD. Nu houd ik mijn NOD op vrijdag 18 oktober (ipv 22 oktober zoals in het schema staat). Dit omdat ik 99% zeker weet precies dus 2 weken daarvoor mijn ei gehad te hebben.
Maar nu vanmiddag!!! Ik moet plassen, veeg af en kijk automatisch naar het wc-papiertje. Druppel heel lichte rood/roze bloed. Niets meer, niets minder. Net nog wezen plassen: niks. Geen ongi kwaaltjes, niks. Wat was die druppel bloed??? De voorboden van mijn ongi of zou het een innesteling kunnen zijn? De vorige keer had ik precies hetzelfde: 1 druppel licht roze bloed tijdens het afvegen. Toen had ik het echter 1 dag na mijn ei, nu zit ik op 10 dagen na mijn ei.
Weet iemand wanneer het normaal is om eventueel een innestelingsbloeding te krijgen?

O meiden, ik hoop het zo. Ik zit mezelf weer gek te maken, maar die druppel bloed verzin je niet natuurlijk.

Liefs,
Phoeby

Hoi Dames,

Het klussen heeft een dag tussen gezeten, maar hopen dat zijn

soldaatjes het kunnen vinden anders geef ik ze de volgende keer een

kaart mee duurt nu wel lang hoor.

maar goed de 22 ste een afspraak en gaat het dan sneller door de

medische hulpmiddelen.

Miep: ik ben blij om te horen dat alles goed is,

loreane: balen zeg dat je zolang moet wachten, maar de hormonen

zijn al weg goed bezig las ik, ook een goed teken.

Marijke: tandenfee kon niet komen lagen wel onder het bed een stuiver

(die ze zelf heeft laten slingeren) ik denk dat het s'nachts is gebeurd

en haar tandje heeft doorgeslikt. Helaas hopen dat nr 2 wel bewust

er uitkomt zodat we die kunnen bewaren.

Patricia: leuke foto,

Janneke: je hebt nog even om hem omtepraten hahaha,

Ik hoop voor je dat hij toch van gedachten verandert en jullie

samen al kunnen zien bij de echo wat het wordt, messchien

verraad je beebje het wel zo van kijk dit ben ik hihihi.

leuke foto trouwens.

Sorry niet zo veel nieuws van mijn kant ga nu maar slapen

ben erg moe van de laatste tijd, ik hoef pas vrijdag aan het werk

dus ben van plan de garage te ontruimen.

morgen tandarts iiiieeeeeee,     morgen gewoon vrij en donderdag

inge naar de ggd dus ook een hele dag vrij, heerlijk.

groetjes els.

Hoi Phoeby,

je kan echt niet anders dan wachten tot je NOD! Sorry meis, maar er zit niets anders op! En dat is echt niet vervelend bedoeld hoor, maar pas dan weet je het en kun je testen....je zou nu al kunnen testen maar de kans dat ie negatief is is erg groot.

Ik heb me de laatste twee keer harstikke zwanger gevoeld, grotere tepels, misselijk, duizelig, sterke geur, noem maar op en ik had er last van! En...ik was dus niet zwanger...

Dat druppeltje bloed kan echter wel een teken zijn van een innesteling...ik heb het bij mijn zwangerschap 2 dagen voor NOD gehad. Twee dagen, toen was het weg, toen was het er weer, dus ik dacht dat ik gewoon ongi was, maar het hele erge bloeden kreeg ik niet dus toen ben ik eens op internet gaan zoeken wat dat nou kon zijn, schrok me een hoedje, meteen getest en ja hoor, 2 dagen na NOD een + test!

Maar nogmaals, hou er rekening mee dat het alle kanten op kan gaan...ik wil je echt de hoop niet ontnemen hoor en ik gun het je van harte, maar zowel Laura als ik geloven het bij ons inmiddels pas als die NOD uitblijft en geen dag eerder, omdat we elke keer voor de gek zijn gehouden...

Ik heb ook zaterdag mijn NOD en weet je wat nu het gekke is....ik heb deze keer bijna nergens last van! Heb me voorgenomen alles te negeren en dat lukt dus aardig!! haha. Wel sinds gister af en toe weer die drempelpijn, maar goed ook dat kan twee dingen betekenen weet ik inmiddels...Maar mijn gevoel zegt deze maand niet zwanger hoor..

