We gaan ervoor, part III

Lieve meiden,
hier is het ff druk, waarmee weet ik niet, maar heb weinig tijd om te reageren..
Dus even een teken van leven, heb alles wel gelezen, maar al eerder en weet niet meer wat ik allemaal wilde reageren, dus doe dat even niet, start gewoon weer fris vanaf dit berichtje!

Hier gaat het allemaal goed! Gister bij de huisarts nog even een echo gehad, was voor de geruststelling weer nodig. Gelukkig was alles goed, maar ben nu al weer bezig met de echo van komende dinsdag, de 16-weken echo, brr, spannend hoor!

Wel even gezien dat Laura door is naar de volgende ronde, toppie meid! Lekker iets anders om je op te richten dat dat stomme zwangerschapsgebeuren!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 15w1d

Hi meiden,

Vandaag hele dag training gehad en daarna hebben we mn zusje en mn zwager gevraagd als peettante en peetoom! Ze vonden het he-le-maal super! Had een mooi gedichtje gemaakt waarin we het hen vroegen. Ze waren erg vereerd en erg blij dat we na het eten naar het ziekenhuis gingen voor de echo. Meiden, ik heb ZO'N mooie 3D-echo meegekregen!!!! Ik wist dat het op dat apparaat mogelijk was en toen de echo-docente erbij kwam heb ik het gewoon gevraagd. Heel duidelijk het gezichtje van ons mannetje in beeld. Ik ben verliefd!!!    
Ik zal m mailen naar degenen van wie ik t adres heb gekregen.

Met mn onderrug gaat het ok, alleen als ik lang heb gezeten / gelegen dan loop ik echt even 10 minuten als een oud vrouwtje. En uit bed komen 's nachts en 's ochtends is echt n hel! Maar goed die Arnica-olie en magnesiumpilletjes helpen wel en moet op mn houding letten. Heb gister ook wat oefeningen gekregen van de yoga-juf dus wie weet. Ik houd het iig in de gaatjes...

Roos: fijn om te horen dat het goed met je gaat! Take it easy meid!

Marijke: mooie Bugaboo heb jij zeg!
We hebben een antracietkleurige voetenzak erbij gekregen, zelfde kleur als de basisbekleding.

Laura: van harte met de superuitslag! Assessments zijn idd erg prijzig, is meestal
€ 2000 voor 1 dag... Lucky you! Heb zelf een assessment gedaan bij mn huidige werkgever en alleen al de resultaten, daar kan je zelf heel vaak wat mee. En dan sowieso hopen dat je die baan krijgt meid! Fingers crossed! En wat fijn dat je het zwanger worden beetje aan de zijlijn hebt gezet.
Ik ben idd iemand die door- en- door- en doorgaat, maar nu let ik op mezelf...
Digitaal lootjes trekken hebben wij ook gedaan via

www.lootjestrekken.nl

Ideaal!

Linda: wat fijn weer een kloppend hartje! Geniet ervan meid!

Patricia: echo bij de huisarts; wat fijn voor je! Nu toeleven naar de 16-weken echo, blijft nog wel een aantal weken spannend voor je dat begrijp ik heel goed...

Ga zo lekker slapen, morgen drukke dag op mn werk en 's avonds verrassingsuitje met mn broer en vader, voor onze verjaardag nog. Doen we elk jaar, ene keer weekend weg en de andere keer een dagje weg en nu word ik om 7.30uur opgehaald. Spannend!

Groetjes Janneke

Hi meiden,

Vannacht om 5.30uur moest ik naar de wc en heb op de weg naar beneden (op de trap dus) werkelijk waar staan huilen van de pijn. Bij elke beweging kreeg ik een helse pijnscheut! Manlief ondersteunde me gelukkig maar goed, die stapjes moet je toch zelf zetten... Voelde me zo'n oude taart!
Linda: heb je een idee hoe dat kan? Tis echt mn linkerbil, bij mn bot. Vlg de dokter is het de aanhechting. Kan het komen omdat ik dan de hele nacht in 1 houding heb gelegen? Zo ja kan ik er wat aan doen?

Ik had geschreven dat ik om 7.30uur opgehaald word maar das trouwens 16.30uur. ;-)

Ga snel in overleg, tot later!

Groetjes Janneke

Hoi meiden!

Drama vanochtend: ik was vergeten de schoentjes te zetten... Ik had ze gisteravond toen ze al in bed lagen beloofd dat ik ze wel zou zetten maar dus helemaal vergeten. Pas toen ik ze vanmorgen de trap af hoorde rennen en zeggen 'snel kijken wat er in ons schoentje zit!' realiseerde ik me het, toen was het al te laat.. Oeps. Ik heb ze beloofd dat ze vanavond hun schoentje mogen zetten met een briefje erin dat ze het gister waren vergeten en dat ze dan misschien een dubbele traktatie krijgen...

Met sinterklaasinkopen gaat het ook niet zo goed. Ik heb wel een paar dingen maar nog lang niet alles, en nu willen ze een baby born set van pop met fietsje die nergens meer te krijgen is. Je kan alleen het fietsje nog los kopen en dan de pop ook los, maar dat valt zo duur uit! Gelukkig heb ik nog iets meer dan een week om het allemaal te regelen.

@Pat: fijn dat je weer een goede echo had. Het blijft voor jou denk ik nog even spannend tot je de 20-weken echo hebt gehad. Ik heb er zelf nu redelijk veel vertrouwen in, maar ben wel blij dat ik maandag weer voor een echo mag. De geruststelling blijft fijn.

@Jannie: superschattig die 3d foto! Ik kan me helemaal voorstellen dat je verliefd ben, wat een koppie! Gaaf hoor dat je een 3d echo kreeg! Heb je trouwens nog een positiewinterjas gevonden? Ik heb een gewone jas gekocht die alleen op borsthoogte 2 knoopjes heeft, verder valt de stof aan de voorkant dubbel dus daar past een dikke buik onder. Je ziet tegenwoordig ook veel van die A-line jassen, die hebben ook voldoende ruimte voor een buik. En ik zag gister in de miss etam een bruine zwangerschapsmaillot, maar je zocht geloof ik een panty? Nog gevonden?

Ik heb gister in de miss etam nog een leuk gebreid positiejurkje gekocht. Ik kom daar normaal nooit maar ze hadden best wel leuke positiemode. En in de Hema hebben ze nu ook 'mama basics', daar heb ik een gebreid vestje van gekocht. Kostte maar 19.95. Het ligt bij de ondermode. Je kan ze ook op de Hema website bekijken maar veel is nu al uitverkocht. En nog een laatste tip voor de zwangeren onder ons: www.buikbanden.nl Ze hebben zo veel keuze en je kan ook zelf een buikband ontwerpen. In het gastenboek staan heel veel leuke suggesties.

Ik moet weer verder!
liefs
Marijke
14w3d

Auw Jannie, dat klinkt wel heel vervelend die rug van jou. En dan nu ook nog voor je verrassingsuitje. Hopelijk trekt het weg en heb je er niet al te veel last van. Goed uitkijken, hoor!

Ik wilde even snel op buikbanden.nl kijken, maar dat blijkt een van de pagina's te zijn die hier op het werk geblokkeerd zijn. Helaas. Als ik er vanavond nog ergen in heb thuis even kijken.

Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo. Het is maandag 5 januari geworden. Net voor de middag. We kunnen dan een DVD meenemen en dan leggen ze alles vast. Leuk om te hebben.

Miep
15w

@Miep: de website die ik bedoelde was www.buikbanden.com, niet .nl, foutje van mij! Misschien werkt die wel bij jou. Ik vond de slogan 'nu al een dwarsligger' erg grappig. En leuk dat ze zoveel kleuren hebben.

@Jannie: au, wat erg van je rug. Het klinkt alsof een zenuw bekneld is? Heb ik ook een keer gehad en dan moest ik kruipend de trap af... Advies was om veel te wandelen en toen ging het inderdaad over. Ik hoop dat je wel van je uitje kan genieten vanavond!

Marijke

Hey Marijke,
Met .com werkt het inderdaad wel. Leuke banden. Nu al een dwarsligger is inderdaad grappig. "Don't touch without permission" is ook wel een goede. Het lijkt af en toe wel alsof mijn buik gemeenschappelijk bezit is geworden, nu er een beebje in zit. Manlief mag er gerust aankomen, maar de rest moet gewoon z'n handen thuis houden.
Als er straks iets te voelen is, mogen ze best een keer voelen (alleen als ik het zeg), maar verder is het echt MIJN buik.
Iemand nog meer last van?

Miep
15w

Hi hi,

Marijke: oeps vergeten de schoen te vullen!
Ik denk dat jij de jas hebt die ik al n keer gezien heb en ook wilde maar manlief zei toen: die pas je mss niet meer over een maandje... Is ie van Queen Mum, met 2 knopen dwars en een bontkraagje? Zo ja: wow! ;-)

Ben ff kwijt wat er geschreven is... Grr!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan