We gaan ervoor part II

Hey meiden!

2dagen niet op het forum en ik moet een half uur bijlezen!!! En dan vergeet ik weer van alles..................
Gelukkig gaat het met iedereen goed!
Hier dus ook. Ook ik krijg meer energie. Gistermiddag zijn we (moeders, zussen en schoonzussen) met mijn a.s. schoonzusje naar een bruidsmodezaak geweest om voor haar een jurk uit te zoeken. Parachtig!! En geslaagd. Daarna bij a.s. bruidspaar gegeten en zoonlief daar achter gelaten. Hij heeft daar nu voor het eerst geslapen en komt straks na zijn middagslaapje weer thuis. Gisteravond hadden wij een feestje bij vrienden. we lagen rond 00:30 op bed en hebben heerlijk tot 10:00 uitgeslapen!!!
Vanmorgen lekker gerommeld in huis en vanmiddag komt dfe verjaardagsvisite voor manlief. Hij is afgelopen donderdag 32 geworden.

Janneke: prachtige buik!!!! Je kunt goed zien dat je zwanger bent. Is bij mij ook zo.......hihihi. heb ook alleen maar positiekleding aan.
Ik wil nu ook graag weten welk geslacht onze beeb heeft. Manlief echter niet. Ook ik moet hem overhalen....................pffffffffffffffffff. Bij Niek wist ik zelf dat het een jongetje zou worden en toen wilden we het allebei niet weten. Deze keer is het anders en wil ik mijn zwangerschap graag anders beleven en gericht kleding etc kopen. Ook de kinderkamer mssn wat roze ofzo???? Ik heb nog ruim 8 weken de tijd.

De 1e visite is er. Ik kom later bij jullie terug.

Miep: gefeliciteerd. Ben erg opgelucht!!!

Liefs
Grtz Linda

@Pat: tsja misschien moet ik gewoon maar toegeven aan mijn buik en weer de positiemode uit de kast halen. Ik vind het gewoon een beetje eng, alsof ik dan het lot tart ofzo. Dat vond ik na de laatste miskraam ook een van de moeilijkste dingen om te doen: alle positiemode uit de kast halen en opbergen, een vreselijke klus. Dat maakte het zo definitief.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe afteller? Op lilypie.com gevonden! Bovenin even op het nederlandse vlaggetje klikken en dan is het in het nederlands!

|Nog een tip: Ik heb net op www.purelijfkracht.nl allerlei gratis proefjes besteld. O.a. BBB creme en visolie capsules.

Wederom nog geen ei in zicht sprak de ovu-test.....
Manlief kwam terug van voetbal: weer een vriend die vader wordt. Vriendin is nu 14 weken zwanger. Bah, ik had nu de eerste willen zijn....!!!

He meiden,

Miep: fijn dat alles in orde is met je!

Jannie: je hebt inderdaad al een hele buik, leuk hoor!

Pat: jij een klein bolletje....maar te beste kunnen wij dit zien van een blote niet zwanger buikje naast die van nu.....

Laura: balen dat je ei zo lang op zich laat wachten!

Nou vrijdagavond heeeerlijk gegourmet met manlief, lekker ijs toe en iets lekkers bij de koffie!! Haha, heb het er goed van genomen! Gisterochtend begonnen met het dieet...weet niet meer wie zei dat ik niet zo dik leek....maar 15-20 kilo ben ik echt wel te zwaar hoor!! Dus zit nu aan een streng dieet inderdaad, voor mij heeft dit als voordeel dat je echt niets anders mag eten/drinken dan van t dieet, dus smokkelen kan bijna niet...Shakes vallen mij qua smaak erg mee en ik heb totaal geen hongergevoel!

Vanmorgen op de weegschaal en was al 1,5 kilo kwijt in 1 dag! Maar goed, dat is alleen maar vocht en daar heb ik echt teveel van in mijn lijf!

Volgende week zaterdag NOD, maar eigenlijk zijn we daar niet zo heel erg mee bezig! haha
Tuurlijk als ik zwanger blijk te zijn moet ik direct stoppen met het dieet en krijg ik begeleiding om weer " normaal" te gaan eten...t zou toch wel een giller zijn als dit a.s. weekend al is..haha, maar nee, eigenlijk voel ik dat niet zo nu...haha

Ik wil graag minimaal 10 kilo kwijt voordat ik zwanger raak, maar dat is een wens, geen must, we gaan gewoon door met proberen zwanger te raken, alleen dieet ik er nu bij! Manlief is helemaal trots op me! Hij zegt ook, van uitstel komt alleen maar afstel!

Vanmorgen heerlijk samen de bossen in geweest, was lekker rustig nog, toen we terugliepen merkten we dat t drukker werd!

