We gaan ervoor part II

Goedemorgen dames,

Loreane: fijn dat het bloedverlies weg is; is dan echt wel onschuldig geweest!

Kim: jammer dat je ongi bent geworden dame....

Laura: jippie een 2e streep! Ei in zicht!! Hebben jullie je nog over jullie moeheid weten heen te zetten? vast wel.... Kloppen de data nu wel met je eerdere berekeningen? Succes meid, ik duim voor je!
Goed dat je je prioriteiten stelt by the way! hihihihi!

Linda: 13 weken en 1 dag; wow! Gaat hard meis.... Hopelijk heb je al meer energie en zijn de meeste kwaaltjes verdwenen?
Ja herkenbaar dat je denkt meer energie te hebben en dan word je ineens weer even teruggefloten... Maar over een week of iets langer zal t wel stukken beter gaan met je energiepeil!
Je beebje gevoeld; wauw! Jij zal t wel helemaal goed herkennen. Lekker joh!

Patricia: wat lief die muziekdoos!!! Balen dat je zoveel moe bent maar ook voor jou komen er energievollere tijden aan, believe me!

San: NY wat gaaf! Idd, geniet er maar lekker van nu t nog kan hihi! Spannend, dus nog geen ongi en zondag testen? Hoop t voor je meid...

Wij wonen in een huis met 4 verdiepingen. BG schoonheidssalon, wc en woonkeuken, 1e verdieping is woonkamer (met vide (dat gat zie je op foto) naar de woonkeuken), 2e verdieping 2 slaapkamers en badkamer (op deze komt de beebie) en 3e verdieping dakterras, washok en... last but not least: onze slaapkamer. Wiegje komt eerste dagen / wekenh bij ons op de kamer en maar even kijken hoe t traplopen gaat met de badkamer 1 verdieping lager, maar goed dat zien we dan wel.

Gisteren een drukke avond gehad; heb 20 dingen weer in een uur gepropt dus was bekaf toen ik thuis kwam. Moet paspoort verlengen, had eindelijk pasfoto's gevonden en toen was ik aan de beurt op t gemeentehuis en wat was ik vergeten? Mn oude paspoort... Gelukkig had ik mn ID bij me! Maar mag m volgende week, bij t ophalen, niet vergeten! Normaal ben ik zooo gestructureerd maar merk echt aan mezelf dat ik steeds meer vergeet. Vaag maar het schijnt er dus echt bij te horen. Ook bij mij. ;-)

15 november ga ik met 51 andere meiden van mn dispuut 4 dagen op lustrumreis, waarschijnlijk naar Marakkech maar das nog n verrassing. Manlief heeft dat weekend ook lustrumreis van zn dispuut en vertrekken al eerder. Zie manlief dan n weekje niet, das wel ff wennen. Ben volgens mij de enige zwangere dus daarom ga ik donderdag de 13e niet naar t feest toe, maar wel mee op reis. Enorm veel zin in maar zal wel anders zijn dan anders; geen alcohol natuurlijk maar wel erg gezellig! :-D

Vanavond ben ik alleen thuis, lekker niksen. Morgen hebben we familiedag van het gezin van mn man (zijn met 7 kids thuis dus is al grote club incl aanhang!) en heb ze al n tijdje niet gezien dus zal wel ooh en aah zijn met mn buikje! Superleuk want wordt t 1e kleinkind / neefje / nichtje.
Zondag hebben we lekker dagje niks!

Nog 2 weken tot de echo!

Fijne dag!

Groetjes Janneke

Hoi hoi!!!

Zo eindelijk weer ff hier na een paar drukke dagen!!!
nog een half dagje werken en dan lekker weekend!!!
Wel weer zin in morgenavond nar vrienden gaan we gezellig avondje kolonisten van catan doen en daar gezellig eten en zondag naar vrienden, zij is ook zwanger maandje eerder uitgeteld dan mij dus leuk!!

Laura meid ben blij dat je iendelijk twee streepjes hebt!!!
lekker toch de vergadering afzeggen hihi!!!

Janneke, klinkt lekker je weekend en leuke dingen in t vooruitzicht dus, wat is dat dispuut?? of stel ik nu een domme vraag???? Klinkt gaaf je huis!! Leuk zo'n vide /hekje in de kamer!!

