We gaan ervoor part II

ha meiden,
ben weer terug,
zit hard alles bij te lezen, al valt het me een beetje tegen dat dit topic nog niet vol is, haha.
Ga nu echt even koken en kom misschien vanavond en anders morgen uitgebreid reageren.
Ben wel erg geschrokken van Roos, gelukkig maar dat het toch goed is!!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 12w4d

Hey meiden,

Hier alles ok. Buikje groeit met de dag en de rest van mijn lijf ook........hahahaha.....................

Pat: welkom terug. leuke vakantie gehad??? Hoe voel je je??

Roos: klinkt nog steeds heel onzekerr. Zo begrijpelijk!!! Maar bruin bloed klinkt wel goed, toch?? Hoe ist met je paard? Die moet het ff zonder je stellen of niet? Mijn paard was ook geblesseerd: blokkade in de rug (net achter het zadel). Mogelijk verstapt. Een manueel therapeut heeft hem gemanipuleerd. Nu stappen en longeren. Volgende week het zadel er weer op. Nu ik meer energie heb baal ik wel een beetje dat ik niet kan rijden. Ik neem geen risico's.

Els:begrijpelijk hoor meid! Sterkte en we hopen heel snel fantastisch bericht van je te krijgen!!!!!

Janneke: klinkt idd als harde buiken. Ik heb er nog niet echt ervaring mee.Ook bij Niek niet. Ik loop sinds gisteren wel heel beroerd. Ik heb gisteren samen met de tuinvrouw meegewerkt in de tuin: blad harken en in de kruiwagen scheppen etc..... Ik heb nu het gevoel dat mijn schaambeen aan 1 kant los zit. Ik heb dinsdag ween afspraak bij de osteopaat. Het wordt fysiek natuurlijk alleen maar zwaarder dus wil erger eigenlijk voorkomen. Ik denk dat mijn bekken iets verschoven is. (laatst al eens uitgegleden). Komt wel weer goed.

Marieke: leuk hoor zo'n uitje! Jammer dat je zelf niet kan skieen. Ander keertje. Wij gaan met de collega's volgende week vrijdagavond een spooktocht lopen en daarna een stampotbuffet nuttigen. Ik zit in de PV dus das makkelijk...............hahaha.......

Laura: bijna pasen.hihihihi..........zet em op!!

De laptop gaat uit. Fijn weekend!!!
Grtz Linda

Jannie: mijn baarmoeder is gelukkig helemaal leeg.

els: meis wat jammer dat je weer ongi ben wat heel goed helpt is etos zwanger worden tabletjes ik heb hier nog wel paar strippen voor je anders meis ik ben van plan ze  niet meer te gebruiken ze zijn wel heel groot.

Laura: Ik heb precies hetzelfde wat jij zeg maar het is wel altijd bruin dus oud bloed maar niet schrikken hoor maar het kan ook baarmoederhalskanker zijn of zeg maar kwaadaardige cellen die nog niet ontwikkeld zijn baarmoederhalskanker is pas na 15 jaar echt kanker zeg maar laat je voor de zekerheid even onderzoeken meis. Het is helemaal niet erg.

EN ik las iemand had een maagdenklem whahahahaha zo komisch bij mij past die bek wel hahaha ik heb een ruime doos denk ik al was het geen fijn gevoel omdat me baarmoeder spieren door de miskraam nog gespannen stonden.

Liefs
Gaby

Goedemorgen,

Patricia: lekkere week gehad? Vast wel. Alweer 12 weken en 5 dagen, gaat nu wel beetje opschieten, hopelijk voor jezelf ook! ;-0

Roos: hoe gaat ie?

Gister lekker rustig aan gedaan, avondje BNN op de buis, heerlijk! Baal onwijs dat de Lama's afgelopen zijn! :-( Ga zo alvast koken voor vanavond, we krijgen vrienden te eten dus we gaan (verse) paprikasoep, varkenshaas met champignonroomsaus met boontjes en aardappeltjes en tomaatjes uit de oven en als toetje pannacotta maken met bramen en saus. mmmmmmm.... Vanmiddag een feestje om 15uur dus vandaar nu alvast alles doen. Morgenochtend ga ik baantjes trekken in de sportschool en de rest van de dag lekker thuis. Heerlijk!

