Hee hallo,
Nou, pffff heb de verjaardag van mijn dochter overleefd, het was nog gezellig óók. Het was erg druk, er bleven wel 12 volwassenen eten, mét nog 4 kleine kinderen erbij, dus happy hour rons 17 uur! Als je je bedankt dat onze woonkamer ong 5 bij 5 is..... Gelukkig was het droog en konden ze en tijdje naar buiten....
Janneke, hè bah, ben je al ongesteld? Of heb je nog hoop? Wat kan je lijf je voor de gek houden hè. Ik ben nu voor de 3e keer zwanger en voelde me 2 keer hetzelfde, de eerste week, en de laatste keer had ik totaal geen klachten.
Yosha, hoe gaat het slapen de laatste tijd? Heb je nog de lavendelolie gebruikt? Als je een druppeltje op een zakdoekje doet en naast je kussen legt, kán het helpen weer goed in te slapen. Wat een mazzel hadden jullie bij Marco! Ik ben ook een keer geweest. Toen waren we best laat, maar wonder boven wonder konden we meteen naar voren lopen en zat het 1e vak nog niet vol, kregen we ook zo'n bandje om....
Laura, ik snap helemaal niks van jouw cyclus. Ben je nu ongesteld of was het een of andere tussentijdse bloeding?
Marijke, lees ik nu goed dat jij 20 kinderwagens hebt gehad? Kkoop je die dan tweedehands? Jeetje..... Nou, je kinderen weten het nu dus... Ook best wel een fijn idee toch? Dan weten ze een beetje dat je soms anders kan reageren dan anders.... Ja en kinderen voelen echt méér aan dan je denkt....
Janneke, jee alweer 17 weken, al bijna op de helft en bijna dé echo!!!!!! Mogen wij het dan ook weten?????
Ach San , balen zeg.......Ik hoop dat jij ook snel een positieve test in je handen hebt....Ben het eens met patricia, het wordt weer tijd voor dikke strepen op de testen!!!!
Ja Patrcica, dat het zooo lang moet duren voordat er een uitslag over Bas is. En ja zeker al sde uislag ook effect heeft op de volgende baby.... Spannend...
Miep, ook ik stond gister bij een glijbaan, wel bovenop de glijbaan, wat doe ik met mijn stomme kop, ik ging er ook van af!!!! En hard joh, echt zoef en ik was beneden. Eenmaal beneden dacht ik, oh misschien moet ik dát maar even laten in mijn toestand.... ik heb het mijn zus meteen verteld, die zou het tóch binnen no time aan me merken. De eerste keer toen ik zwangers was, wist ze het al na een halve dag, terwijl ik niks gezegd had....
Ookik heb eten naast mijn bed. Bananen, mandarijnen, toastjes..... Ik moest afgelopen dagen zelfs 's nachts eten, ik werd misselijk wakker..... blèh....
Afgelopen nacht werd ik ook wel wakker, maar ik was niet misselijk. Ik kreeg het spaans benauwd en was bang dat het mis zou zijn en een miskraam zou krijgen ná die glijpartij.... Dus dames, ik zei van de week wel zo stoer dat ik er veel vertrouwen in had, maar dat is ook zó weer verdwenen.... Morgen de echo, ik ben nu al zenuwachtig....
Els, ook jij bent al zo lekker ver!!!!! Ook al bijna dé echo!!!!
Ik moest vanmorgen naar de pijnpoli. Ik heb al 2 1/2 jaar last van mijn rug, sinds 18 weken zwangerschap van mijn dochter destijds zo'n beetje. Ik heb verschillende scans, therapieën gevolgd,maar niks heeft me geholpen. Dus op naar de pijnpoli. Nu hebben ze me een tens aangeraden. Dat is een apparaatje dat ik altijd bij me moet dragen en dan kan ik mezelf stroomstootje geven als ik pijn hebt. Nou, daar zit ik ECHT niet op te wachten, bah. Ik weet ook nog niet of ik daar aan ga beginnen.....
Morgen dé echo..... veeeeeel belangrijker......
Gr Roos