Ben nog steeds heerlijk aan t dieten en ik voel me echt supergoed erbij! Ik heb namelijk een glutenintolerantie en krijg altijd een enorm opgezette buik 's middags na de  lunch of ik nu glutenvrij heb gegeten of niet, dat maakt niet uit, want glutenvrij houdt in nederland in dat t van mais wordt gemaakt en daar reageer ik hetzelfde op (handig he van mijn buik!!), en dit dieet is wel helemaal glutenvrij! Wat een opluchting zeg!

Ben inmiddels 2,6 kilo kwijt en dat zien we meteen al aan mijn gezicht, echt leuk! Tuurlijk weet ik dat dit alleen vocht is, maar daar heb ik ook veel te veel van weet ik! haha

Maar goed, bij mijn volgende ei zitten we heerlijk een weekendje in Duitsland samen, dus dan gaan we er weer voor!

Phoeby, succes met wachten, ik wacht gezellig met je mee...en probeer je niet te druk te maken (heb ik 2 maanden gedaan, maar je maakt jezelf alleen maar gek omdat je het zoooo graag weer wilt), dus wachten wachten wachten...

Nou meiden, ga weer eens een druk dagje werken vandaag!

liefs Yosha

Goedemorgen ladies,

Phoeby: ben je VM bij de groen-gele jongens? Hmm de feesten waren altijd wel n beetje apart als je begrijpt wat ik bedoel... Wel veel lol gehad in die 13 maanden daar, dat zeker. Heb altijd leuke trainingen gehad van de trainer met de dubbele naam volgens mij, weet zn naam niet meer. Woonde in Kampen. Denk dat je m wel kent als ie er nog steeds werkt. Ik zat in Amsterdam Hoofddorpplein.

Heeey maar wat spannend meid! Bloed zou idd goed een innesteling kunnen zijn, hope so for you! Ik had op 7 juli m,n ei en had vanaf 10 dagen later zwangerschapskwaaltjes. Vanaf een week na bevruchting kan dat hoor, dus het kan best!

Vliegirl: had je de foto al gestuurd? Benieuwd!

Els: wat gaan ze dan doen na de 22e? weet even niet meer welke hulpmiddelen je bedoelt.

Yosha: goed zo meid van je dieet! wow 2,6 kilo das niet mis. Zet m op, gaat je vast lukken. Glutenvrij: oef das best lastig weet ik van mn opleiding. Maar gelukkig is het nu niet meer zo onbekend als jaren geleden.

Ik heb nieuws: gisteren voor t eerst mn baby'tje gevoeld!!!! Het was heel zachtjes maar wel 2 keer achter elkaar een duwtje. Had de laatste week al soms t idee maar nu was t erg duidelijk. Zit nu natuurlijk te wachten op nog n keertje maar het was erg bijzonder moet ik zeggen! Blij, blij, blij :-D

En NOG meer nieuws! ik heb gewonnen voor wat betreft de geslachts-gate! Manlief had niet verwacht dat het zoveel voor me betekende en gaf toe dat hij het niet zo erg zou vinden om het wel te weten. Jippiedepippie! Nog 2 weken en 3 dagen dus ik kan gaan aftellen. Tis natuurlijk wel zo dat de 20-weken echo vooral is om te kijken of het kindje helemaal gezond is maar dit is een leuke bijkomstigheid!

O ja en vannacht heb ik (weer) gedroomd dat we een echo hadden en dat het een jongen is. Nou een echo: t was meer een film en binnen in mij zat een jongetje met rond gezichtje en enorm veel haar! Hij zat heel tevreden en verbaasd om zich heen te staren! haha!!

Groetjes en n fijne dag,
Janneke

ha meiden,

vanmorgen weer een echo gehad en alles is goed!!
Uk is goed gegroeid en is nu 2,29 cm!! Dat komt dan weer overeen met 9 weken, terwijl ze 1,5 week geleden 7 weken mat. Dus uk groeit echt goed!! (Whaa hoeveel pond moet dat gaan worden?? Maar ja je zal mij niet meer horen zeggen dat ik liever een kleintje heb dan een grote. Want Bas* met zijn 650 gram was toch echt een beetje te klein)
Het bewoog ook al een klein beetje, echt fijn. Dus weer even gerustgesteld. Ik zei al tegen de gyn, nou dan moet ik nu   maar wat relaxter worden en accepteren dat mijn kwaaltjes zo raar lopen. (de ene dag heftiger dan de andere) Toen zei ze, ja dat gaat je zeker vandaag en morgen lukken.... Dus ze kan zich goed inleven en dat is heel fijn.
Over 2 weken weer een echo, dan gaan we de volgende echo's plannen. Waarschijnlijk krijg ik met 16 weken, 20 weken en 32 weken een uitgebreide echo, maar ik weet niet of ik daarvoor naar een academisch ziekenhuis moet.

