We gaan ervoor part II

Els wat vervelend voor je. Hopelijk wel een leuke sint surprise.
Ik merk zelf ook dat ik er veel mee bezig ben. Nu met de naderende ZH bezoekjes helemaal. En natuurlijk probeer ik ook al jullie verhalen bij te houden. Gelukkig is het ernstig druk op mijn werk dus overdag volledige focus op mijn job. (en soms 's avonds ook)
Morgen start ik met Clomid. Ik heb de afgelopen dagen ernstig last van mijn hormonen...ik raak er een beetje van in een dip.  En vreetbuien... net nu ik zo lekker afgevallen was. De pepernoten vliegen er doorheen.

Genoeg geklaagd

Trusten!
San

hoi meiden

jannie: ja ik zat ook bij april mama's ik was toen of eind maart of begin april uitgerekend dus kletste bij beide. En daarna zat ik bij juni mama's helaas ook niet ik hoop dat ik bij augustus mama's mag horen ik sla liever september over haha anders hebben we 3 verjaardagen dan me zoontje schoonzusje en dan den nieuwe beeb maar natuurlijk dan ook van harte welkom.

mamavjulia: oh jeetje een hele plas dat is schrikken ja nou gelukkig was de echo helemaal goed dat bloedverlies kan ook andere redenen hebben een hele gevoelige baarmoeder mond of een tweeling waar je er een van verliest.

Nou ik was vanmorgen naar de gyn ik moest ff onderzoek voor me afwijkende baarmoederhals ik weet eignelijk niet of ik het hier heb vermeld volgens mij wel hahaha ikben beetje dement geloof ik. Ik leg het ff uit. Je heb in je baarmoederhals ronde cellen zitten die zijn heel gevoelig en knappen zo uit je baarmoederhals heb je platte cellen en die zijn niet gevoelig bij mij komen die ronde cellen naar buiten waardoor ik bij de minste inspanning bloedverlies heb en daardoor ook met me zwangerschap bloedingen had. Maar bij me miskramen was dit rood. Dat heb ze me vanmorgen verteld en wat deed die eendebek zeer brrrr kwam omdat me baarmoeder nog helemaal gespannen was doorde miskraam kennen jullie dat gevoel dat je als je ongesteld ben en tampon in duwt maar dan tegen je baarmoeder dat gevoel maar dan heeeeeeeeeeeeeeeeel stuk erger. En dan ging ze ook nog echo maken inwendig en rdraaien met dat ding erin brrr moet er niet aan denk krijg de rillingen. Ze heb ook een uitstrijkje gedaan en een kweek op chlamidia en baarmoederhalskanker ja zei ze als ik toch bezig ben kan ik meteen alles onderzoeken en gelijk heb ze. Je ligt niet graag met je benen wijd toch haha ja voor de man. Maar de uitslag heb ik 17 nov. en 1dec. dus de kleine operatie ze gaan het wegbranden en ik was aan het lezen het kan een ongaangename geur brengen en rook nou heerlijk dan staat me doos letterlijk en figuurlijk in brand haha en je krijgt een prik en dat kan best pijnlijk zijn staat er oh brrr eng allemaal.

zo wat een verhaal zeg.

liefs
Gaby

ga lekker me bedje in duim voor een vruchtbare maand voor ons en een mooi kerstkadotje in onze hand doormiddel van 2 streepjes

Hoi,

Els, jeetje zeg das balen, hadden allemaal toch wel een beetje hoop voor jullie.....snap ook best dat je even afstand neemt, tis en blijft ook moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn, ik heb hier zelf ook erg veel last van...

Gaby, wat een verhaal, auw!! Dat lijkt mij ook niet zo fijn nee, inwendige echo vind ik niet erg, maar een eendenbek, verschrikkelijk, tijdens een uitstrijkje 2 jaar geleden kwam de assistente met zo'n ding aan, dus ik zeg, die past echt niet, uiteindelijk was er maar 1 die pastte, het maagdenbekje, haha!

