We gaan ervoor, part III

Hello ladies,

Manlief is laat thuis dus nog even achter Internet voordat ik ga koken. Poeweej wat een drukte op mn werk!! Erg leuk maar kan t bijna niet bijbenen. Gelukkig nu weekend!

Marijke: mag ik jou "buggyqueen" noemen vanaf nu? Jij weet er ècht alles vanaf! Leuk hoor! Ik ga eens even kijken op die sites.
Ben benieuwd hoe jij de Skate vindt, scheelt toch best wat, 6 kilo. Maar mss valt t mee?

Miep: oh wat fijn dat jullie t hartje hebben gehoord! Was vast n stoomtrein! Leuk leuk!
 O van dat bericht herken ik: je klikte waarschijnlijk op "sluiten" ipv "plaats bericht". Errug frustrerend...
Spannend: rond de jaarwisseling de 20-weken echo. Erg bijzonder!

Laura: balen dat je ongi door is gezet maar je had t wel verwacht denk ik. Idd "fijn" dat je nu niet van die rare bloedingen hebt gekregen tussendoor dus ik zou zeggen: volgende ronde is de jouwe! ga je nu weer ovulatietesten gebruiken?
Lekker voor je dat je presentatie goed ging vandaag! Nu hopen dat je in aanmerking komt.

JannekeChris: jeej wat balen: èn ongesteld èn afgewezen.... Nou jij hebt ook n goede reden om jezelf op de een of andere manier op te (laten) vrolijken! Kappertje, massage, shoppen, lekker stuk taart of n goed glas wijn?? Hè wat balen zeg...

Morgen gaan we de Bugaboo kopen maar daar zit wel levertijd op. Is alleen te koop bij Prenatal en daarna gaan we bij de Kids Factory nog even neuzen, vindt mn moeder ook helemaal geweldig dat weet ik zeker. En daar lunchen denk ik.

Mn stuitje: ik doe dit weekend rustig aan, ga goed op mn houding letten en ga maandagavond even advies vragen aan mn yogadocente. Daarna evt naar huisarts / fysiotherapeut  / manueel therapeut. Ik ga er zeker niet te lang mee rondlopen, geen zin in!
Maar idd, ik ben net over de helft en nu al pijn, das niet de bedoeling! Bedankt voor jullie adviezen!

Balen dames, had gehoopt (vooral voor jullie zelf natuurlijk!) dat het onderste lijstje deze maand langer zou worden...  

Dinsdag hebben we weer een echo (opleiding voor vk-en) en dan gaan mn zwanger en mn zusje mee. Hebben ze sms gestuurd of ze dinsdag om 18uur hier willen zijn. Gaan dan lekker voor ze koken en ze vragen (hoe nog geen idee!) of ze peetoom en peettante willen worden van ons kereltje. Weet zeker dat ze dat geweldig zullen vinden! Daarna kunnen ze mee naar de echo.

Vind t leuk dat ons forum nog steeds zo actief is, moest ik ff kwijt. Is al sinds begin juni, leuk!

Fijne avond!!
Greets, Janneke

Hey ladies,

Bij jullie ook sneeuwbuien??? Jammer dat het waarschijnlijk niet blijft liggen........................
Wat sit vandaag rustig hier.

Marijke: hoe was de Skate?? Ben je verkocht?? Fijn hoor dat je hubby er weer is. Gezellig samen.

Laura: hoe ist meid???

Janneke: heb je de Bugaboo gekocht?? Ik zag de silver limeted edition in de WIJ jonge ouders staan. Ik dacht dat ie alleen bij Prenatal te koop was?? Ik blijf bij mijn koelstra flexxo. Deze hebben we van mijn ouders gekregen. Ik denk dat ik tzt er een nieuwe buggy-zak bij koop. Hangt een beetje van het geslacht van onze beeb af. Nieuwschierig..........................

