Goeienavond meiden,
Nog even lezen en reageren voor het slapen gaan!
@Jannie: lekkende borsten....nu al??!!
En die afscheiding, niet fijn. Had ik in de 1e weken toen ook al. En dat schijnt alleen maar erger te worden toch.....toch iets om me NIET op te verheugen hihi!
En de babyfoon al gekocht?
Goed dat je naar de huisarts bent geweest. Denk je om jezelf dame ;-)) Ik gok dat jij er ook zo iemand bent die altijd maar doorrent ;-)))
@Yosha: 8,5 kg eraf is toch al super!! Je moet ergens beginnen en het is logisch dat je af en toe een terugval hebt. Dat is ook niet erg! Net zoals een keertje zondigen, is ook niet erg, alleen de meeste mensen weten vervolgens niet van ophouden en dan is het einde zoek.
Ik hoop dat je weer wat beter in je vel komt te zitten. Dat niet zwanger worden heb je helaas niet in de hand. Ik heb voor mezelf wel het gevoel dat ik er nu wel stukken minder mee bezig ben. Denk al niet meer dat het dit jaar nog wat wordt. En al was ik vorige week wel teleurgesteld over mijn ongi, ben niet zo depri geweest als de vorige keer. En ben alweer positief aan het denken: over 3 weken heb ik alweer NOD. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Oh ja, heerlijk dat vroeg beginnen. Doe ik ook altijd en vind het ook heerlijk om even rustig te zitten. Vanaf volgende week gaat er een collega 1 dag in de week met mij mee lopen. Wil graag hetzelfde werk gaan doen en er zo in komen. Die wilde zich al aanpassen aan mijn werktijden. Heb eerlijk gezegd dat ik het 's morgens heerlijk vind om even rustig te beginnen en dat ze dus wat mij betreft kan komen wanneer ze wil (en zich niet aan mij hoeft aan te passen). Hoop dat ze dus wat later begint hihi!!
@Linda, nee wij vieren geen Sinterklaas. Doen wel aan cadeautjes met Kerst en gaan nu digitaal lootjes trekken. Vanaf volgend jaar zal het wel Sinterklaas worden want neefje is dan wel groot genoeg. Snapt het fenomeen kadootjes wel, maar het Sinterklaas gebeuren nog niet.
@Roos, gelukkig, je bent er weer en alles goed! Fijn dat de uitslag van de nekplooimeting goed is. Dat is alweer een geruststelling. Nu het vlies nog weer goed en de eerste plopjes van je beeb, dan komt het echte genieten vanzelf!
@San: oeps je echte naam gebruikt? ;-)))
Ja echt blij dat ik door ben naar de 2e ronde! Er waren 10 kandidaten en er is van te voren niet gezegd hoeveel er door gingen. Het gaat om een opleidingstraject voor project- of procesmanager. En ze wilden iedereen die in hun ogen potentie heeft, een kans geven. Van de 10 mensen zijn er sowieso 4 afgevallen, 4 (inclusief ik) zijn door en van 2 weet ik het (nog) niet. Zal ik morgen wel horen.
Ik dacht dat je al snel het voordeel van de twijfel zou krijgen omdat de 2e ronde een assessment is. Maar nu blijkt dat dat enorm duur is en dat je je dus wel degelijk moest bewijzen. Dat is me dus gelukt en dat is een fijn gevoel!
In onze vriendenclub zijn er ook nog maar weinig zonder kinderen. Maar de meesten weten het wel van onze miskraam, met de vervelende vragen valt het dan ook wel mee. Ze durven er niet zo naar te vragen en ik vind dat prima!!
@Marijke: jij ook al een goede uitslag van de combinatietest! Gefeliciteerd! Dat is weer een stapje verder. Weer iets om vertrouwen van te krijgen!
Op mijn laptop kan ik je kinderwagen niet zien. Morgen op het werk vast wel, ben heel benieuwd!! (kon de babyfoons thuis op de laptop nl ook niet zien en vanmiddag op het werk wel).
Ik ga nog ff broodjes smeren voor morgen en dan mijn bedje opzoeken.
Oh ja, met de ongi is het weer dag 4 en dat is weer bloedbad dag.....
@Phoeby, ik heb nog geen mail gehad trouwens. Klopt dat??
@Yf: alvast een fijne vakantie maar we mailen/sms-en nog wel!!
Welterusten, groetjes Laura