Hallo!!
Zo he he eindelijk weer eens de tijd om te reageren!!
Heb wel snel even op t werk meegelezen gister, maar zieke collega en dan is het meteen stressen!! dus was enorm druk!!
mar nu zit ik weer klaar met de studieboeken voor mn neus maar eersteven hier lezen en reageren!
janneke, meid vervelend die pijn!! Ik heb het met 9 weken gehad, weet je dat nog, was ook SI gewricht, kon ook paar dagen niets en heb toen veel pijn gehad, maar de fysiotherapeut heeft me goed geholpen, gaat nu stuk beter, nog wel eens last mar korter en minder extreem. Dus net als Linda zegt; ga gauw naar een fysiotherapeut!!
En wat een onwijs leuke echo!!!! schatje hoor!!! leuk is dat he 3d bij zonze 20 weken echo heeft ze het ook gedaan.... Je schreef ook over lekknde borsten zelf niet gehad, maar las wel dat het vaker voor komt, nu nog steeds??
Laura door naar de tweede ronde!!! Spannend!!! Leuk hoor!!! helemaal trots op je!!!
En weer ongi las ik balen joh!!, maar wel normale cyclus, ook fijn!!
marijke oeps de schoentjs vergeten!! En zat er vanmorgen el wat in?? Waren ze blij??? Etam heeft best leuke dingen he, kom er normaal ook nooit maar de postitiekleding is erg leuk!! En die gebreide jurkjes zijn leuk!!! Heb er een bij prenatal gekocht, heb eigenlijk zat maar kon het niet laten, vond m zo leuk!!
Yosha veel plezier in Duitsland!! Ik ben net zo hoor niets aan nacht weg bij manlief!!
Maar net wat je zegt, je bent weer extra blij als je elkaar ziet!! En daarna allebei onderzoeken in t ziekenhuis, best spannend!!
Ik duim dat er niets aan de hand is en zoals je al zei je je snel weer kan richten op zwanger worden!!
Miep ja heb ik ok head met die buik, mijn directeur deed het en keer, was zo perplex wist niet wat me gebeurde!! (als je m kent weet je helemaal wat ik bedoel!!) Vond het echt niet kunnen!! mar was te verbouwerred om wat te zeggen!!
Nu gaat gelukkig beter, mensen doen het bijna niet meer, nieuwtje is er nu af dus...
Miscchien dat hjet straks bij jou ook minder wordt!!
linda fijn jouw controles ook weer goed!
En weer afspraken gemakt voor 20 weken echo's zag ik Leuk en spannend!!Volgens mij ben ik weer een beetje bij, ben niemand vergeten hoop ik....
Hier gaat het goed, eerste examen komt eraan dus spannend en druk aan t leren dus. Op t werk nu ook druk, moe misschien maandag werken zou beetje balen zijn maar ja kan mn collega's ook niet aan t lot overlaten, halve dag is misschien ook genoeg, kan ik s middags leren!!
Dit weekend hebben we og een druk weekedje en daarna eindelij iets meer rust, al die drukke weekenden is ook niets aan!!, tenminste allemaal wel gezellig, maar door de weeks hebben manlief en ik al kortse avonden omdat hij altijd laat thuis is en als je dan in t weekend veel weg bent.
Zaterdag gaan we op kraamvistie bij mn vriendin, ben heel benieuwd, hebben kindje geadopteerd uit de USA, mooi pikzwart meidje, zal al wel weer enorm zijn gegroeid!!
Maar ze wonen bij heerhugowaard dus als t droog is gaan we s morgens al en gaan we even lekker naar het strand, ik ben gek op het strand!!b Even lekker uitwaaien en samen genieten!!
Zondag nog naar vrienden dus weer veel weg.
Ik voel onze uk nu ook steeds meer bewegen, mooi en bijzonder hoor!!
Nou ik ga studeren!!!
Tot laters!!
Groetjes, marieke