Marieke: ben je ook al lekker met de babykamer en spulletjes  bezig? Je zou dit weekend toch ook shoppen?
Wij hebben vanmorgen een nieuw velux dakraam gekocht met buiten zonwering en verduisterings rolgordijn (aiaiaiaiai deed pijn in de portomonee). Hij moet binnenkort geplaatst worden zodat Niek naar de slaapkamer kan verhuizen.

Roos: hoe ist met jou meid?? Alles weer wat tot rust gekomen???

Patricia: meot je weer werken dit weekend??
Fijne avond allemaal!
Grtz Linda

Hi hi allemaal!

Inderdaad: wat een rust hier! ;-)

Vandaag de Bugaboo gescoord! We hebben de limited edition gekozen, antraciet met zilver/metallic. Zoooooooooo mooi! Ook een Maxi Cosio Cabrio erbij gekozen, erg mooi allemaal. Dit alles was n kado van mijn ouders, daar zijn we gruwelijk blij mee dat begrijpen jullie!
Linda: deze is idd alleen te koop bij Prenatal.

Nog even bij de Kids Factory koffie gedronken en rond geneusd en manlief heeft voor ons kereltje een te schattig pakje gekocht EN zn eerste schoentjes; blauwe sneakers. Kjuuuut! :-D

Vanmiddag high tea gehad bij n vriendin en was zo onwijs goed verzorgd, echt super. Vanavond waarschijnlijk ff naar de bios maar de film begint pas om 22uur dus ff kijken of we dat halen. Morgen kunnen we wel lekker uitslapen ("geniet er nog maar van, dat kan straks allemaal niet meer" ;-)) samen want manlief hoeft pas eind vd middag te hockeyen.

Met mn stuitje gaat ie al iets beter maar heb wel besloten dat als ik morgen nog last heb dat ik dan maandagochtend even langs mijn huisarts ga.

Fijne avond allemaal!

Greets Janneke

Hoe is het met de rest van de dames?

Goeienavond ladies,
Wat is het hier rustig!
Is het bij jullie  ook zulk hondeweer?? Hier de hele dag al vreselijk, van die vieze natte sneeuw, hagel,  kou en harde wind. Brrrrrr!!
Hier alles wel oke. Baal nog wel wat dat ik ongi ben geworden, maar niet zo erg als vorige keren. Ben aan de opruim geweest en heb wat confronterende dingen van de zwangerschap en miskraam weggedaan. Zoals de folder van de kraamzorg, de papieren van de echo (miskraam en schone baarmoeder) en dat soort dingen. Was er opeens klaar mee!

@Janneke: oh wat hebben jullie heerlijk geshopt en wat een leuke dingen gekocht voor jullie kereltje!! Ben jaloers hoor ;-)) Maar gun het jullie van harte en bij ons komt het ook wel. Kan nog wel even duren, maar het zij zo. Heb nu al zoveel mensen in mijn omgeving gehoord die al een tijd bezig zijn. Ga onszelf daar ook maar onder scharen :-(((

Verder geen nieuws hier. Fijne zondag allemaal!
Grtzzzzz Laura

Hallo dames,

Ik vraag me af hoe het met Roos is, ik hoop dat we snel iets van haar horen. Ze neemt zeker zoveel mogelijk rust, heel begrijpelijk.

Wij blijven lekker binnen vandaag, het is veel te koud buiten. Gister ochtend zijn we nog even met de sneeuw gaan spelen voor het smolt. De buurvrouw had zelfs de slee naar buiten gehaald en de kinderen over de sneeuw getrokken. Prachtig vonden ze het. Ik heb snel een foto van ze gemaakt in de sneeuw die ik ga gebruiken voor de nieuwjaarskaarten.

