We gaan ervoor, part III

Hallo meiden,
Ik heb alles weer gelezen en ben weer op de hoogte.

Laura jij houdt het spannend, hoop net als jij dat het vals alarm is, maar ja kan me voorstellen dat het moeilijk is bij bloedverlies. En heb je nu morgen de presentatie?
Spannend hoor!!! Ik duim voor je voor allebei.

Marijke heerlijk dat je man weer thuis is. En hij heeft je dus lekker verwend, de kids waren zeker ook weer blij dat hij weer thuis is.

Linda ik hoop dat je je snel beter voelt. Zou het inderdaad dan ook even aankaarten bij de huisarts.
Dus klaar voor de sinterklaas inkopen??
Wij gaan zondag lootjes trekken, niet erg op tijd ,maar het kon niet anders.

Janneke, ook weer thuis na zo te lezen heerlijk weekend in Marrakech.
En lekker weer bij malief!!!
leuk zaterdag de kinderwagen kopen!!
Altijd leukedingen en altijd lekker om in zulke winkels rond te snuffelelen.
kan me voorstellen dat je baalt van die opmerking!! Je leven houdt niet op bij het krijgen van een kindje,gaan er juist weer heel veel moie dingen komen misschien alleen anderen!! En idd hangt ook van jezelf en je kindje af en oppas enzo!!
lekker laten kletsen maarkan me voorstellen datje er soms van baalt.
Waarik zo van kan balen is dat mensen ineens allemaaldenken zich met jouw eetgewoonte te moeten gaan bemoeien, o pas op in chocola zitcaffeine en o daarwordt je dik van kijk maar uit moet er starks allemaal weer af!! pffff.... kan je in t openbaar ook niets meer eten!!

Jannekechris ook bij jou spannend in allerlei opzichten!! duim, ook voor jou!! Zou ook lekker zijn als er op je werk wat vernadering komt.

En Yosha ook een gedoen bij jou en vriendlief!! Ik denk aan je,kan me voorstellen dat je zoiets hebt van wat nu weer...
versleten heup nou idd op zo'n jonge leeftijd niet te hopen!!

Meiden helaas ik kan jullie niet vertellen of het een jongen is of meisje.... We weten het echt niet!! de echoscopiste heeft ook nergens naar gevraagd, en er niets over gezegd en wij hebben niets gevraagd. En hij/zij lag met de beentje lekker dicht tegen elkaarwat ze kon ook even moeilijk zien hoe de navelstrreng zat omdat ie de boel dicht hield!! Hij wist vast datwij het als verassing wilde houden!! haha!!!!
Dus we hebben ook niet echt gegluurd, ook moeilijk hoor!!!
Manlief is er van overtuigd dathet een meisje wordt!! Nou we zullen zien,alles is welkom!! En we hebben twee leuke namen, dus daarin maakt het mij ook niet uit!!!
Jullie en wij moeten dus nog 19 weken wachten!!
Maar het was wel leuke ervaring gister hoor, 's avonds samen nog wel even van nagenoten!!

Vandaag weer een lekkere studiedag gehad, dus ben redelijk bij!! zatyerdag gaan we stof uitzoeken voor de wieg,ben benieuwd.
s avonds samen lekker naar stadskanaal in grunn naar concert en zondag komt de familie om lootjes trtrekken we zijn wel met z'n zessen haha!! maargezellig kunnen we weer even bijkletsen!!

Ik ga nog even de slaapkamer schoonmaken(ja huishouden gaat ook door!!)  en eten koken en dan plof ik in de bank, morgen weer vroeg eruit!!

Groetjes,marieke
21w2d

Ha meiden,
Oh ben kotsmisselijk van de zenuwen voor morgen!! En ben bang dat als de stress morgen voorbij is deze er uit komt middels de ongi....
Manlief is nog aan het werk. Die gaat straks nog even helpen met de presentatie. Wat een slopende week is dit....zucht....
Wat zal ik blij zijn als ik morgenmiddag weekend heb!!

Fijne avond nog,
Groetjes Laura

Hi meiden,

Laura: hmmm bloedverlies.. Das niet  wat je wilde zien neem ik aan!!! Jeetje meid spannend, ik hoop echt dat het vals alarm is! En nu de presentatie, ajks! Blijf jezelf en af en toe iedereen aankijken. Lastig, maar volgens mij kun je dat prima! Ik duim voor je dat je ongi in ieder geval niet doorzet!

Marieke: jeetje ik vind t nog steeds knap dat jullie t geslacht niet hoeven te weten, echt! Heb je zelf een voorgevoel? Ik had dat erg sterk zoals je weet. Spannend!

Marijke: wat gaaf een gouden ring van manlief! En lekkernijen, jammie! Fijn dat ie weer thuis is, geniet ervan zou ik zeggen...

JannekeChris: spannend meid, dubbel spannend! Duim duim...

Dames: Ik heb beetje gegoogled en hier en daar  gelezen maar die pijn in mn stuitje kan het begin zijn van bekkeninstabiliteit. Neeeeeee!!! Ik heb echt pijn bij gaan zitten / opstaan en op mn rug liggen. OOk doet het links naast mn stuitje zeer, bij mn zitbotje.
Linda: heb je de gouden tip voor me? Moet ik langs de huisarts of even de verpleegkundigen bellen van het zkh? Ik wil geen bekkeninstabiliteit of wat er dan ook op lijkt... Voorkomen is beter dan genezen. Vind het sowieso lastig want het wordt vaak gezien als aanstellerij, lastigggg!