Nou wij zitten weer in spanning voor volgende week dinsdag/woensdag.....echt onze timing kon gewoon niet beter, ik voelde mijn eisprong wel, maar doordat ik deze maand ovutesten heb gebruikt zag ik hem een dag eerder al aankomen en hebben we toen ook al geklust.....nu zit ik steeds maar te bedenken, waarom wist ik vorige keer dat ik zwanger was??? Ik was aan t schilderen buiten en toen heb ik mijn broek losgegooid omdat ie zo strak zat....verder dacht ik ongi te zijn geworden en dat bleek toen innesteling te zijn....Ik heb nu dus weer dat mijn broeken onderin een knellend gevoel geven en strak zitten ze echt niet meer nu er ruim 7 kilo af is!!!! dusssss misschien hebben manlief en ik deze maand een klein beetje hoop??????

Maar dan zeggen we weer tegen elkaar, uh waarom zou het deze maand dan wel lukken? We hebben toch niet anders gedaan dan vorige maanden?? We vinden het heel moeilijk te geloven dat we nog een keer zwanger gaan raken, raar he.....komt omdat het nu elke keer niet wil lukken...

Dus ladies, Fingers crossed please!!!

liefs Yosha

Hallo dames,

Nou, het valt niet mee om alles in mijn eentje te doen zeg, vooral s avonds is het zo stil in huis. En s morgens vroeg als de meiden weer eens om half zes al wakker zijn dan zorgde hij altijd voor ze, en nu moet ik het doen, gaap...Nog 12 dagen en dan is hij weer thuis!

@Roos: wat erg zeg wat jou is overkomen! Ik durfde de dag erna niet eens het forum te bekijken want ik was zo bang voor slecht nieuws. Dat is ook mijn grootste angst, dat het weer mis gaat. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend blij was te zien dat alles goed was met beeb! Doe het maar lekker rustig aan!

@Linda: mijn man heeft zijn eigen vertaalbureau vanuit huis. Hij doet
arabisch-engels en vice versa en bemiddelt voor andere talen. Soms doe
ik ook een Nederlands-Engels klusje, maar niet vaak. Ik vind de zorg
voor de kinderen en het huis al een fulltime baan :)

Mooie wagen trouwens de koelstra flexxo. Wij hebben ook een driewieler
met luchtbanden voor boswandelingen enzo, want daar is de bugaboo echt
niet geschikt voor (al zegt bugaboo van wel).

@Yosha: ik duim voor je dat het deze maand raak was! Wel opvallend dat je broeken nu weer strak zitten als bij de vorige keer. De timing was zo goed dus je maakt echt wel een goede kans. Ga je woensdag testen? Spannend hoor, het is ook wel weer tijd voor een positieve test op ons topic!

@Gaby: welkom hier, al is de reden heel verdrietig. Je lijkt er wel goed mee om te kunnen gaan. Ook ik heb 2 miskramen achter elkaar gehad, en ben nu ruim 11 weken zwanger. Ik vind het erg spannend en durf er nog niet van te genieten. Ik heb al 2 dochters van 3 en 5 dus die bieden veel afleiding!

@Els: balen van je ongi! Frustrerend dat je niet gelijk met de behandeling kan beginnen door die cursus. Ik snap wel dat je daarom even pauze wil nemen van het forum. Ik hoop je snel weer terug te zien en veel success met de cursus. De tijd zal wel snel gaan als je zo druk bent.

Ik moet weer verder, mijn jongste vraagt om aandacht!
liefs
Marijke
11w5d

Goedemorgen!

Nou ben weer even niet zo blij. Vanmorgen wat buikpijn, gisteravond weer wat bloedverlies. Zag er wel bruinig uit, met wat -sorry-drelletjes.
Ik doe het rustig aan, krijg wel hoofdpijn van het lummelen, tv kijken en lezen.
Voel me echt down. Ik ga,als dit zo blijft, maandag naar de vk bellen. Ik weet 't even niet meer. Het zal vast wel goed zijn, maar heb 't vertrouwen niet. Konden ze maar elke dag even een echo maken!
Mijn man en dochter zijn vandaag ook thuis, nu even naar een overdekte speeltuin. Zij weten ook niet wat ze aan me hebben....

Yosha, het klinkt goed, hoor. Nu zullen de dagen wel voorbij kruipen... Spannend! Maar het wordt écht en keer de NOD-dag!

Marijke, ik vind het knap dat je 't redt in je eentje, met twee meisjes al in huis! Krijg je geen hulp van familie of zo? En dan is 't ook nog een beetje spannend, bijna 12 wk!!!