Ik ben gister ook niet meer naar de Skate gaan kijken. Ik las dat er dit voorjaar een verbeterd model uitkomt, de Skate Elite, die 4KG minder weegt. Dus daar wacht ik nog even op. Vanmorgen heb ik de bugaboo reiswieg even op mijn bugaboo gezet om te kijken hoe het ook alweer stond. Hij blijft mooi dus misschien hou ik het bij de Bugaboo, hij is gewoon keigoed! Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan bijvoegen. Dit is hem met een customised wiegdekje van Poshbugs en een breezy zonnekap in off-white.
Hm, nee dat lukt me niet. Ik probeer het later nog wel een keer!

Jannie, gefeliciteerd met de aankoop! Zit er een lange levertijd op? Welke maxi-cosi heb je erbij gekozen (welke kleur/stijl?)

Een fijne zondag nog allemaal!

Marijke
14weken!   Nooit gedacht dat ik die 14 weken zou halen... phew!

Hi ladies,

Jaaa de Bugaboo is mooi! Op

www.bugaboo.nl

zie je rechtsonderin de Limited edition staan, dat is m... Basis is antraciet en de kap, dekje en zitting is zilver/metallic. Zo gaaf! Er zit ook een mooi zwart fleece dekentje bij en  een cupholder. Prenatal had er nog n paar op voorraad dus we konden m meteen inladen!
We wilden eigenlijk de Bugaboo maxi cosy erbij maar de verkoopster raadde ons nog even de gewone maxi cosy cabriofix aan, aangezien deze lichter is dan de Bugaboo maxi cosy en omdat de Bugaboo maxi cosy nog niet meegenomen was met alle testen. We hebben de zwart met antraciet Maxi Cosy Cabriofix, errug mooi! We zijn helemaal blij met dit cadeau, dat begrijpen jullie! Manlief is alles aan het uittesten en rijdt alleen maar rondjes! ;-)

Laura: jullie tijd komt zeker nog wel meid al is dat soms ff lastig. Gemiddelde is nog steeds 6-9 maanden om zwanger te raken en afgelopen weekend vertelde een vriendin dat 3 bevriende stellen van hen allemaal al anderhalf jaar bezig zijn en al in de medische molen zitten. Toen besefte ik me wederom dat onze situatie vrij uniek is, 2 keer in 1 keer raak.
Maar na de miskraam heb jij t zeker verdiend om snel zwanger te worden. Ik blijf voor je duimen, echt!

Roos: ik dacht vanmorgen ook even "hoe zal het met Roos gaan"? Ik hoop goed meid!

Heb trouwens ook echt lekkende borsten joh! Vanmorgen zaten er echt 2 grote natte plekken in mn shirt. Charmant..... Wist niet dat dat al zo vroeg kon maar heb het laatste tijd wel vaker, maar goed er komt iig veel op gang in mn lijf.

O ja ben op zoek naar n winterjas!!! Bij de Kidsfactory waren alle jassen uitverkocht maar nu ben ik er pas aan toe want heb alleen een wollen poncho en das beetje koud. Iemand nog tips? Zal zo ff kijken op

www.bellyfashion.nl

, de tip van Marijke.

Wie o wie weet waar je bruine positiepanty's kunt krijgen?? Ik niet namelijk! Tis of zwart of een dikke maillot. Balen!

Gisteravond zijn we naar de stad gewandeld, kopje koffie gedronken en naar de film "Body of Lies"   geweest. Gave film! Toch met taxi terug want zag t niet zitten, weer 20 minuten lopen met mn stuitje en de kou want mn winterjasje kan niet meer dicht.
Vandaag lamdagje; uitgeslapen, net uitgebreid ontbeten met manlief die zo gaat hockeyen. Zou mss niet doorgaan ivm sneeuwval maar hier nog geen sneeuw te bekennen. Jammer want we hadden allebei wel zin in n ultiem relaxdagje! Maar goed ga zo lekker uitgebreid douchen en gedichtje maken voor mn zusje en zwager om ze te vragen voor peettante en peetoom....

Doei ladies!
Groetjes Janneke

Hey meiden!