Manlief gaat woensdagochtend al weg voor zijn stedentrip, we zien elkaar dus een week niet. Boehoe....
Vind dat nu extra eng trouwens!

Fijne dag / fijn weekend dames!

Groetjes Janneke

ha meiden,
Het is echt een relaxed weekje geweest. We hebben niet heel veel gedaan, en toch was ik moe, haha.
Lekker
door het bos gewandeld, ff stadten (maar ja ga geen (nou ja bijna geen)
kleren kopen) en lekker rustig aan doen. Gelukkig zat het weer mee en
hebben we geen regen gezien!
Helaas was het huisje niet zo schoon.
Daar moest ik niet teveel over nadenken, want dan moest ik echt
kokhalzen. Dus dat kwaaltje ben ik nog niet kwijt hoor....
Ondertussen ben ik nog niet veel zekerder geworden, ben weer toe aan een echo, gelukkig mag ik dinsdag weer!
Wel
betrapte ik mezelf erop dat ik mezelf nu af en toe 'wij' noem. Het kwam
eigenlijk uit een grap naar voren. Het huisje had 1 slaapkamer beneden
en 2 boven (wij hebben graag ruimte samen, haha) Ik zei tegen
Arthur,wij slapen beneden hoor, want ik moet iedere nacht 3x plassen
ofzo en dan wil ik die enge trap niet af. Zei hij 'nou jij dan, want ik
slaap boven hoor' voor de grap. Dus ik 'ik bedoelde ook niet jij en ik,
maar wij,' wijzend naar mijn buik. Ik schrok er zelf eigenlijk van.
Maar zo blijkt maar weer, ook al voel ik me geen supergelukkige
zwangere, ik ben er wel enorm veel mee bezig... en dat is denk goed!

Janneke, ik heb je foto's gezien. Een ventje om trots op te zijn. Je gaat nu helemaal los met shoppen begrijp ik. Succes meid!
Een rode muur is wel grappig, ik wil een licht oranje of een lime groene. Nu is de muur aquablauw, maar dat was voor Bas* en dus ga ik nu voor een andere kleur, maar ik ben ook wel van een beetje kleurig hoor!
Succes met koken, klinkt wel lekker allemaal.

Laura, leuk zeg dat opleidingstraject, maar pjoef die presentatie, succes ermee. Het leid je gedachten wel lekker af denk ik en dat is goed! net als dat je je knopje gevonden lijkt te hebben om er minder mee bezig te zijn. Hopelijk kan je het volhouden meid en horen we snel positief nieuws!!

Miep, haha ik ken dat boek niet, maar de tekst is wel grappig.

Els, balen meid, je lichaam doet wel gek nu. En dat net in een tijd dat je een studie volgt, zit je niet echt op te wachten he..

Marijke, zwaar hoor zo zonder man om je heen. Zeker omdat je nog zo onzeker over je zwangerschap bent. Nog 11 dagen dan is hij er weer!! succes tot die tijd!!

Yf, fijn dat je weer positief kan zijn en ik hoop toch echt dat je eerder dat kamertje kan gaan bestellen hoor, want als dat pas over 10 maanden kan, dan duurt het nog wel even voordat je zwanger bent... Halveer die tijd maar, dan je wilt toch dat het kamertje klaar is voordat je kind geboren wordt?? haha

San, nou die ogni van jou is ook lekker van slag. Hopelijk gaat het komende maand beter en blijft hij weg!!

Yoshua fijn dat je een lekker weekend gehad hebt!! En toch alweer aan het letten op kwaaltjes. Het is ook te moeilijk om niet te doen he!!

Linda, leuk hoor dat je je kindje al voelt. Ik heb heel af en toe al het idee dat ik een plopje voel (nu 2x ofzo en dan zat er minimaal een week tussen) Dat is dus echt heel vroeg. het zal ook wel niet zo zijn, omdat de gyn dacht dat mijn placenta voor komt te liggen... Maar het geeft de bevestiging dat er echt wat groeit daarbinnen en daar ben ik wel naar op zoek...

Roos, lekker boeiend dat ze 'veel' geld aan je kwijt zijn voor echo's. Betaal je eindelijk die zorgverzekering niet voor niks. Ik ben helemaal een duur geval en het boeit me voor geen meter!
Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal gerust bent. Het was ook wel enorm schrikken meid! Maar dit bruine bloed lijkt me nu echt oud bloed, omdat de arts bij de echo zei dat je nog meer bloed kon verwachten toch?

Gaby welkom hier. Balen dat je al 2 miskramen hebt moeten ondergaan. Helaas weet ik er alles van. Ik heb in okt 2006 met 5,5 week een miskraam gehad, toen een goede zwangerschap, maar het kindje had een nierafwijking, waardoor we de zwangerschap af hebben moeten breken. In januari 08 is ons mannetje geboren. Helaas kregen we daarna weer een miskraam, het was een leeg vruchtzakje. Nu ben ik weer zwanger en het lijkt goed te gaan, al ben ik na een goede 20-weken echo pas meer gerust (hoop ik tenminste)
Ik ben het niet helemaal eens met je zin dat je je niet druk hoeft te maken om bruin bloed. Bij mijn 1e miskraam had ik nl eerst bruine afscheiding en 2 dagen later begon de miskraam. Ik heb dus de ervaring dat bruin bloed wel tot een miskraam kan leiden en schiet er meteen van in de stress. Deze zwangerschap betekende het bruine bloed inderdaad niks, maar gerust zal ik er niet van worden.
Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden. Ik kan me voorstellen dat je de 1e maand niet wilt testen, maar denk je dat je het zo lang vol kan houden? Is jouw cyclus normaal niet regelmatig? En had je bij beide zwangerschappen nog geen kwaaltjes??

liefs
Patricia mama van Bas*

Hey meiden!

@ pat: klinkt lekker je weekendje weg! En je bent ook al weer > 12 wkn zwanger. Dinsdag een echo begrijp ik. Wij moeten nog 4 weken wachten. En dan weten we het geslacht. Ik ben zo benieuwd. Ook ik voel me vaak onzeker. Als ik de beeb niet voel bijv. Ik zou wel elke dag ff de doptone op mijn buik willen houden.

@Jannie: klinkt lekker allemaal! Fijne avond.

We zitten naar de Blue Lagoon te kijken. Wij hebben gezwommen in de Bkue Lagoon te malta/Gozo. Daar zijn de "zee" opnames van de gelijknamige film gemaakt. Het was echt blue!

Fijne avond dames.
Grtz Linda

He meiden,

hier nog geen ongi, maar wel de bekende voorbuikpijn, dus we denken toch dat ik ongi ga worden helaaaaaas......worden er inmiddels wel een beetje moedeloos van.....zucht.

Timing kon deze maand niet beter!!! waarom lukt het dan niet????

Gister gesprekje gehad met mijn moeder, voor mij heeft zij een miskraam gehad en bij haar duurde het ook 5 maanden voordat ze van mij zwanger was en het heeft bij haar een jaar geduurd voordat zij zwanger was van haar eerste, mijn zus! Dus ze zegt ook, je moet geduld hebben hoe moeilijk het ook is.....dat begrijp ik allemaal wel, maar met de maand wordt dat lastiger!!!!!!

Gister heerlijk een nieuwe garderobe geshopt met mams, paste geen broek meer, zaten veeeeel te wijde, zit nu op ruim 7,5 kilo, dus ja dat is al best veel! Dus 3 nieuwe broeken en nieuwe setjes erop! Helemaal leuk en alles minimaal een maat kleiner!!

Vandaag dagje thuis rommelen, heb niet zoveel fut om veel te doen heb ik net bedacht, dus ga zo rustig het bed verschonen en wassen en strijken en dan zie ik wel weer verder.....heb wel zin in een hangdagje, vanmorgen niet wezen sporten, waren vannacht laat thuis, dus ok geen fut voor, haha, (SLECHT!!!), haha

Nou fijne zondag allemaal,

liefs Yosha

Terug
Bovenaan