Ah Els, shit zeg. Wat is het soms toch oneerlijk...

Gaby, wat een toestand, hoop dat 2009 jouw jaar gaat worden!!!!

Janneke, als je het gevoel hebt, dat je buik op ontploffen staat, kan dat best een harde buik zijn! Doe 't dan rustig aan joh!!! Dat is de enige remedie.... Ik heb er heel veel gehad, zo vanaf 20 weken. lastig, maar als je 't rustig aan doet, onschuldig, luister naar je lichaam!!!!!

Gr Roos

Goeiemorgen!!

Els he bah!! ik zo gehoopt voor je dat het anders zou zijn, kan me voorstellen dat je wat afstand wil nemen.
Doe rustig aan!!

San fijn dat je met de clomid kan beginnen, hoopt dat het helpt!!

Roos meid ik kan me zo goed voorstellen dat je er zo onzeker van wordt!! Maar misschien is de bloeduitstorting aan t wegtrekken en is het daarom nog bruin, dat is toch altijd oud bloed zeggen ze....
Mar ik zou maandag ook bellen hoor!! Kan me voorstellen dat de dagen zo lang duren!!
Doe wel rustig aan!!

Jij Ook janneke, klinkt idd als harde buiken... naar je lijf en je keretlje luisteren meid!!
Fijn dat alle controles weer goed waren!! Altijd fijn en heerlijk om t hartje weer even te horen....

marijke kan me voortsellen dat het niks aan is alleen thuis, ik zou t zelfde hebben!!
Hopelijk geven je dochters genoeg afleiding!!!

Yosha! Ik hoop t voor je en duim met je me, en al 7 kg kwijt goed he!!

Gaby wat een verhaal he poeh!! sterkte ermee!!!

Ik duik nog even in mn studie, ben vandaag vrij want we hebben afdelingsuitje, als ik dan eerst hele dag ga werken komt het niet goed, we gaan naar skihal in bottrop. nou ik ga dus niet skieen maar wel mee voor de gezelligheid. We hebben leuke afdeling en gaan met 15 man. tis open tot 3 uur vannacht, nou dat ga ik dus niet doen, veeeel te laat en er wilden wel meer eeerder naar t hotel dus fijn en dan slaen we daar en morgen om 8 uur ontbijt!! lekker vroeg maar dan zijn we niet zo laat terug morgenochtend ook wel fijn!!

kreeg gister telefoontje van mn vriendin ook zwanger!! helemaal leuk, maar ik rolde bijna van de bank, had ik echt niet verwacht. Ze is zwanger van mn 3. vroeger hebben we vaak gefantaseerd dat we samen zwanger zouden zijn, ik dacht dat gebeurt niet meer en toch. Hun jongste is 14 maanden. Nou kunnen we er samen over beppen. Toen ik belde met 12 weken wisten zij ook dat ze zwanger waren nou leuk!! Gelukkig is iedereen errug verbaast!1 haha

Nou ik ga nog even leren, heeel veel medische termen deze keer en de gekste namen!! straks spullen klaar leggen en even geld pinnen en moet om half 3 weg.

Mn broek die ik nu aan heb kan ik t zwangerschapstiek zien zitten ik dacht vankmorgen he?? Dus ga maar eens een band uit de kast trekken.... Kijken hoe dat staat!! ben benieuwd!! janneke heb jij die al gebruikt??

Dus ik denk tot morgen of zondag!! Morgen slaap ik denk ik als ik thuis kom haha!!
Fijn weekend allemaal!!
Groetjes!!

Hi meiden,

Marieke: wat bedoel je precies met die zwangerschapstiek? Dat je broek niet meer lekker zit? ik heb 2 broeken en 2 rokjes met veel elastiek en die kan ik nog wel ff aan, heb 1 zwarte buikband en die draag ik over een zwart jurkje. Zit wel lekker trouwens. Mss dat je dat bedoelt?
Oh leuk een afdelingsuitje! Gezellig dagje dus voor de boeg?! Veel plezier maar eerst nog even: studeerse! Zo te horen vind je de opleiding errug leuk, fijn!