Ook hier is het gruwelijk koud!! Ik heb net de paardenboxen schoongemaakt en ze lekker weer naar binnen gezet. Brrrrrrrrrr...... Wij hebben ook een relax dag. Ik heb de keuken en badkamer ff gepoetst en manlief heeft alles stofgezogen. Verder hangen we op de bank en kijken tv.
Ik heb ook een reuze zin in het aankleden van de babykamer. De kleurstelling is nog afhankelijk van het geslacht..hhihihi

Marijke: ik vind mn. de bugaboo buggy echt heel mooi. Als ik nu nog een keer 1 zou kopen........... Maar dat doen we niet. Ik ga wel een nieuwe voetenzak bij mijn koelstra flexxo kopen. De rits van de mijne is kapot. Dus of die laten maken of een nieuwe kopen................tja......
Heerlijk he de 14 weken gepasseerd!!!!
Lag er bij jullie zoveel snee dat ze ermee konden spelen??? Hier niet. Wel ee witte waas maar verder......................

Janneke: wat kunnen mannen toch aandoenelijk zijn! Wat fijn dat je meteen alles kon inladen zeg. Wij hebben ook de maxicosi cabriofix antraciet + lauw metallic slaapzak. Hij heeft ons prima voldaan en bovendien is hij lekker ruim. De easybob is bijvoorneeld veel kleiner. Niek zit nu in een maxi cosi tobi, ferrari kleur uitvoering. Ook deze bevalt erg goed.
Jaah we moeten nu positie winterjassen aan. Ik heb eerst nog 2 winterjassen van mijn moeder gekregen (heeft een moderne-hippe smaak), 1 ski-jack en een nette zwarte. Voorlopig kan ik die aan. Zij heeft zoveel jassen en kleren dat ze wel 2 kon missen. En het staat ook nog leuk.
Volgens mij is het heel goed mogelijk dat je nu al lekkende borsten hebt. Kun je vast zoogcompressen gebruiken..hahaha.................. Ik heb ook weleens een kleverig opgedroogd kruimeltje melk? op mijn tepel. Maar nog geen "natte plekken".
Ik heb wel veel last van afscheiding. Sorry voor dit onsmakelijke gebeuren. Maar ik baal daar best weleens van.
Ben je al veel kg aangekomen?? Ik weet het niet. Ik heb na de geboorte van Niek nooit weer op de weegschaal
En dan overal: benen-billen-buik.

De laatste dagen ben ik weer erg onzeker. Ik voel mijn beeb niet zo vaak en dan opeens toch weer een plopje. Nog 2 dagen dan dan horen we het hartje weer hoop ik. Toch wel prettig de controle nog voordat we de 20 weken echo hebben.

Fijne zondag ladies!!
Grtz Linda

Hey hai,

Hier ligt gewoon een PAK sneeuw! Bizar.... Jammer dat het vanmorgen niet t geval was want dan was manlief hier geweest. nee hoor vermaak me prima, moet even leuk gedichtje maken voor zusje en zwager.

Linda: ik heb idd lekkende borsten haha! Manlief kon er ook wel om lachen. En een voordeel: ik gebruik al een week of 4 (katoenen) zoogcompressen dus kan best zijn dat het ook vaak melk / colostrum is.
Afscheiding, daar heb ik ook gruwelijk veel last van. Ik ruik het zelf soms (sorry dames) en dat vind ik niet fijn! Ik douche soms 2 keer per dag. De verpleegkundige zei dat het er echt bij hoort, tis hormonaal maar soms vind ik de kleur (2 keer sorry) niet ok want dan neigt t naar groen. Deze week even naar de huisarts denk ik voor mn stuitje en dan even vragen of ik er iets voor moet gebruiken, maar ik denk dat het echt kwestie van hormonen is! Jammer!

Is er van de maxi cosy ook al een slaapzak?

Welke babyfoon hebben jullie trouwens? (als jullie tevreden zijn althans)

Ah, manlief is net thuis! Gaan filmpje kijken!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan