We gaan ervoor, part III

Hoi,

zelfs manlief liet gister even een flinke vloek horen toen we elkaar zagen, ook hij baalt er enorm van dat het weeeer niet is gelukt! Daar ben ik wel blij mee, want we kunnen dus gelukkig echt alles delen met elkaar!

De aankomende tijd moet ik veel naar klanten naar den bosch, groningen en zelfs naar dusseldorf! Dus ben erg uithuizig de aankomende tijd, hoop dan ook maar dat dat een goede afleiding is.

Laura: nee tuurlijk gaan we geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, doen we al 1,5 jaar niet meer, toen ben ik al gestopt met de pil ivm bijwerkingen, maar pas vanaf april zijn we "bewust"bezig met zwanger worden en daarvoor deden we het juist niet rond mijn ei....we hadden het er nog over, als ik nu wel zwanger was geweest was ik eind juli uitgerekend....is niet zo'n leuke tijd voor een verjaardag iedereen is dan met vakantie....tuurlijk hadden we het niet erg gevonden, das wat anders....maar toch, haha

Phoeby: als je iets terugleest zie je het mailadres van Laura staan, zij kan je mijn mailadres wel even geven, kunnen we mailen!

Gisteravond heeerlijk geshopt voor mijn man, helemaal in t nieuw gestoken, goh wat is t toch een heerlijke vent! T was supergezellig, eerst ergens gegeten (jaja ik keurig aan een salade!) en toen geshopt, hadden niet eens door dat het al sluitingstijd was, haha Ik heb ook nog een nieuw truitje gekocht en nog een paars geval, lang shirt, van boven strak en dan wijd uitlopend naar beneden, erg leuk!

Vanmiddag adv, dus gelukkig maar een ochtendje rustig wat dingen wegwerken en dan (als buikpijn t toelaat) even naar de sportschool met manlief!

Nou meiden, alsvast een fijn weeekend (ik heb thuis momenteel geen internet en weet niet wanneer dat is hersteld, dus zal t weekend niet kunnen reageren ben ik bang!)

liefs Yosha

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
10/11
20/11
6e
1
-
33
Gron
-

Yf
23/7
7/11
21/11
3e
1
-
31
Z-H
27/11-
15/12

Janneke
7/7
8/11
22/11
4e
2
-
28
Gld
-

San
14/9
17/11
30/11
2e
1
-
32
N-Br
-

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

5/12 gyn
11/12 vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
gevoel zegt meisje

5e
2
4/12 13u (20 w)
25/11 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje

2e

2

2/12 (16w)
23/12 (20w)
30

Z-H

-

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
17/11 9.00u
33
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
14/11 11 u
34
Gld
-
Goedemorgen meiden,

Jee alweer een ongi! Kim, sterkte meid! Het wordt echt nodig tijd voor weer een zwangere. Ik sta nu bovenaan, laat ik dan de volgende zijn....!!

@San: de drempelpijn. Ik bedoel daar mee dat ik links of rechts onder in mijn buik steken heb, en dan vooral als ik bv over een drempel of hobbel fiets. Dat ik dan echt even mijn kont van het zadel moet doen omdat het anders gewoon pijn doet....
Dit is meestal een dag, en daarna is het weer over.
Afgelopen woensdag was het zo erg, dat ik bij iedere stap die ik verzette, een steek voelde in mijn onderbuik.
Als ik de drempelpijn heb, dan is dat bij mij de eisprong (over het algemeen dan). Ik heb em maandag gevoeld en dat kwam overeen met mijn berekening van de eisprong. Wat het dan woensdag was weet ik niet. Gelukkig is het nu weer over.
En ik wacht weer eens op mijn NOD (laat het dat aub worden....!!)
Snap je zo wat ik bedoel??

Werk ze allemaal!
Voor mij een kort dagje, vanmiddag heb ik vrij!

Groetjes Laura

Goedemorgen dames!