Jannie leuk dat het gevoeld hebt. Is wel heel vroeg hoor. Ik voelde Bas* met 17 weken precies! En super dat je 'gewonnen' hebt! Ja als een man dan begrijpt wat het voor je betekent, draaien ze wel bij.

Phoeby, (toch??) spannend met je druppel bloed. Helaas moet je toch blijven afwachten meid.

liefs
Patricia mama van Bas*

ps het schema klopt niet helemaal meer, qua data. Maar op mijn werk kan ik de tabel niet aanpassen.....

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
28/9
12/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
8/10
19/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Laura
10/6
16/10
26/10
5e
1
-
33
Gron
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Desiree

23/9

?

?

1e

1?

?

23

?

?

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
al gehad

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1
23/10 14.20u

31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4 dec. 13u 20 wkn echo

30
Frl
al gehad

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u

33

N-Br

al gehad

Patricia

10/7

18/5/09

? meisje

2e

2

28/10 9 u

30

Z-H

1/11-8/11

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
ergens begin juni
baby!
2e
2
21/10
10 uur
33
GLD
al gehad

Hey Patricia:

wat fijn meid!! En hij bewoog zelfs, je ukkie! Ohhh wat heerlijk.... Hopelijk kan je hier een tijdje op teren en dan weer naar de volgende echo toeleven, gelukkig al over 2 weken!
ben ZO blij voor je!

Hoera!!

Groetjes Janneke

Hey meiden,
Het is alweer dinsdag, de tijd gaat toch best snel voorbij!

Patricia, wat fijn je echo!! En nu iets verder dan je denkt, dat is helemaal leuk nieuws!!
Probeer te genieten dat nu eindelijk alles goed gaat, al zal dat in jouw situatie niet makkelijk zijn!

Phoeby, spannend!! Maar idd, je kunt weinig anders dan afwachten! Als je je ei op 3 oktober hebt gehad, zou je nu misschien al wel een positieve test kunnen hebben, mocht je zwanger zijn. Met ochtendurine heb je in ieder geval de meeste kans op een positieve test in het begin.
Het is wat Yosha zegt, die kwalen kunnen ook wijzen op een naderende ongi. Helaas weet ook ik daar alles van. Sinds de miskraam is het bij mij wat dat betreft een drama. Ik heb nu al een paar keer van alles gevoeld in de week voor mijn NOD, van borsten en tepels tot buikpijn en misselijkheid, alles is de revue al gepasseerd. Helaas is het iedere keer uitgelopen op een ongi.
Wat ik ermee wil zeggen: ik snap dat je heel goede hoop hebt, maar ik hoop niet dat het op een te grote teleurstelling uitloopt mocht je toch ongi worden.
Sterkte met wachten, ik weet hoe irritant die periode altijd is!!

Janneke, wat leuk dat je de beeb gevoeld hebt!! Dat moet wel heel speciaal zijn. Alweer 16 weken, je bent al bijna op de helft!!

Ik ben druk met mijn ovu-testen, vanaf zaterdag iedere keer aan het eind van de middag getest, maar nog geen 2e dikke streep gesignaleerd.
Het is nu dag 12. Normaal zou ik denken dat pasen alweer voorbij zou zijn, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik ze gebruik. Blijkbaar is mijn ei later dan altijd gedacht!
Al twijfel ik nu best wel een beetje of die testen wel kloppen haha!
Ik ga nog mooi even door met testen. Het kan natuurlijk best dat mijn ei pas op dag 15 of 16 voorbij komt en dan is het nu nog te vroeg voor een 2e streep. De beruchte drempelpijn heb ik ook nog niet gevoeld, dus ik denk dat het hier nog maar goede vrijdag of zo is hahaha!!
Het geeft in ieder geval wel rust! En klussen doen we toch wel.

Meiden ik ga koken, een fijne avond allemaal en tot gauw!
Groetjes Laura

Hi Hi,

Laura: wat fijn dat de tijd sneller gaat voor je. Klopt het dan dat je er minder mee bezig bent? Hoop t voor je. Ben benieuwd wanneer je ei komt, wel goed dat je gewoon doorklust! Wie weet meid!

Phoeby: ik had dus 7 juli mn ei maar pas 26 juli een + test... Bij mij is dat wel beide keren erg laat hoor die + test. Maar je kunt t altijd proberen als je wil natuurlijk.

Greets Janneke

Terug
Bovenaan