Nou ga zo maar eens mijn soepje klaarmaken en koken voor manlief....jaja, dat blijf ik gewoon doen, want dat kan hij echt niet!!

liefs Yosha

he hallo,
Miep, ja die crackers in bed geven lekker veel kruimels he. Mij ging het bij Bas* ook tegenstaan die droge dingen. Ik eet nu iedere ochtend een banaan in bed. Dat is makkelijk eten, want het wordt niet oud ofzo. Maar ik heb dus vanmorgen de grond naast mijn bed maar gedweild, want ik gooi de schil lekker op de grond (laminaat) en kom dan nog 10 minuutjes rustig bij. Kan natuurlijk ook gewoon een prullenmand naast mijn bed zetten bedenk ik me nu....
En dat middagdutje. gistermiddag beviel het me goed, maar ik heb vannacht niet supergoed geslapen en wilde dus vandaag niet. Maar ja toch op de bank weggesukkeld en zo kom je in zo'n vicieuze cirkel terecht. Ach ik kan daar toch niet in blijven hangen, want ik moet heel de week werken en dan kan ik geen dutje doen!
Vanmorgen trouwens wel wakker geworden met een verrekte spier tussen mijn schouderbladen. Geen idee hoe ik dat gedaan heb, maar het is wel een beetje vervelend.
Ook weer bruine afscheiding, dus dat blijft irritant. Gelukkig dinsdag weer een echo, het blijft spannend. Kwalen uiten zich ook niet bijzonder. Als het dinsdag goed is, moet ik me er maar bij neer leggen dat mijn kwalen gewoon niet heftig zijn. Dat kan tenslotte ook! Mijn borsten worden trouwens langzaam wat gevoeliger. Haha die worden ook wakker, 'goh er gebeurt weer wat in dit lichaam en blijkbaar zet het nu wel door, dan moeten wij ook maar in actie komen....'

Laura, ja die buik is nog wel te verbergen hoor. Ik pas mijn kleren er gewoon op aan, heb wel wat ruimere dingen in de kast hangen, dus geen probleem. Voordeel is ook dat ik nog maar 2 weken hoef te werken en dan 2 weken vrij heb. Dan kan ik het daarna gewoon vertellen op mijn werk. De komende 2 weken lukt het vast nog wel om te verbergen. Ach ik zit veel aan een bureau, dat scheelt.

Marijke, ik snap je angst om 'verkeerde' dingen te eten heel goed hoor! Zeker na je voedselvergiftiging die je miskraam veroorzaakt heeft! Ik let er ook wel goed op, maar ga niet veel zitten zoeken op pagina's daar word ik echt niet blij van. Bij een restaurant zou ik de sla echter niet opeten, je weet maar nooit...
En die positiekleren tsja. Toen ik vanmorgen weer bruine afscheiding had, dacht ik, laat ik die broeken nog maar niet aandoen, kan ik ze nog terugbrengen als het mis gaat. Maar dan kon ik vandaag alleen mijn joggingbroek aan....
Dus toch een broek aangedaan, het zit heerlijk. Maar het opruimen van die dingen als het misgaat is echt irritant. Bij Bas* heb ik alle kleren en boeken trouwens, die ik van mijn zus en een vriendin geleend had voor zijn geboorte al aan mijn zus meegegeven. Die zooi wilde ik niet meer in huis, te pijnlijk. Bij de miskraam heb ik alles erna geloof ik in een zak weggestopt achter in de kast. Daar heb ik nu weer wat broeken uitgetrokken, maar die zitten nog niet super... Ach ik neem gewoon het risico maar.

Linda gefeliciteerd met je man. 32 jaar, lekker jong nog. Arthur is al 35 geworden...

Yoshua fijn dat je dieet nog meevalt en dat je geen honger hebt. Daar draait het om. Ook goed dat je je gedachten verzet, dat kan nooit kwaad natuurlijk.

Vandaag was het geloof ik wel weer lekker weer. Ben helaas niet buiten geweest. Arthur had gister bij de voetbal een spier verrekt in zijn been en had last met lopen, daar ging de wandeling naar bos of strand. Ach, een rustig dagje is ook fijn!

liefs
Patricia mama van Bas*

Hello Allemaal,

Nou vanochtend dan toch maar de stoute schoenen aangetrokken en getest. 4 minuten de test vanuit alle hoeken bekeken maar heb niks kunnen ontdekken
Als ik al iets zag was het een witte streep maar hij moet toch echt roze zijn. Dikke pech dus. Mijn lief kon ook niets ontdekken.  Ik heb me voorgenomen om nog een week af te wachten en dan test ik nog een keer. Als ik dan ook nog niks geks opmerk aan mijn lichaam begin ik die week erna maar weer aan mijn tabl. om ongi op te wekken.

@janneke ik  heb inderdaad PCO. De kansen zijn idd vrij goed. Ik vind het alleen allemaal best heftig zo vaak ik ineens in het ZH zit tijdens zo'n behandeling cyclus.

Trusten,
San.

Goedemorgen allemaal!

San: aha dan weet ik n beetje wat je bedoelt idd. Mijn vriendin is uiteindelijk  2 keer spontaan zwnager geraakt, wel met de echo's voorafgaand aan de eisprong maar nu dus regelmatig. Hopelijk jij de volgende keer ook!

Linda: oh wat gaaf een jurk mee uitgezocht! Wanneer trouwen zijn ook alweer? Dan ga jij toch evt met de heli? ;-) Lekker nachtje alleen dus? Fijn! Nog van harte met je man!
Jij moet dus ook in conclaaf? Hmmm... Heb wel t vermoeden dat ik ga winnen maar moet nog even een definitieve "go" krijgen. Lastig.... Als ie daarna maar niet weer van mening verandert want dan plak ik m achter t behang. ;-)

Marijke: mooie banner hoor! :-D

Laura: hey wat shit joh voor je, weer n teleurstelling!

Yosha: Goed zo meid!! Er is bij dat dieet idd geen optie om te zondigen en dat hielp bij mijn strenge dieet toen enorm. Tis alles of niks! Fijn dat je zo gemotiveerd bent, you go girl!!!!
Maarreh... probeer maar niet te vaak op de weegschaal te gaan staan. Kan soms zo verschillen en.. vlak voor je ongesteld moet worden houd je meer vocht vast dus laat je dan niet gekmaken. ;-)

Patricia: fijn dat je over 2 weken 2 weken vrij bent!!!!! gaan jullie nog weg of gewoon lekker thuis? Dat zal je goed doen meid.... Dus nog steeds moe, misselijk en nu ook gevoelige borsten? Die hormonen zijn dus hard aan de slag bij je. Wel balen van die bruine afscheiding maar bruin = oud bloed, maar wel fijn dat je morgen alweer een echo hebt.

Tis weer maandag... Niet mn favoriete dag alleen nu tijdens mn zwangerschap iets leuker want dan ben ik telkens een weekje verder! Vandaag 16 weken, het wordt al echt wat! Heerlijk weekendje gehad en deze week druk op t werk maar prive niet zo gelukkig dus das een mooie balans! ;-)

Groetjes en n fijne dag,
Janneke

Goeiemorgen!!!!

van t weekend bijna geen pc gezien!!! en nu voordat  ik ga leren kan ik t niet laten eerst even bij jullie te komen kijken!! er is weer een hoop geschreven en gebeurd van t weekend!!!

Miep poeh he fij dat het goed was!!!!! Net als de rest dacht ik vrijdag o geen nieuws als het nu maar goed is!! Fijn joh!!!
Doe lekker rustig aan!!

Paricia en jij morgen weer een echo, fijn!! kan me voorstellen dat het spanennend blijft!!!
Heel herkenbaar je verhaal van s middags lekker slapen, maar ik heb heb dat soms ook wel zeker i t wekeekend dat het s nachts dan toch minder is!!
Lekker joh over twee weken twee weekjes vrij. Je hebt echt een lief buikje op de foto!! Een lief zwanger buikje vond ik het!!

Janneke, leuke foto ook van jou!! ( gave kleren!!) Je ziet er heel anders zwanger uit dan ik grappig omdat we zo dicht bij elkaar zitten, ik zal er vandaag ook een mailen!!
Lekker rustig weekend gehad dus!! Nog lekker gewandeld gister??

Laura, fijn dat die ovutesten je meer rust geven. Snap goed dat die doopdienst moeilijk was!!! en dat hardlopen erbij. Ik ben er ook wel eens een keertje wezen kijken!! Moeilijk om weg te blijven   snap het!!

Loreanne, ja thee echt zo vies en idd ik ben er ook aan verslaafd!!!! Koffie lust ik sowieso niet,en nu dus mn thee ook niet, heb het een poose met warme chocomelk gedaan, maar ja daar hoef ik ook geen drie bakken van op een dag!! en vorige week zondag waren we bij mn nichtje op kraamvisite en die gaf de tip om groene thee eens te proberen, en die vond ik lekker. Samen met de tip appelsap, hielp volgens haar ook goed tegen misselijkhied... maar dat vind ik nu
ook lekker, drink ik normaal echt nooit!!

Wij hebben een leuke dag gehad in de dierentuin!! weer was super en twas leuk druk, dus niet te je kon alles goed zien!! was een olifantje van een maand oud zo schattig!!
Dus lekker genoten, daarna een pannenkoek gegeten in een pannenkoekehuis weer naar huis. Toen lag ik wel snel in bed was helemaal op!!

Gister waren we twee jaar getrouwd, mn schoonvader kwam eten en s middags lekker van het zonnetje genoten in het bos!!

En vandaag weer aan de studie!!
zal straks die foto even mailen!!

Fijne dag allemaal!! Groetjes, marieke

Terug
Bovenaan