Jeetje wat balen al die NOD's die toch gekomen zijn. He verdorie....
Kan me indenken dat sommigen van jullie er even helemaal klaar mee zijn!

Nou Laura aan jou "de taak" om zwanger te zijn dit keer! ;-) Duim duim duim....

Patricia: mooie foto's heb je zeg van de echo!! wow!

Roos: over een kwartiertje  heb je je echo. Hopelijk ben je daarna opgelucht meid en kun je gaan genieten...

Miep: wat voor weekenden zijn dat dan? Kan het even niet plaatsen. Een bed bouwen van takken, hmmmm.... Wel fijn dat je dit mooie nieuws nu ook kan delen met hen!

Janneke: hoe is het afgelopen? Ik hoop "geen nieuws is goed nieuws" maar heb beetje mn twijfels...

Morgen vertrek ik om 11uur thuis. Manlief en ik lijken wel pubers: we missen elkaar enorm! Hij zit nu in t vliegtuig naar Istanbul dus dat gaat goedkomen. Dinsdagavond komt manlief me ophalen op t vliegveld, nu al zin in maar ook erg veel zin in t weekendje met de meiden in Marrakech! t Wordt 23-25 graden en zon zon zon! :-D

Misschien kom ik vanavond nog even spieken en anders tot woensdag! Ben dan lekker dagje vrij en dan komt de kraamzorg langs voor een intake.

Groetjes, Janneke

Hoi Janneke,

We gaan een weekendje naar de bossen, daar gaan we een cursus doen. Dat doen we vaker. Zo hadden we ook zo'n cursus in de week na mijn mk. Die was toen in Schotland. De cursussen draaien allemaal om bushcraft, leven in de natuur. Deze keer is het een cursus 'vuur en bivak'. Verschillende manieren van vuur maken komen aan bod, maar ook het bouwen van een bivak. Dat moet dan geheel met natuurlijke materialen gebeuren.
De eerste nacht slapen we onder een zeiltje, de tweede nacht in onze zelfgemaakte bivak. Alleen in mijn geval slaap ik dus de tweede nacht nog steeds onder een zeiltje, maar dan op een zelfgemaakt bed.
Ik weet dat het misschien een beetje raar klinkt en veel mensen zie ik meewarig met hun hoofd schudden als ik erover vertel (zeker nu ik zwanger ben), maar ik vind het echt helemaal geweldig.
Zowel mijn man als mijn zus gaan mee. Zij vinden het ook allebei helemaal super.

Maar uh, jouw komend weekend klinkt ook super. Geniet er maar van!

Miep
13w2d

Miep en Janneke, veel plezier met jullie weekend weg!!

De Etos multi zwanger worden tabletten!! Ik weet niet meer wie het schreef. Roos geloof ik?? Anyway, tegenwoordig slik ik de Trekpleister vitaal zwanger tabletten. Maar toen ik las dat er speciale kruiden in de Etos tabletten zitten, die zouden helpen om zwanger te worden, ben ik toch maar naar de winkel gerend voor die dingen. Want.....voordat ik zwanger werd, slikte ik die Etos tabletten ook  en nu niet meer, nu die van Trekpleister.
Het niet zwanger worden komt dus omdat ik de foute tabletten slik!!  Grapje natuurlijk, maar je weet maar nooit, ik ga het gewoon weer uitproberen!!
Wat Yosha al schreef, baadt het niet, het schaadt ook niet!!

@Miep: brrr, moet er sowieso al niet aan denken om in het bos te slapen, maar als ik zwanger zou zijn al helemaal niet! Maar jij vindt het geweldig begrijp ik, dus geniet er van zou ik zeggen!! Doe je wel rustig aan, let wel op de signalen van je lichaam en niet te zwaar tillen hoor!!

Nee dan Janneke, die gaat naar Marrakech! Nou als ik zou mogen kiezen zou ik het wel weten hoor ;-))))

Roos hoe was je echo?? Ik hoop dat alles goed was!!

Terug
Bovenaan