Roos: logisch dat je gaat bellen maar dat er bruin bloed komt is wellicht ook logisch, kan mss nog wel een tijdje duren..... Is oud bloed meid maar een extra check kan vast geen kwaad, zou precies hetzelfde hebben. Jammer dat je geen echo-apparaat thuis gestuurd krijgt van je zorgverzekeraar he, als je zwanger bent?! ;-)
Maar jij moet idd lekker rustig aan doen, ook al is het even niet leuk. Luister naar je lijf!

Dat ga ik ook doen, denk idd dat ik een harde buik had die avond en dat heb ik wel eens vaker maar toen was t wel extreem. Kwam ook denk ik omdat ik nog steeds in mn kleren rond liep, als ik normaal thuis kom gaat mn joggingpakje al aan voor t koken hoor! ;-) Vanavond gaat manlief lekker pannenkoeken bakken en hebben we niks gepland!

Yosha: oh meid heb weer hoop voor je, je wilt t natuurlijk ook zo graag en das logisch! Nog een dag of 5 duimen! 7 kilo, wow wat goed meid! Wanneer begint je stopweek?

Marijke: lastig dat je alles alleen moet doen nu, niet leuk!!! Ken dat van mn vriendin, haar vriend is militair en moet af en toe op oefening en dan een week of 2, erg lastig voor haar om dan de kids van 3 en 1 te verzorgen, te werken en dan doet ze ook nog n studie. Pfffff. Gelukkig heeft ie nu n andere baan dus "einde oefening"! ;-)
Voel je je al wat zekerder trouwens? Ik hoop het, maar zal nog wel even duren.

Patricia: jij komt dit weekend terug van je weekje Brabantse land. Mooi he... ;-)
Volgens mij heb je superlekker weer gehad?! Hoe voel je je verder? Weet niet of je het vrijdag nog had gezelen maar we krijgen dus n kereltje, de foto's zitten in je mailbox.

Gaby: vervelend meid, dat onderzoek.... Hopelijk voel je je snel beter. Moet je nu wachten op je miskraam trouwens of staat er een curettage gepland?

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Janneke

Hi meiden,
Nou ben trots op mezelf, heb deze week echt beetje afstand genomen van het forum. Lees wel mee hoor, maar reageer niet meer telkens!
Ben nu vrij en dat mag ook wel. Deze week al veel uren gedraaid (42) en morgen ook nog van 9.30 tot 16.00 uur. Dan sta ik weer op een beurs. Maandag gelukkig vrij, en manlief ook (en volgens mijn berekening is het dan pasen hihi!!). De ovu-testen heb ik deze maand nog niet aangeraakt. Sinds de ongi ben ik niet meer zo druk met zwanger worden, heel fijn! Volgens mij heb ik het knopje gevonden. Nou ja, voor nu dan. De periode tussen ei en NOD is altijd een spannende.....

Els, jee wat balen zeg!! Ik had echt wel goede hoop voor jou!! Kan me voorstellen dat je even afstand neemt. Mij lukt dat niet altijd!
Je schreef NOD op 5 december, en toen dacht ik: huh, dan pas, maar dat is natuurlijk over een maand al zover! En dan nu zo frustrerend dat je niet gelijk met IUI kunt beginnen. Sterkte meid! Wel lekker afleiding van je cursus en nieuwe werk.

Yosha, geduld..... Moeilijk hè!! Het klinkt  goed bij jou, maar jouw lichaam heeft je ook al vaker voor de gek gehouden! Ik hoop deze keer niet!!

Gaby, brrrr meid, wat klinkt dat allemaal akelig!! Jij hebt dus vaak bloedverlies begrijp ik. Dat heb ik ook wel, zoals afgelopen keer alweer een dag na mijn ei en dan tot aan de ongi zeg maar. Zou er bij mij dan ook iets niet goed kunnen zijn??
Nog heel veel sterkte trouwens, je zal nog volop in het verwerkingsproces zitten denk ik!

Marijke, ja dat is dan idd flink wennen, alles in je eentje doen! En ook nog nu je zwanger bent

Marieke, leuk uitje!! Veel plezier!!

Janneke, rustig aan! Luister naar je lichaam hè!
Roos, voor jou geldt hetzelfde!! Weten ze bij jou op het werk al dat je zwanger bent??

San, kom lekker klagen hoor! Wanneer moet je naar ziekenhuis?

Patricia, fijne vakantie gehad?? Welkom terug in ieder geval!

Prettig weekend allemaal!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan