We gaan ervoor part II

Hoi,

nog niet ongi, dus er is eigenlijk nog wel een beetje hoop.....(maar durf niet teveel te hopen hoor, dus hou wel in mijn achterhoofd dat die ongi er toch aan zit te komen..)

Na de curretage heb ik de volgende cycli gehad:
28 - 24/25 - ???
Ik weet niet zo goed of ik vorige keer dag 24 moet aanhouden als 1e ongi dag of dag 25....Ben 's avonds gaan vloeien toen, maar 's nachts is het echt doorgebroken....
Dus dan zit ik nu op dag 26 of 27....

Voel de hele dag die zeur weer onderin....had ik de eerste keer na de curretage ook zo erg, maar toen werd ik dus gewoon ongi.....dus t kan nog steeds alle kanten op gaan!
Bah, vind t eigenlijk niet eens meer leuk nu....t duurt me te lang en geduld is nu eenmaal niet mijn sterkste kant....maar ja, er zit nu eenmaal niets anders op!!

Oh ja, en heb witte vloed sinds een paar dagen....en zere borsten, maar goed dat laatste kan ook van een naderende ongi komen...

OOHHHH word gek!!!!! van dat wachten de hele tijd.....pffff

Maar goed, voel me vandaag wel stukken beter als gister, dus dat is wel fijn.

Vanavond weer wegen, zit thuis bijna op 8 kilo!! Dus dat gaat gelukkig gestaag door....

Liefs Yosha

He Laura,

kon niet langer wachten, maar helaas harstikke negatief!!!!

mijn verstand zegt wacht tot woensdag/donderdag en test dan opnieuw....maar mijn hartje kan niet wachten ....zucht...

Maar goed, kan natuurlijk ook zo maar ongi worden, dus eigenlijk schiet je er niets mee op eerder testen, het kan nog steeds 2 kanten opgaan!! hihi

Oh ja en vorige keer testte ik 3 dagen na NOD een heeeeeel licht streepje.....toen clear blue gedaan en die gaf het wel meteen duidelijk aan, maar die krengen zijn zooo duur...dus als zo'n sensitest een streepje zou geven, zou ik een paar dagen later nog een keer met een dure test testen..

Maar goed, zoer ben ik nog helemaal niet!! En ik weet t, mijn lichaam heeft me eerder in de steek en voor de gek gehouden....maar toch, vorige keer was buikpijn meteen ongi en ik heb nu al weer een week die zeurderige buikpijn en tis niet alleen rechtsonderin maar ook in t midden beneden bij mijn baarmoeder...

Nou genoeg gezeurd Yosha!! Ik ga me even laten wegen....

liefs een onzekere zenuwachtige Yosha

Hee bah Yosha, die negatieve test! Ik hoop dat je niet ongi wordt, maar helaas moet je nog geduld hebben dus....blegggh!!
Hier vandaag eisprong gevoeld. Dus de wachttijd is weer aangebroken. En het klopt precies met mijn berekening. Das dan wel weer fijn.
20-11 NOD en 21-11 dé presentatie.....volgende week wordt spannend dus!

Welterusten allemaal!

Hoi,

vanmorgen testje gedaan samen met manlief, maar nee hoor, bleef zo wit als ie al was....

En....heb het gevoel dat ik nu echt ongi ga worden....dus das balen.

Ga deze week 's avonds weer een maaltijd toevoegen, dietiste had bedacht mocht ik toch zwanger zijn, dan is dit meteen de eerste afbouwweek en ben ik niet zwanger, dan heb ik mijn "eetweek" gehad..zit nu bijna op -8 kilo...

Dus we gaan vandaag maar weeeeeer wachten, maar helaas denk ik wel te voelen hoe laat t is....bleeeeggghhh.

Manlief en ik weten t inmiddels niet meer hoor, timing kon deze maand niet beter zijn!!

Nou goed, keep you informed ladies!

liefs Yosha

Goedemorgen dames,

Yosha: jeetje meid wat word je weer op de proef gesteld.... 2 Negatieve testen en nu t gevoel dat je ongi gaat worden: balen!!!!! Zo lukt het je natuurlijk ook niet om er afstand van te nemen... Ik duim nog steeds voor je meid, echt!
8 kilo; wat goed! Deze week dus lekker avondten, fijn voor je. Hopelijk kan je ervan genieten!

Laura: lekker joh naar de sauna!! Genoten? Manlief en ik gaan 13 december weer naar de sauna maar nu weer n keer naar Haarlem, die vinden we superfijn en erg knus. Dara gingen we af en toe heen toen we nog in Amsterdam woonden. Heb dan wel een megabuik maar goed, ik let op mijn hartslag en ik kom ZO bij van zo'n dagje!
En je ei geweest? Happy Eastern! ;-)
Nu nog een dag of 9 geduld, spannend....

Gister lekker relaxavondje gehad. Eerst van 19-20uur naar de yoga en daarna lekker in bad met kaarsjes, tijdschrift en boek. Heerlijk geslapen!
Vanavond om 20uur de echo en mn moeder gaat mee, die kan niet wachten! Ben benieuwd hoe die echo is, duurt in ieder geval een uur. Mn 20-weken echo was geen pret-echo, was echt n medische echo dus dat was geen leuke echo ofzo. Niet dat dat erg is maar nu zien we wellicht meer.  Spannend!

Roos: hoe gaat ie nu  met je?

Fijne dag allemaal!

Groetjes Janneke

Hee dames,

Yosha, wat een onzekere dagen weer voor je. Maar, ik heb nog wél een sprankeltje hoop voor je hoor..... Ik duim voor je, misschien helpt het!
Wel super dat je aan het afslanken bent begonnen, ondanks alles.... En het gaat heell goed hè! Nou, morgen dé dag....

Janneke, vanavond gaan jullie lekker genieren van jullie mannetje in je buik. Altijd leuk die extra echo's. Veel plezier hoor!

Laura, lekker van de sauna genoten? Je bent vast lekker druk met je werk, volgende week wordt het spannend!!!!! Gelukkig heb je goede afleiding....

Morgen ga ik weer voor de klas staan, de kinderen zijn vorige week een dag verdeeld over alle groepen en een dag is er een invaller gekomen, in een andere groep en een leerkracht van 6/7 heeft mijn groep gedaan. Het is wat, ze durven er geen invaller voor te zetten, het is een raar stel bij elkaar. Vanavond alweer MR-vergadering.  De ouders op school denken vast dat ik overspannen ben/was ofzo. Ik zeg nog niks.....
 Ik voel me goed, wel moe, maar ja....
Ik heb sinds gister de inlegkruisjes achterwege gelaten. Klaar ermee!!!! Ik ben nog wel steeds heel bang als ik naar de wc ga. Zal blij zijn als vrijdag de echo goed nieuws brengt.
Patricia, jij hebt vandaag de echo...... En??????

Ik ga even liggen, Juul ligt in bed, moet het er even van nemen.....

gr Roos

Terug
Bovenaan