Weet even niet meer wat er geschreven is, tot snel maar weer.

Groetjes Janneke

Ha

Spannende tijden Laura! Heel veel succes morgen. Komt vast goed maar blijft altijd spannend. Ik hoop voor je dat het vals alarm is.

Wat fijn dat je lief weer terug is, Marijke. En wat leuk dat ie je zo verwend met ring en uitslapen.....heerlijk.

Marieke fijn dat je echo zo goed was. (knap dat je je hebt weten te beheersen door niet te gluren)

Linda beterschap!

Jannie mensen kunnen zulke irritante opmerkingen maken. Denken volgens mij niet echt na.

Janneke chris succes met je baan. Niet op je plek zitten is onwijs irritant zeker als je er de hele week bent.

Hier alles rustig. Het klusschema zit er weer op. Heb een beetje buikpijn gehad. Maar niks spannend. Ik heb wel een wat dikke buik maar dat kan ook door al die pepernoten komen. Verder heb ik veel (lekkere) trek. Eigenlijk sinds ik weer gestart ben met behandeling dus die verdenk ik ervan. Ik zit nu constant aan de mini magnums te denken die in de diepvries liggen.

Fijne vrijdag
San.
Ps: Laura, 'k heb ooit eens gehoord dat het helpt als je je publiek naakt voorsteld. (Je kunt het proberen althans als je niet in lachen uitbarst.)

Hoi Meiden,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik nog steeds iedere dag mee lees met al jullie verhalen maar dat ik probeer momenteel even iets mider te reageren.

Ik had mij voorgenomen er deze maand iets minder mee bezig te zijn en dit gaat me tot nu toe goed af.

Dit neemt niet weg dat ik met jullie mee leef en uiteraard goed op de hoogte wil blijven van alle gebeurtenissen.

@Laura: Dank voor je emailadres. Ik stuur je snel een privé mailtje, voor jou en Yosha.

Ik hoop voor je dat het bloedverlies nog niks voorstelt. Ik had zo'n goede hoop toen je schreef dat je in de dagen voor je NOD nog niks van bruin/rozig slijm verloren was.

Ik blijf hoop houden voor je! Laat je het snel weten?

@ Yosha: Wat erg dat het weer een ongi is geworden, balen hè? Ik ga Laura mailen en wie weet kunnen ook wij verder samen in contact komen.

Blij te horen dat het met je nichtje allemaal goed weer kan gaan komen, maar wat zul je geschrokken zijn. En dan die cystes, bah! Het is toch ook allemaal tegelijk.

@Yf: Balen van je ongi in de States. We moeten er nu toch maar eens voor zorgen dat we het zwangeren-rijtje langer gaan maken, toch?

Succes bij de gyn, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, hopelijk haalt het wat onzekerheid bij je weg.

@Janny: Welkom terug in Nederland! En fijn te lezen dat alles zo goed gaat met je beebje.

@Janneke(Chris): Ook voor jou weer een heel spannend moment. Herkenbaar hè, die symptomen. Alleen zo rot dat ze ook een nadere ongi kunnen betekenen. Hopelijk voor jou dit keer 2 dikke strepen!

Meiden, ik ga slapen. Voor de rest die ik niet heb genoemd, veel succes en genieten van de zwangerschappen!

Liefs,

Phoeby

Goeienavond meiden,
Nog snel even voor het slapen gaan. En sorry dat ik even zoveel met mezelf bezig ben!
Manlief heeft de presentatie bekeken en vond dat ie er goed uitzag. Heeft me nog wat tips en aanvullingen gegeven dus de stress is wat gezakt!
Ben wel bang dat ik zometeen amper kan slapen....
Ook nog steeds geen doorgezette ongi, maar tampontest gedaan en er komt meer :-(((
Welterusten!
Groetjes Laura

Hey meiden!

De sinterklaasinkopen zijn gedaan. Pfffffffffffffffffffffff.......
FF snel reactie Janneke:

Pijn in je stuitje kan denk ik op meerdere zaken duiden, maar gezien je zwangerschap heeft dat er hoogstwaarschijnlijk mee te maken. Je banden worden wat slapper dus je bekken hangt zo nu en dan wat losser in haar voegen.
Omdat jij aangeeft dat je vooral Links naast je stuitje (SI gewricht) pijn hebt, tijdens zitten en opstaan is het ook heel goed mogelijk dat 1 bekkenhelft= Ilium iets is verschoven ten op zichte van het stuitje = Sacrum. Ben je gestruikled, uitgegleden, verstapt of zoiets???
Als ik jou was zou ik naar een fysiotherapeut/manueeltherapeut gaan die goed bekend staat. Ze zijn vrij toegankelijk dus hoef je geen verwijsbrief. Je zal waarschijnlijk ook oefeningen krijgen.

Ik hoop je zo iets wijzer te hebben gemaakt.

Sterkte meid!

Liefs Linda

Terug
Bovenaan