San voor jou blijft et spannend dus!! hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!

Particia wat een leuk kado voor jullie uk het muziekdoosje!! Leuk!!
Hoop dat je starks ook weer wat meer energie hebt!!

Roos gefeliciteerd!!! En je voelt dus dus goed zwanger, fijn!! als s het natuurlijk niet altijd fijn, dat dubbele gevoel had ik ook!!

Linda gaat bij jou ook hard!!
we zijn idd naar emmen geweest!! Bij ons aardig in de buurt en helemaal leuk inderdaad!! was echt genieten, gister even de foto's bekenen, erg leuk!!!

Kim balen joh!!!

Voor degene die naar marco gaan veel plezier!!!! Leuk!!!

Hier gaat het goed, groei rustig door zeg maar, soms heb je t zelf niet zo door, maar anderen zeggen het dan denknik o ja...
En toen ik die foto van mezelf zag dacht ik wat zit het hoog... hihi voor mn gevoel als je er zelf opkijkt lijkt het veel lager!!
En nu weekje vakantie van school erg lekker even geen studie in het weekend!!! kan ik me eens in het zwangerschapmateriaal verdiepen!!

Ga nog weer ff wat doen op t werk!!

Groetjes, marieke
16w3d

Hey meiden,
Tis me wat hoor, deze maand dan toch maar aan de ovu-testen, gister eindelijk een dikke streep, maar nu heb ik  al een paar uur last van de drempelpijn haha. Dus had ook best zonder de testen gekund....
Nou ja, maakt niet uit. Ik weet het nu, en beter te veel signalen dan van niks weten en de hele tijd die onzekerheid of ei al geweest is.
Tuurlijk is er nog geklust, wat moet dat moet hihi!!!

Ga zo naar de kapper! Er moet weer ff wat af, want het wil niet meer zitten!

Yf, heb je net  gemaild,  volgens mij kennen wij jullie vrienden in Groningen ook!! Dus mocht je dit eerder lezen, reageer je snel op de mail, ben zoooooo nieuwsgierig of het zo is!!

Hee Janneke, fijn om te horen dat jullie beeb ook niet op dezelfde verdieping zal slapen als jullie. Wij hebben een huis met 3 verdiepingen, op de 1e woonkamer en keuken, op de 2e 1 slaapkamer en badkamer. Hier slapen wij zelf. Het waren 2 slaapkamers maar we hebben daar 1 van laten maken bij de bouw. Op de 3e verdieping nog 2 slaapkamers, waarvan 1 voor de toekomstige beeb is. Heb zelf ook in mijn hoofd, dan eerst maar even bij ons op de kamer. Mocht het echt heel lastig worden moeten we maar even zien. In het ergste geval kunnen we zelf ook op de 2e verdieping gaan slapen. Ach het lost zich allemaal vanzelf wel op denk ik!

Voor de rest iedereen een prettig weekend!!
Groetjes Laura

Joehoe, Laura, eindelijk duidelijkheid over je ei. Prettig ook dat het vandaag bevestigd werd door die drempelpijn. Nu weet je tenminste ook zeker dat de ovutesten goed werken bij je.
Bovendien, nu wist je het een dag van tevoren al en heb je er rekening mee kunnen houden met klussen. Wij hebben ook op de avond van de twee strepen geklust en een dag later voor de zekerheid nog een keer. Met resultaat. Hopelijk bij jou nu ook. En anders weet je nu deze maand in ieder geval echt goed hoe je cyclus is verlopen en je weet zeker dat je timing goed zat. Nu hebben jullie er alles aan gedaan wat je er aan kunt doen. En da's toch het enige waar je controle over hebt.
Om de dag klussen werkt natuurlijk ook (al je er niet te laat mee begint of te vroeg mee stopt). Pfff, om de dag klussen. Ik zou niet meer weten wat dat is. Ik blijk een van die meiden te zijn die compleet geen zin meer hebben in sex wanneer ze zwanger zijn. Alhoewel ik wel op meerdere plaatsen heb gelezen dat dit na de drie maanden best weer om kan slaan. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik ben nu steeds zo moe dat ik wel de hele tijd in bed wil liggen, maar dat ik daar maar 3 dingen wil doen. Slapen, slapen en slapen.
Manlief is wat dat betreft trouwens wel echt een engel. Zolang ik er geen zin in heb, gebeurt er gewoon niets.  We hebben het er wel eens over, maar alleen als ik het onderwerp zelf ter sprake ben. Ik heb wel goed uitgelegd hoe het voor mij is en hoe ik me erbij voel (voor zover ik het zelf begrijp). Hij vind het niet prettig en is er natuurlijk allesbehalve blij mee. Maar is er heel begrijpend over en klaagt er absoluut nooit over.
Nu maar hopen dat met de energie ook de zin in klussen weer terug komt. Ik vind het namelijk normaal best een leuke hobby

Verder bedacht ik me net dat ik sinds de echo afgelopen vrijdag eigenlijk helemaal niet meer met mijn kwaaltjes ben bezig geweest. Dat wil zeggen, ik ben wel af en toe supermoe en af en toe misselijk en daar klaag ik dan ook wel over. Maar ik bedoel, ik schiet niet meer in paniek als ik me een of twee dagen een stuk beter voel en ik denk niet meer meteen dat er dan vast iets fout is. Oftewel, het lijkt er op dat ik langzaam maar zeker meer vertrouwen begin te krijgen in deze zwangerschap. Goed, he?
Nog 5 nachtjes slapen en dan hebben we onze volgende echo.
Nog 8 nachtjes slapen en dan gaan we het tegen de ouders van manlief vertellen. Zij komen als eerste aan de beurt. Hopelijk een dag later mijn eigen ouders. Zij zijn dat weekend weg en ik weet niet precies hoe laat ze thuis komen. Ik hoop op tijd, want ik wil het nu toch zo langzamerhand wel tegen iedereen gaan vertellen.

Miep
9w2d

Hi ladies,

Nog even dit berichtje en dan gaak naar huis.

Miep: herkenbaar hoor. De eerste 12 weken was bij mij de zin redelijk ver te zoeken, oftewel van de + test tot de 12-wekenecho. was moe en voelde me belabberd en alles behave sexy!
Sinds onze vakantie is dat omgeslagen, ik denk dat ik een van de vrouwen ben die vanaf de 4e maand (nog?)  meer zin heeft. Je hoort ook wel eens dat het fijner is voor de vrouw omdat alles beter doorbloed is. Nou ladies kan jullie vertellen: het is waar! Je weet niet wat je meemaakt!!!! Hihihihi! Ook is het nu zo dat vooral mn buik en borsten groeien en de eerste maanden groeide alles voor mn gevoel en was alles opgezet en voelde pijnlijk, en die miskraam-angst werkt ook niet mee natuurlijk. Nu vind ik mezelf op en top vrouw en manlief vindt me ook mooier dan ooit.

Dus zwangere dames: er is hoop! Ik geniet er nu dus dubbel van, erg fijn. Moest t ff kwijt nu Miep erover begint. ;-))

Laura: goed van het klussen! Duim voor jullie!

Voel vandaar weer paar keer de schopjes vd beebie maar kan hier niet ongegeneerd met mn handen op mn onderbuik (lees in mn broek dus) gaan zitten. Thuis kan dat wel want wil t zoo graag voelen aan de buitenkant dus wie weet. Maar goed die schopjes af en toe is al zoo bijzonder.

Dames fijn weekend! Ga mezelf even verwennen met eten want manlief is er niet. Lekker avondje voor mezelf, prima. Ben sinds mn zwangerschap ook meer thuis en ben nu nog liever thuis, ben echt aan t nestelen, nu al haha!

Tot snel ladies!

Greets Janneke

Hoi hoiii

Sorry heb weer een heeeele lange poos niet gereageerd,mar het is hier zooo druk op het forum !!!   Julliekletsen heel wat af op een dag zeg !!
Ik lees wel altijd jullie verhalen dus ben nog helemaal up-to-date ..
Nu eindelijk puf om te reageren..

Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad. en jaaa we zagen een hartje kloppen !!!
Was echt heeeel erg klein, een klein streepje met een knipperlichtje maar hij klopt !!
Ben echt zo ontzettend blij en opgelucht !
Natuurlijk kan het nu alsnog wel mis gaan,maar we zijn in ieder geval de datum  voorbij van de mk en het hartje hebben we gezien !
Over 4 weken krijgen we weer een echo, dan zijn we 10 a 11 weken !
De berekening van aantal cm's kwamen 3 dagen later uitgeteld dan ik vanuit was gegaan,maar dit zegt natuurlijk nog niks..kan nog veranderen..
We hebben inmiddels mn zus en dr man en mn ouders op de hoogte gebracht.
Mijn schoonouders en de rest van vrienden etc vertellen we het niet eerder dan na de volgende echo..

Verder gaat het hier wel goed.Mn boobies zijn giga gevoelig.. groeien gigantisch!
En ja.. mn eczeem..ook dat is er nog !! Heb een hele lichte hormoonzalf van de dermatoloog en dit helpt redelijk,sommige dagen ist bijna weg en de andere dag is t er weer heel erg,giga irri !!!     Maar ja, t heeft een goede reden denk ik dan maar
Verder af en toe gigantisch misselijk. Zelfs zo erg dat ik afgelopen weekend zetpillen van de ha heb gekregen.   We hadden namelijk een peroneelsweekendje van manlief zn werk en gingen met een boot weg,,dus toch voor de zekerheid maar pillen genomen.   Echt geholpen hebben ze niet mar ja..
Wat me wel helpt zijn de vsm puur mama grannules tegen misselijkheid. Ideaal !!

Verder weinig nieuws..   Ik ga nu nog even in bad en morgen weer een dienst van 10 uren werken,dus druk !
Ik kom zondag op jullie reageren !! xxx

Hoi Dames,

Hier alles wel goed, zo'n 2 weken geleden kreeg ik te horen dat mijn
contract niet wordt verlengd in Januari, ik melde me vorige week bij kpn
klanteservice eerste test was goed, maandag rondleiding en nog een test
dinsdag gesprek als dat goed is kan ik 27 okt al beginnen, en mijn baas
vindt het gelukkig goed, verdien er zelfs 50 cent meer.(bruto)

Janneke: wat fijn dat je man toch instemd over het geslacht,
ja marco borsato zingt de meeste dromen zijn bedrog, maar
onderbewust schijn je meer te weten wat naar voren komt in je dromen.
Ik ben benieuwd, nog even wachten.
de 22ste begin ik van voor af aan, praten over iui, bloedprikken echo's
ik hoop dat ik gewoon zo snel mogelijk kan beginnen.

Patricia: gelukkig is alles goed wel fijn dat je over 2 weken weer een echo
krijgt wel fijn als ze rekening met je houden.
en dat rekenen volgens mij klopt dat nooit, ik had wel 3 uitgerekende datums.

Yosha: balen dat je weer ongi bent, maar je blijft er wel positief bij
ik las al dat je al wat kilo's bent kwijt geraakt dat vindt ik knap want
heb verschillende dieeten gedaan, maar ben zelf een slechte eter betreft
groente, ik moet gewoon minder snoepen en meer sporten.
Slaap je alweer wat beter?

Roos: heb je een reden dat je niet van jarig zijn houd?
wil je toch wel feliciteren.

Jannekechris: Ik ga voor je duimen dat je zondag een positief test krijgt.
iritant wachten op je nod, ik weet dat mijn kans klein is en nog 10 dagen
moet wachten maar ik wil het nu weten....

Kim: balen zeg dat je       er weer is.

Laura: cool nu hopen dat ei zoekt zaadje elkaar vindt hihihi

Linda: met mij alles wel goed, inge nog steeds eigenwijs en ondeugend hahaha

Marieke: gezellig weekend daar dus, kolonisten lang geleden maar
erg leuk spel.

Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen, ga zondag trouwens naar
eindhoven, inge blijft logeren een weekje dus gaan wij s'avonds weer terug.

groetjes els.

Maike: Wat fijn dat je al een hartje zag en dat alles goed was met
de echo, maar wat een uren maak jij met je werk ik ben al blij dat
7,5 uur om is. altijd van die lange dagen?

Terug
Bovenaan